Cumhurbaşkanının canlı yayını yoruma kapatıldı, gençler protestoyu Twitter'a taşıdı. Bu durum ile alakalı siz ne düşünüyorsunuz?

Cumhurbaşkanının canlı yayını yoruma kapatıldı, gençler protestoyu Twittera taşıdı. Bu durum ile alakalı siz ne düşünüyorsunuz?
Cumhurbaşkanının bu akşam ki YKS canlı yayında gençlerin "oy yok" yorumları sonrası canlı yayın yorumlara kapatıldı. Bu durum sonrası gençler Twitter'da #OyMoyYok hashtagi açarak canlı yayın prostestolarına devam ettiler. Kısa bir süre içinde de #OyMoyYok tagi dünya gündeminde 1. sıraya ulaşdı.
Gençlerin protestosunu doğru buluyor musunuz? Bu konu ile alakalı sizin görüşünüz nedir ?
Cumhurbaşkanının canlı yayını yoruma kapatıldı, gençler protestoyu Twitter'a taşıdı. Bu durum ile alakalı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla