Manavgat yangını soruşturmasında ses kaydı; “1000 liraya benzin döke döke yaktım!” Ne düşünüyorsun?

Manavgat yangını soruşturmasında ses kaydı ortaya çıktı. Haberlerde yer alan bilgiye göre; Ali Y.'yi kız arkadaşının kaydettiği ses kaydı ele verdi. Kayıtlarda Ali Y., 'Benzinle döke döke, yaka yaka gittim' diyor.

İçimizin yandığı, ormanların yandığı, insanların hayatını kaybettiği yangını; 1000 lira için yapmış. Sonrasında 250 lira daha almış, yani 1250 lira karşılığında bu olayın yaşandığı söyleniyor.

Ses kaydı olan kişi ise, bu sözleri kız arkadaşını etkilemek için söylediğini iddia ederek, suçlamayı reddetmiş!

Ne düşünüyorsun?
Manavgat yangını soruşturmasında ses kaydı; “1000 liraya benzin döke döke yaktım!” Ne düşünüyorsun?
Manavgat yangını soruşturmasında ses kaydı; “1000 liraya benzin döke döke yaktım!” Ne düşünüyorsun?
Cevapla