+1 yılKeşke ülkeyi bir yapay zeka yönetse, zira şu an siyaset yapan muhalefet veya iktidar partisinden kim olursa olsun kimseye güvenemiyorum. Herkes kendi koltuğuna bakıyor maalesef. Muhalefet yangını bahane edip iktidara sallıyor malum koltuğa sahip olmak için, iktidar başarılıyız diyor malum koltuğu bırakmamak için. Yangınmiş, afetmiş, dolarmış, kurmuş, halk fakirleşiyormuş istisnalar varsa bilemiyorum ama bu durumlar bir siyesetçinin umurunda pek olmuyor maalesef. Hangi partiden olursa olsun fakir bir siyasetçi gördünüz mü?
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
630 tl idi ben ilk işe başladığımda askeri ücret ve herşeye yetiyordu o para.
Ev kredisine girdiğimde 960 tl idi askeri ücret ve ben ev alıp ödeyebiliyordum o zamanlar..
Şimdi askeri ücret 2.800 tl ama ay sonu zor geliyor. Bırak ki ev alasın, araba alasın..
Hıyar aldım kilosu 8 TL idi ulan 😂
Daha bir söze gerek olmadığını düşünüyorum.
Bana yol köprü toplu konutlar vsler ile gelmesin kimse.. Eşşekkkk değilsiniz heralde onu da yapacaksınız. Yok artık!150 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yıl
Bu gorsel hislerimi anlatmaya yetiyor...
194 Yorumla- +1 yıl
ÇomarOid ler 6 dislike atmış :D AktrollOrdusu :D
- +1 yıl
@Machine_Brain sorma😂😂
- +1 yıl
Ben yoruldum artık benden bu kadar başka birini bul kalanını o halletsin zaten bir şey kalmadı geriye sandalyeye çıkarıp ilmeği geçirip tekneyi basmak kaldı diyor😄
- +1 yıl
@beyazyakalıanarşist Aktroller sitede çogaldı :D amip oldukları için Eşeysiz ürüyorlar işte :D
- Gündem konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılSanki millet umrunda..
Adamlar hiç bir şeyi yönetemiyor hala şakşaksçcılar bunlara inanıyor..
Beraber yürüdükleri kandırıyor..
Esad bir. Kardeşimiz bir düşmanımız oluyor..
Egitim sitemi deneme tahtası...
Laf söyleyen eleştiren vata. Haini...
Sanki vatan yöneten sınıf..
Umrumda olan adam saray mı yapar durur..
İtibardan tasarruf edilmiyor.. Ama diger herşey için iban veriliyor..
İcra dairelerinde dosyalar koridorlarda dizili yor artık..
Ama vergi affı alıyor birileri...
Gerçekten millet umru damı..
Yaptığımız hiçbirşeyde bizim degil... Kendi ülkemizde otoyola köprüye hastaneye havaalanına kira ödüyoruz hemde garantili...
Evinizdeki koltuga oturmak için otursnda oturmasands kira ödediginizi düşünün..
Yani neden tutsak elde kalıyor..
Ve hala ses çıkaranlar tü kaka..
Yaw ne diyim müstehak bize.20 Yorumla
+1 yılBence de TAMAM. 25 yaşındayım, ailem genelde AKP li idi. Ancak onu en çok savunan tanıdıklarım bile artık onu eleştiriyorsa bu iş TAMAMdır. Ben hiçbirisini desteklemiyorum. Tek bir çekincem var bu gidince yerine gelecek kişi iyi olur mu? Ondan çekiniyorum sadece.
54 Yorumla- +1 yıl
@AgentKid Sanırım gider. Esnaf, öğrenci herkes isyanda. Ama işte dediğim gibi bugüne kadr AKP'ye oy verip CHP'ye vermek istemeyen insanlar için zor bir seçim olacak. Bu seçim AKP'den ayrılanlar için zor olacak..
- +1 yıl
@AgentKid Beynini süresiz olarak kiraya vermişsin.
+1 yılÇoğu kişi tamam diyo ztn silivri soğuktur konuşmak istemem msösösl
81 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Gitmez bu gitmez. Koltuğa yapıştırmış kendini. Kim bilir Amerikan Co'larıyla ne konuşup anlaştılar. Ülkenin daha çok satılacak toprakları var. Görevini tamamlamadan gitmez yahu gitmez!
60 Yorumlatamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam tamam 50 tane oldu hadi yallah
30 YorumlaKeşke gitse ama nerde şu var bu gidip CHP gelirse de hiç iyi olmaz dayarlar hey kelleri milleti Hindistanın ineklerine taptığı gibi taptırırlar bunların ikisinden diyecem de hiç birinden bir halt olmaz bir tane güzel adam vardı Allah rahmet eylesin o olsaydı işte o zaman görecektin onun gibi biri zor gelir bu millet düzelmedikçe önce bu millet düzelecek Avrupa da böyle olmuyor ya seve seve gideceksin ya da s. ke s. ke gideceksin yoksa kazıpa oturturlar adamı
10 Yorumla
+1 yılAday varsa tamam ama tayyibten iyisi şu an için olmadığı için devamkeee recebim😂
124 Yorumla- +1 yıl
Aynen devamkeeee
- +1 yıl
@HAYATveİNSAN DEVAM
- +1 yıl
@bendemetim1919 aynen it ürür kervan yürür
+1 yılGo go goooooooowwwww
Tamam sözcüğünü bu kadar sevmemiştim.100 Yorumla
+1 yılBunun reklamını yapmayın ben bu şahsiyet yüzünden dinden çıktım Ben gençliğimi çaldı geleceğimi hayallerimi çaldı ekonomik ten dolayı evlenemiyoruz çocuk yapmaktan korkuyoruz bu şahsiyet ten iğreniyorum 🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
30 YorumlaSosyal medyaya bakılsaydı Akparti bugüne kadar bırak iktidar olmayı, koalisyonda bile yer alamazdı.20 yıldır CHP tek başına iktidar twitterda, facebookta 😂😂
İnternetin kendine özgü, real yaşamda pekte etkin olmayan bir kitlesi var.30 Yorumla
+1 yılÜlke'nin durumunu görüp hâlâ "devam" diyenler siz şaka mısınız? Kör müsünüz? Beyin hücreleriniz nerede? Ya Allah'ım sen akıl fikir ver, yeter artık !
53 Yorumla- +1 yıl
Sende mi beyin var?
- +1 yıl
@HAYATveİNSAN valla beynimin yarısını sana versem yettirebileceğine inanmıyorum emin ol :D
- +1 yıl
Hadi yallah !
Gündem konusunda 515 cevap paylaştı. Sonuna kadar #seninleyizReis
💙R💙T💙E💙 ile
#DEVAM84 Yorumla- +1 yıl
Helal olsun ickiciye verecek ülke yok
+1 yılYıl olmuş 2021 hala daha ayağımızda kara lastik vardı, tüp kuyruğu bekliyorduk diyenler var. Bence fazla söze gerek yok.
40 Yorumla
+1 yıl23 Nisan 2012 de ki konuşmasını hatırlatmak istiyorum. koltuguna oturan çocuğa "kalkmamak üzere oturma bugüne kadar bu ülkeye kalkmamak üzere oturanlar çok şey kaybettirdi"
40 Yorumla
+1 yılBiran önce umarım gidersin , Umarım Ateist ve komunist bilimin yolunda bir lider yönetir bu ülkeyi
40 Yorumla
+1 yılOrtadoğu ülkelerinde o koltuğun tadını alan birisi kolay kolay bırakmaz.
Bkz. Saddam hüseyin ( İç savaş sonucu idam)
Bkz. Kaddafi ( Lağım çukurunda linç edildi)
Bkz. Esad ( İç savaş çıkardı)
Saymakla bitmez.. bu kişiler kendilerini vazgeçilmez düşünür. Öyledir de..20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılŞu 7 erkek 1 kız devam diyenler kim acaba. İkisi yorumda ama gerisi nerde. Bunlara hiçbirşey girmemiş anlaşılan
712 Yorumla- +1 yıl
Onlar troll kanka :D
- +1 yıl
Troldür ya jdkwbdowndh
- +1 yıl
@literallyfake Onlar Alice harikalar diyarında :D
- +1 yıl
tek amacınız kötülemek eleştirmek. adam boşu boşuna 20 yıldır iktidarda kalıyosa halk memnundur
- +1 yıl
bana giren çıkan birşey yok kardeşim kendi sıkıntınız kendi sorununuz
Cevap sahibi+1 yılKim oldukları belli oldu. Başka ülkeye gitmeye ihtiyacımız yok, kendi vatandaşını göndereceğinize, hadi afganlar surileri gönderin de bizde destekleyelim
- +1 yıl
belli oldu derken devam diyenlerin sayısı az değil
- +1 yıl
@inhaler_ begenmeyen başka ülkeye gidebilir demek ne alaka? bu kadar saçma bir düşünce olabilirmi başka ülkeye gidebilir diyo , merak etme zaten gideceğiz , islamcılarla aynı yerde yaşanmaz ülkeyi mahvetmişiniz haladaha laga luga yapıyor
- +1 yıl
@Yalnızadam03 sayısına mı takıldın? bu kadar saçma bir düşünce olamaz. önemli olan bilinçtir , bilinçlenin bakın ülke ne hale gelmiş , haladaha devam diyonuz sizde nasıl bir mantık var
+1 yılBu ülkede hala halk fırkası başa geçerse camileri ahır yaparlar diyen kafa oldukça bu kalır
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBırakırsa daha kötü günler bizi bekliyor ama siz bilirsiniz
1038 Yorumla- +1 yıl
Neden?
Cevap sahibi+1 yılAllah aşkına CHP başa geçer Tayyip bırakırsa yüzde yüz CHP de ülkeyi yönetecek kafa var mı hdpli pkklilarla kol kola yürüyen bir parti
- +1 yıl
Niye Ekrem İmamoğlu gelirse söyle olur böyle olur da deniyordu ne oldu İstanbul yönetiliyor. Ankara yönetiliyor hemde tarihin en iyi yönetim şeklini yapıyor Mansur Yavaş. Demek ki değişimden korkmamak lazim. Hdp meselesine gelince iyi araştır meclis kürsüsünde kimler Sayın Öcalan dedi. Osman Öcalan TRT ye çıkıp çocuk katilinin mektubunu okurken bunu kim yaptı? Sadece araştır biraz. Ben parti marti tutmuyorum ama Mansur Yavaş bu ülkeyi yönetmeli.
Cevap sahibi+1 yılEkrem İmamoğlu İstanbul'un içine etti heykel yapmaktan başka bir şeyi yok ki 🤔diğer konuları bilmiyorum o kadar incelemedim ama yinede görünen köy kılavuz istemez
Soran+1 yılSayın Öcalanın üzerinden 20 sene geçti ama adam iktidar da, ya grçin bu kafaları
- +1 yıl
Sonucta yönetiliyor ama demi. Yaptiklari da çok onlarida araştır. Bende AKP ye oy vermiş birisi olarak yönetim artık bitmiş. Ekonomi bitti. Dolarla mi maaş alıyorsunuz dendiğinde insanların hiç Onemsenmedigini ozaman Anladim. Kimse kusura bakmasın benim beynim çalışıyor aklımla alay edemez.
Cevap sahibi+1 yılAkp bozdu kendini evet ama yani adam iyi yönetti uzun yıllar bilmiyorum ya hayırlısı olsun ne diyim
Soran+1 yılHayırlısı aynen
- +1 yıl
İyiydi ki bende destekledim ama halktan koptular maalesef bu bir gerçek benim fikrim bu. Çevremde 10 larca kişi de bunun farkında ve desteklerini çekti
Cevap sahibi+1 yılEvet malesef böyle olması üzücü
- +1 yıl
Yani bu ülkede yaşıyoruz ve son bir yıldaki zamların ne olduğunu hepimiz yaşayarak görüyoruz. Alım gücü yerlerde. Her markete gittiğimizde fiyatlar artıyor.
Cevap sahibi+1 yılEvettt eskiden 100 TL ile 2 poşet alışveriş yapılırdı şimdi bir poşet zor
- +1 yıl
Yani demek ki sıkıntı var demi.
Cevap sahibi+1 yılEvet sıkıntı var bunun farkındayım zaten
- +1 yıl
Yani herkesin fikrine saygı duyarım ama birseyleri düzeltmek yerine dolarla mi maaş alıyorsunuz demekle ekonomi düzelmiyor ki bunun böyle olacağı belliydi. Ülkede üretim bitti hayvancılık bitti tarım bitti. Dolar herseyi vurdu çünkü hersey ithal ediliyor.
- +1 yıl
@irresistible00 sirtimizi pkkya ypgye pydye yasladık diyen hdpli milletvekili kadın? Başka yerlerini de yaslasınlar
- +1 yıl
Bizim konumuz hdp değil iyi oku.
- +1 yıl
@irresistible00 kardeşim boş yapma yol al bi
- +1 yıl
Boş insanlarla işim olmaz zaten. Beyni çalışan varsa yorum yapsın yoksa otlaginuza çekilin.
- +1 yıl
@irresistible00 sende fazla otlak var belli ki abone olmuşsunuz
- +1 yıl
@irresistible00 hdpden bahsedince zoruna gitti?
- +1 yıl
Yaptığım yorumlara bak anla ondan sonra yorum yap. Hdp destekçisi değilim eski AKP liyim doğruya doğru yanlışa yanlış diyebilen biriyim. Hdp meselesine gelince terör destekçisi diyorsanız hersey ellerinde buzamana kadar kapatsalardi ellerini tutan mı var. Ama geçmişte hdp ile yaptıkları da görün. Benim beynim var aklımla kimse alay edemez. Doğruya doğru yanlışa yanlış derim. Ve artık yanlış yönetimden dolayı AKP yi desteklemiyorum.
- +1 yıl
Herturlu fikre saygı duyarım saygı çerçevesinde herkesle tartışırım fikrim varsa belirt.
- +1 yıl
Çok güzel söylüyorsun. chp artık Atatürk'ün partisi olmatan çıktı; pkknın, fetönün, abdnin, ab ülkelerinin kulu, kölesi, köpeği oldu. chp zihniyetinde değil ülkeyi yönetecek; iki koyunu iki yüz metre güdecek beceri yok. İşleri, güçleri yalan, iftira, çamur, çirkef... Memleket hayrına ne yaptılar bu zamana kadar?
- +1 yıl
@M-B-B bokşener , yalandaroğlu ya da yunanoğlu mu daha iyisi? yürü git aklını kiraya vermiş, putlaşmış kafa.
- +1 yıl
çok haklısın
- +1 yıl
2013de kürtlerin oyunu almak için onlarca şehit var iken 40 bin cana mal olan PKK'ya açık desteğiyle tanınan Mesut Barzanı ve Şivan Perver ile diyarbakırda miting yapıp Şarkı söyleyen Recep Tayyip Erdoğandır. Aynı mitingde Dağdakiler inicek, cezaevleri boşalıcak diyip Kürdistan lafını söyleyende Recep Tayyip Erdoğandır. Abdullah öcalanıda kapsayan genel bir af sinyali verende Recep Tayyip Erdoğandır. Buyur bayan cahil, CHP ile PKK kol kola gezerken!
https://www.youtube.com/watch?v=doQFJm9eFpQ&t=199s - +1 yıl
@bendemetim1919 İnandığınız allah belanızı versin fetöcüler sizi.
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU&t=36s - +1 yıl
@inhaler_ HDP siyasi partidir dostum. ayrıca HDPliler AKPye oy verince vatansever, CHPye oy verince terörist olmuyor.
HDP yasal bir siyasi partidir ve meclisde milletvekilleri vardır.
HDPyi kapatamazlar çünkü HDPnin oy sayısı MHPden fazladır ve birilerinin işine gelmez kapatmak. - +1 yıl
@irresistible00 Bunların tek derdi biz namazımızı kılalım ibadetimizi yapalım kankam, komple ülkeyi satsınlar ama biz yeterki namazımızı kılalım kısaca din bunların dertleri, CHP gelince camileri yıkacak sanıyorlar o yüzden. Eskiden bir video izlediydim adam AKP'ye oy vermessem cehenneme giderim diyordu, geçen ülke çok iyi diyen dayıya arapça küfür ettim amin dedi. Bu durumdalar.
- +1 yıl
@AgentKid tarafsız herseyi görerek yorum yapmayanlara cevap vermiyorum onların seviyesine inemem. Bu zihniyet kendilerine destek vereni iyi sayıp vermeyeni kötülemekten başka bir becerileri yok. Bende destekledim iyiydim şimdi desteklemiyorum kötüyüm bunların zihniyeti bu. Beynini çalıştırıp neden ne oldu da desteğini çektin diyebilecek birtane akıllı insan göremedim. Çünkü sorgulamaya başlarlarsa kendileri de dönecek. Şu gelirse şu giderse ülke söyle olur demek aklını kiralaya vermislerin konuşma tarzıdır. Aklıyla hareket etmeyene birsey anlatilmaz. Boşuna dememişler 1 delil ile 40 alimi ikna ettim ama 40 delil ile bir cahili ikna edemedim diye.
- +1 yıl
@irresistible00 İneğe tapan Hindistanlılar bile onlarca yazılımcı yetiştirip Dünyaya ihraç ediyor.
21. yüzyılda yaşıyoruz yıl olmuş 2021, bizim türklerin tek derdide hala din.
Ağzından allah, elinden kuran eksik olmayan kişiler yılda milyonlarca lira para kaldırıyor.
İlim ve bilim diye birşey var ama ne anlarlar bunlar ki.
Komple ülke satılsın, ülke batsın ekmek 10 lira olsun açlıktan ölelim ama yeterki namazımızı kılalım ibadetimizi yapalım bunların derdi. - +1 yıl
@irresistible00 Ben çok şükür Almanya'ya kaçıp kurtarabildim kendimi, her sene bunlar gibi AKP'ye oy verenler sağ olsun Türkiye'ye geliyorum kral gibiyim abi valla.
5 bin euro ile geliyorum 50 bin ediyor, gidiyorum Bodrumda paraları çatır çatır eziyorum.
İmkanın varsa 1 ay sonra Green Card Amerika çekilişleri başlıyor pasaport çıkartıp katıl o çekilişe ve göçmenlik alan her ülkeye başvur, kaç kurtar kendini kardeşim çekilmez bu ülke bunlar gibi insanlar yüzünden. - +1 yıl
@AgentKid İslam dini bilime ilime önem verir hak hukuk ve adaletli olmayı emreder. Emrolundugun gibi dosdoğru ol buyuruyor. Ama toplum Müslüman gereklerini yerine getirme var mi yok. Birileri din diyerek toplumu uyutuyor. peygamber efendimiz fakirdi fakiri severdi cennetin kapıları ilk fakirlere açılacak diyenler insanları uyutuyor fakirlik demek ki iyi dedirtiyor şükür edin deniyor. Ama bunu söyleyen kişiler krallar gibi hayat yaşıyor birtane aklını kullanan çıkıp ey hoca sen cenneti istemiyorsun heralde sen Peygamber efendimizin sevgili kulu olmak istemiyorsun heralde ki bukadar zenginsin diyemiyor. Cahil toplumlar kandırılmaya uyutulmaya mahkumdur.
- +1 yıl
@irresistible00 Fakirin neden fakir olduğunu ve zenginin neden zengin olduğunu bu videoda Cumhurbaşkanları anlatıyor zaten;
https://www.youtube.com/watch?v=pzymE4VuiBk
+1 yıl100 tane fake hesap açıp tamam diye tag atma fikri aklımdan çık lütfen
30 YorumlaGündem konusunda 329 cevap paylaştı. Yemin ediyorum ki giderse yaptığı her şeyi zihinsel olarak affedeceğim. Yeter ki gitsin ya. Gerçekten yemin ederim hatırlamayacağım bile, beddua etmeyeceğim; kötü söz etmeyeceğim. Sessizce git, yabancı ülkede paralarını ye.
23 Yorumla- Gündem konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılSonuna kadar tamam mümkünse 1 saniye sonra istifa etsin buna dislike atan ve devam diye twit atanlar umarım asla 1 gün mutlu olamazlar
20 Yorumla Gündem konusunda 878 cevap paylaştı. Yeni baslayacak fetö operasyonları vatana millete hayırlı uğurlu olsun fetonun siber ayağını bitirmek için ilk fırsatta başlar 🤣🤣😂😅
20 Yorumla
+1 yılTamam kac yildir tamam diyoruz da mallar saolsun simarttilar iyice bu herifi.
30 Yorumla
+1 yılBurada bile %82 tamam demiş var gerisini siz düşünün
30 Yorumla20 sene oldu sal artık bizi be gözünü seveyim kök mü salacaksın
20 YorumlaGündem konusunda 906 cevap paylaştı. akp yi koltuktan indirecek olanlar yine akp ye oy verenlerdir
20 YorumlaYurt dısında yakalarız bız senı hele bı kaç amerıkaya
23 Yorumla
Soran+1 yılKavga etmeyin
Soran+1 yılCinsiyeti mühim değil, kavga etmeyin yeter :))
- +1 yıl
Mallıkta sınır tunne
Gizli Üye(30-35)+1 yılanladı naparsa yapsın kazanamicanı yoksa tamam diyin ben gidim demezdi
Olan ülkenin 25 yılına oldu30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEe tamam dedin nolcak sonra? Baskası gelse yapabilcek mi? Baskası yapamazsa tüm sosyal medyadan her gün küfür ederim ama, ana bacı kayarım büyük kücük dinlemem
33 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@EnesXO sanki ondan önce cenneti yaşıyordu millet. Bos yapma
+1 yılBu pazar secim olsun yüzde 55 almazsa bir şey bilmiyorum. TAMAM diyenler Twitterda ufak bir kitle.
11 Yorumla
Soran+1 yılTişörtlü dayılar yol
Allah aşkına buradakiler ne gördüler de kıyas yapıp iyiyi kötüyü bulacaklar! Çoğu baba parasını yiyen embesiller.
00 Yorumla
+1 yıl🇹🇷 Durmak Yok Yola Devam 🇹🇷
R
e
c
e
p
T
a
y
y
i
p
🇹🇷🇹🇷E❤️R❤️D❤️O❤️Ğ❤️A❤️N🇹🇷🇹🇷02 Yorumla- +1 yıl
@FizyoterapistBey35 senin beynine …
- +1 yıl
Beynimin yarısını şans versem işe yaramaz demişsin … sende beyninin bi bka yaramadığın farkındasın … beyinsiz 😂 öyle laf söyleyip engellemeyle olmaz
Bunlar gündem oluşturma gündem değiştirme çabaları saha önce de aynısı olmuştu karşısında da devam tagları açılmıştı.
