
Bu şarkı benden sana gelsin kardeşim Zarifa Ghafari ❤ Allah yardımcın olsun... 🤲

Suçu sadece Taliban'a atmayın. Taliban şerefsiz mi? Önde gideni!
Peki kaçıp meydanı Taliban'a bırakan Afganlar ne? Onlar çok mu şerefli?
Al, burdalar, yan gelip malak gibi yatıyorlar ve yatmaya devam edecekler. Sonra Afganistan şöyle, Afganistan böyle. Adamların kendileri bile umursamıyor vatanlarını. Banane?
İnsanlıkmış. S. kayım insanlıklarına. Kendimi kurtardım Afganı, Arabı kaldı.
Yazık günah kadına ne diyeyim. Ama bıktım milleti düşünmekten. Ülkede güzel olan ne gördük yıllardır? Kaç güzel haber gördük ekranlarda? Hiç! Benim derdim bu şuanlık.
Benim milletimin yarısı aç mı? Aç. Yarısı açıkta mı? Açıkta. Deprem geçirenlerin ev sorunları halledildi mi? Hayır. Selde kaybettiklerimiz? 10 liracılara kaldı.
Afrikalılar, güney asyalılar yıllardır ölüyor, açlıkla mücadele ediyor. Kaçına yardım ettik? Kaçına el uzattık? Hiç!
Ciddi manada bıktım Afgan, Suriyeli haberlerinden. Biri artık çıksın bağırsın istiyorum. Biri çıksın yüzlerine yüzlerine bağırsın, "Başlarım Afganınıza, Suriyelinize, Türklerin anasını bellediniz!" desin istiyorum.
Bunlardır benim dertlerim. Dünyayı düşünecek kadar büyük bir kalbim yok, hele artık hiç yok.
Tam emin değilim ama kadın şii olduğu için öldürmek istiyorlar herhalde.
Afganistandan aslında gelmesi gerekenler kadınlar ve çocuklar bence.
Bugün bir kaç yeni gelen afgan ile karşılaştım bir tanesi ile yarı ingilizce yarı beden dili ile konuştum 😂
Taliban bizi öldürmüyor sadece yönetmek istiyor
Kurallar ağır olduğu için kaçtık dedi
Tüm güçlü ülkelere yazıklar olsun bu da onların nasıl bir karaktere sahip olduğunu ortaya koyar eğer gücüm olsaydı tüm kadınları bu zulümlerden kurtarırdım
Cevap
13Cevap
Dünya resmen Afganistan'daki laik ve sekuler kesimin ölümüne sessiz kalıyor ve bireysel olarak kimsenin elinden birşey gelmiyor.1500 yıllık bir kabile dininin hastalıklı düşünceleri bir zamanların laik ve sekuler toplumu olan Afganistan'ı bu hale getirdi. Bizim gibi yarı laik ulkeleride halen daha tehdit ediyor. Hicbir batı ülkesi müslüman coğrafyanın modernlesmesini ve sekulerlesmezini istemedi. Ulkeye doldurulan yüz binlerce yobaz Sünni Afgan yerine gerçekten seçerek bu tür laik ve sekuler Afganlar alınsa, iki gün sonra ölüm videolarını göreceğiz bu kişilerin, yazıklar olsun bu tür ülkeleri orta çağ zihniyetine dondurenlere ama bumerang gibi gün gelecek batıyı vuracak bu yaptıkları politikalar
İranda da Humeyni ülkeye geldiğinde kadınlara karşı sert olmayacaklarını söyledi ama sonrasında tüm iranlı kadınlara ülkeyi dar ettiler. o zaman da ilk kadın milli eğitim bakanı olan kişiyi asmışlardı. bunlar insan bile değil gene kadınların hayatı cehenneme dönecek maalesef.
yok canım öldürmeden zikerler islam bunu emrediyor diyolar birine kafir dedikleri gibi istedikleri herşeyi hak gören bir zihniyet aynı tayyip gibi birine sevmiyo mu fetocusun ocusun bucusun her şeyi yapmayı hak görürler pislik atom bambasını böyle ülkelere atacan
@AliCan041 dinler fakir insanları dizginlemek ve onları kontrol etmek için uydurullmuş saçmalıklardır bir de insanları soymak için bu ülkede diyanete verilen para hiç bir bakanlığa verilmiyor ne yappıyor bunlar ne üretiyolar hiççç koca bi hiçççççç
@AliCan041 tm dünyanın işi gücü bırakmış islamı kötülüyor dini bunlara inanıyonuz mu islam neydi ki ne olsun osmanlı bile kendi öz kardeşlerini boğazlatmış daha kundaktayken neymiş devlet dağılmasın islam içinmiş yalana bak yalana
@AliCan041 ne zorunu gidiyor din bir saçmalıktır
@AliCan041 ben inanıyom insanım sen kendine bak hakarete bak sizden olmayanı insan olarak bile görmüyonuz bence siz insan değilsiniz dediklerine bak
Yoo ben daha hakaret etmedim en başında dedim sana inan inanma saygı duyarım diye duyar kasma boşuna burada hadi İslam dini olsun diğer dinler olsun hepsi hoşgörü dinidir ve hepsine saygı duymak zorunda herkes insan olmak bunu gerektirir senin gibi sallama ile insan olunmuyor
@AliCan041 saygı duymak zorundamıyım değilim sen kimsin ki bir düşünceyi dayatıyon yanlış bir şeye neden saygı duyacam hadi git afganistana hadi yalla çok seviyosan orda sözde şeriat var
@AliCan041 ben insanım saygıda duymam sen insan değilsin insanlar saygı duy diyemessin anlış bir şeye neden saygı duycam git sen 9 yaşındakileri hamile bıraknlara saygı duy ne de olsa aynı dindensin
@AliCan041 ben ilerdeyim senden 200 yıl rahat ol geri gitmem rahat ol sen geri gitmişin gideceğin kadar asıl senin gibi din deyipte her haltı yiyenler yüzünden ve cahil bir millet yüzünden bu halde makarnacılar sizi
@AliCan041 ben de insanım asıl sen insan değilsin boş olan sensin yok ya o kadar dolusunuz ki paçalardan akıyor bağlada yazık olmasın
Benim kimseyle bir ortak yanım yok, ne oradan kaçıp buraya gelen karı kılıklı erkek müsvetteleri ile, ne karısını, kızını, namusunu arkada bırakıp koşa koşa buraya gelen ne olduğu belirsiz şahıslarla. Kim kendini onlar ile bir tutuyorsa, bir zahmet o da çıkıp, onların arasına katılsın.
Zaten rezil bir ulkeydi ama Taliban daha beter yapacak bombalasalar ya su Taliban köpeğini
Erkekleri korkak, kadınları yalnız bir ülke ne yazık çok yazık
kadınları daha cesur
Günün yorumu 👏
Dünya yüzündeki tüm terör örgütlerinin ABD'yle organik yahut inorganik bağı vardır. Bakın tüm dedim tüm nedir biliyorsunuz değil mi?
Keşke erkekleri de kaçmak yerine kadınların yanında olsaydı üzülüyorum
o kadını Taliban değil tüm Afgan halkı öldürüyor aslında
@drzola daha çok aşiret milliyetçiliğini destekleyenlerden kastım aslında
Diyeceğim tek şey Allah bu kadinın yardımcısı olsun.
Niçin böyle bir soru sorma gereği duydunuz? Hiç hoşuma gitmedi bu soru.
Elbette var. Din kardeşlerimiz onlar.
Hayır en ufak ortak yanımız yok
keşke o erkeklerde bu kadın kadar cesur olsaydı
Çok acı gerçekten
Benim yok
Kadına şiddet ortak yan ola bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?