Sizce atatürkün kendi döneminde yaptigi hatalar varmiydi neydi?

Bence:
1-milli eğitim bakanligi egitimin millilestirilmesi birlestirilmesi müfredatin ortaklastirmasi
2-anadoludaki rumlari göndermek nufüs mübadelesiyle bana göre çok yanlis
3-ermeni tehciri ermeniler yollarda saldiriya uğradi zülm gördüler ve bunu 100 yili aşkin söyleyip duruyorlar soykirim yapildi diye
4- dersimin bombalanmasi bana göre orantisiz güç kullandi
5-osmanli padişahligini aniden kaldirmasi osmanliyla gönül birliği olan insanlari kirmistir sembolik olarak devam etmeliydi yine demokratik laik sosyal adimlar yine atilmaliydi ingiltere modeli demeokratik fakat sembolik kraliyet gibi ile yönetilebilirdi ülke
6-diyanet simdilerde çok fazla kaynak israfi yapiyor dine düşman değilim din hizmetlerinin devletin kontrol altina almasina karsiyim
7-lozan ile misaki milli sinirlardan vazgecilmesi bence daha çok mücadele edilebilinirdi
Dipnot;atatürke karsitligim yok ve kavga etmeden sataşmadan seviyeli bilgice demokratik özgür yorumlar olmasini isterim dilerim
Sizce atatürkün kendi döneminde yaptigi hatalar varmiydi neydi?
Cevapla