00 YorumlaŞimdi bir şey diyeceğim ama RTÜK çevrim içidir. O yüzden boşver anlayan anladı :)
10 Yorumla
+1 yılŞaştım kaldım nasıl gideriz demiş adam devlete kök saldı sittin sene bırakmaz bu
60 Yorumla
+1 yılŞöyle cevap verelim
https://www.youtube.com/embed/kmctqUnzUVw00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılArtık herkes yoluna.. biraz da başkası hortumlasin ama şu pç mülteciler gitsin piyasa ucuzlasın yeter
20 YorumlaUlkede RTE istemeyenler secim günü RTE oy atanlar daha cok gibi
00 YorumlaAli Babacan'ın sesi çıkan versiyonu ortalıkta neden yok? Neredesin ey Allah'ın kulu? XD
00 Yorumla
+1 yılOyumu verdim, başıma iş gelmesin diye yorum yapamayacağım :D
00 YorumlaSöylenecek çok şey varda işte hani bir söz varya ülkemizde meşhur '' Silivri Soğuktur ''
00 Yorumla
+1 yılAnkete devam diyenler sağolsun, reis iktidardan ölene kadar gitmez. Bazı yobazlar ne zaman uyanır, belki o zaman yeni cumhurbaşkanları görürüz.
30 Yorumla
+1 yılDefolsun artık yeter 20 yıldır istedikleri gibi at koşturdular ülkenin a... koydular her açıdan yeter artık
20 Yorumla
+1 yılhadi bıraktı diyelim. daha iyi biri var mı peki yönetebilecek liderlik vasfı olan?
51 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim benim monarşi sistemi ile yönetilmiyoruz.
Ve ülkeyi de zaten tek kişi yönetmez.
Yetki alanlarında etkin, tecrübeli, vizyon sahibi, başarı sağlamış insanlar kendi alanlarına yönelik görevlendirilir ve ülkeyi bir yerden diğer yere taşır.
Şimdiki sistemimizin sıkıntısı bakanlıklarından tut kurum başkanlarının aslında mesleği olmamasına rağmen o koltuklara geçirilmiş olması.
Umarım açıklayıcı olmuştur
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeye tamam derse
Lütfen düşündugum sey olsunnnn02 Yorumla
Soran+1 yılOy vermeyi ihmal etmeyelim 🤣🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılVercem düşündüğüm şey heee
- Gündem konusunda 495 cevap paylaştı.
+1 yılİzy izy tamam tamam
51 Yorumla
Soran+1 yıl
- Gündem konusunda 837 cevap paylaştı.
+1 yılTwitter istediği kadar yıkılsın son sözü sandık söyler
00 Yorumla Eğer bu gerçek ise bastırsın herkes tamamı.
60 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDevam diyen o 28 kiz ve erkek müsveddesi vatan hainini bulup , her gun 3 öğün dayak manyağı yapacaksın.
20 Yorumla
+1 yılyeter ülkeye verdigi zarar, gitsin artik.
50 YorumlaAllah aşkına git. yeter artık bize çektirdiklerin
30 Yorumlaarkadaşlar bu taa 13 yıl önce ki konuşma yeni değil
11 Yorumla- +1 yıl
2018 yılında yaptığı açıklama 2021-2018=13 doru
Devamkee bu millete hersey hakkkkkk
20 YorumlaKaç defadır tamam diyoruz gitmiyor.
20 Yorumla
+1 yılTamam canım sal artık da ülke bir nefes alsın
110 Yorumla- Gündem konusunda 688 cevap paylaştı.
+1 yılTamam diyorum hem 💯 la
30 Yorumla - Gündem konusunda 536 cevap paylaştı.
+1 yılTamam deyince gitcek mi😃
11 Yorumla- +1 yıl
Devam da desen gidecek gibi görünüyor yapacağını yaptı zaten bu saatten sonra gitse ne gitmese ne
Ananıda al git !!!
63 Yorumla- +1 yıl
Onu diyen adamın da hayatini kararttılar
- +1 yıl
Aynen
- Devamını Gör (60)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
