
İşveren iş yerine takım lideri seçiyor, takım liderleri sendika temsicilerinden.. Bu adam şimdi iş vereni mi savunacak, yoksa işçiyi mi? İş veren bu yönde uyanık tabi :) Bu 2 ucu pislikli değnek nerede görülmüş? Bu sendika kurallarına aykırı değil mi? Ayrıca adam Eski Baş Temsilci, şimdi yeni Üretim sorumlusu oluyor.. Yeni işveren diyebiliriz. Bu çok garip bir şey bana göre.. Sen iş yerinde işçi olarak her hangi bir problemini sendikaya götürdüğün an iş verene göre bu suç sayılıp, sana ona göre muamele yapılıyor. Temsilci sen sendikaya nasıl gidersin diyor? Böyle bir şey olabilir mi?
Bu sendika temsilcileri neden böyle kullanılmaya açık ve karakter yoksunu olurlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer