Erdoğan: “Merkezi yönetim ile yerel yönetim el ele vermezse o şehre bir şey gelmez, Hatay’a geldi mi?” Demişti. Ne düşünüyorsunuz?

99 depremini de yaşadım 6 Şubat 2023 ü de..
2 deprem atlattım kayıplarımızla... Elinizi vicdanınıza koyun. Bu dedi ki şimdi bize o zamanlar " oyunuzu partime veren var mı? " ama sesimizi duyan yoktu !
Hayatım boyunca vermedim vermeyeceğim! Umarım Tanrı ile azrail iş yaparda bu milletle bu kadar dalga geçmenin bedelini ödersin diyorum. Başka da bir şey demiyorum... Siz de söyleyin bisiler
Erdoğan: “Merkezi yönetim ile yerel yönetim el ele vermezse o şehre bir şey gelmez, Hatay’a geldi mi?” Demişti. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla