Ak Partili Antalya Gündoğmuş Belediye Başkanı Mehmet Özeren yangınla ilgili basına yaptığı açıklamada, evi yanan vatandaşlar için TOKİ'nin yeni projesi olduğunu açıkladı. Özeren, açıklamasında," Çok eski evi olan vatandaşlar, bunu söylemek belki doğru değil ama keşke bizim de evimiz yansa diye düşünecekler" ifadelerini kullandı.
Bu pişkinlik nerden geliyor? İnsanların hayalleri, geçmişi, anıları yandı. Ağaçlarımız yandı, hayvanlarımız telef oldu... Bu pis sırıtma ile ''keşke bizim de evimiz yansa'' demek neyin nesidir?
Dünya düzeni, ekonomi, pandemi, doğal afetler hepimizi çok yoruyor biliyorum ama bu tarz insanlar bizi her şeyden çok yoruyor ve bitiriyor...
20 yılda geri ödeyip ev sahibi olur diyordu. Aklıma Suriyeli ler için yanlış hatırlamıyorsam parasız ev yapıp bahçeli ev yapalım deniliyordu sanki. mağdur olan herkese yardım yapılsın karşı değilim. Ama bir tarafta kendi tapulu arazasi , evi yanan var ve yandığı için tekrar 20 yıl geri ödeyip ev sahibi olması var diğer tarafta
O köylünün evinin yanmaması için mücadele edilmedi en başta, ne acı ki bunu hepimiz biliyoruz... Devlet babadır, vatandaşa sahip çıkar ama bu devlet kişilerin değil hepimizin. Bu yöneticiler kendilerini devletin sahibi milleti de köle olarak görmekten vazgeçemiyorlar...
Akp ve akplilerin default tavrı. Bu adamlar kötü insanlar, ne vicdan, ne ar var arkadaş bunlarda şaşırmayın. Utanması gereken birileri varsa, 20 senedir bunları başımıza tebelleş eden salaklar.
Zaten bu gidişle devlet ''ülkeye döviz girmesi için fedakarlık yapmamız lazım, bayan vatandaşlarımızdan döviz ile eskortluk bekliyoruz'' gibisinden şeyler bile önerecek bunlara
Anca o zaman görürler din iman ahlak edep namus diye diye ne hale düştüklerini
Hoş bunları biraz bile tanıdıysam, ''İzmirliler yaparken iyi, benim müslüman bacılarım yapınca mı kötü? Bu milleti aşağılayamazsınız'' diye bizden gelecek tepkilere sataşırlar bu durumda da.
Yani p spiker iyi dayanmış onu oracıkta o mikrofon ile döverdim. Derhal istifa etmeli 1 saniye bile onun için zul yetersiz insan hoş bir daha onu seçmezler ama boşuna yer ve zaman işgal etmesin ulan neymiş insanlara yanan evleri yerine TOKİ ev yapıp cüzi taksitle ödemesini sağlayacakmış evim yansın dermi insan benim evim kalsında aman ödemeyim der sanki milletin birşeyi kaldı.
Gerçek mi bu? Böyle ayan ahlaksızlık yapmıyordu eskiden bunlar. Örtülü yapıp sıkışınca inkar ediyorlardı. Ne oldu ki şimdi afet bölgesinde köpeğe kemik atar gibi çay atma, böyle ahlak dışı açıklamalar yapma cesareti buldular?
Bu özgüvenin sınırlarımızı sken afgan erkekleriyle alakası oldugunu düşünüyorum.
Meydan başıboş köylüm, istedikleri gibi at sürüp istedikleri gibi çalıp oynuyorlar... Şu talihsiz açıklama onurlu/gururlu devletlerde 'istifa' ile sonuçlanır. Bizde ise bırak istifayı bu daha başlangıç der gibi daha kötüsünü duyuyoruz...
20 yıl ödemeli yapicakmis adamların evi yanmış bi de 20 yıl tokiye para öducekler adamların gecimi hayvancılık|. hayvanlari gitti çoğu yaşlı koyde oturanların zaten nasil öducekler acaba
Açıkçası bende çok üzüldüm... Orda yanan evi için ağlayan amcayı, hayvanları telef olan yörük teyze geldi aklıma. Onlara bu şekilde bir tavırla bunları diyen birinin olması çok acı verici ve bir o kadar da üzücü... Hani ateş düştüğü yeri yakar derler ya, tam olarak da bu oluyor...
Üst kademeden alt kademeye indikçe kralcılar çoğalıyor. Bu tüm hükümetin aynı zihniyette olduğunu göstermez ki gerekli uyarıyı alacaktır. Yanlış söylemiş.
Bu zaten kişisel bir durum. Hükümetin aynı zihniyette olduğunu göstermez tabii ki ama hükümetin sorumluluğunda bir kişinin yaptığı bu hata hükümete zarar verir. Dolayısıyla da bu zat hala şu an görevdeyse hükümet de gereğini yapmıyor ve bu adi cümlelere sahipleniyor demektir. Bu konuşma istifa gerektirir...
Dalga geçiyolar artık. O insanların günlerdir uğraşlarına emeklerine saygısızlık bu. Yanarak can veren hayvanlar, yılların birikimi, insanların acısı onlar için hiç..
O köylü o virane ahşap evinde mutluydu. Devletin görevi o ev yanmadan müdahale edebilmekti. Şimdi köylüyü köyünden çıkartıp 20 katlı toki evlerine sokmak köylü için güzel olmaz bence...
Elbette ama bunun için yapılabilecek başka bir şey yok. Anılar yanan bir hayat var ortada. Bunun telafisi olamaz ama ellerinden geleni yapacaklarını ifade etmeye çalışmışlar. Sadece maksadını aşan bir cümle olmuş. Rahatsızlık verici.
Ateş düştüğü yeri yakar cümlesinin görüntüsü olmuş bu. Eminim ki o köylü o tezek kokan ahırını, o ahşap evdeki yaşamını saraya satmaz. Ama gelgelelim böyle yukardan bakanlar da bunu anlayamaz
Aslına bakarsanız kimse kimsenin halinden anlamıyor. Sadece bunlar mı? Kaç gündür bir çok mecrada bakıyorum her yer alev alev yanarken millet hala karı kız peşinde. Hem de sosyal medyada üzüntü şovları yapan tipler hepsi. O yüzden evet ateş düştüğü yeri yakar. Buna siz de dahilsiniz. Kimse o insanları anlayamaz. Herkes vah tüh der ve sonra hayatına bakar.
Buna hepimiz dahiliz... Hayat böyle zaten, 1 cenazeniz olur, herkes ah vah eder defin olana kadar yanında olur, 1 saat sonra sen evde tek başına kalır, kendin acınla yanar kavrulursun. Bu hayatın gerçeği... Şu an kahvemi yudumlarken orda evi barkı, geçmişi geleceği yanan insanların yaşadıklarını bir yere kadar anlayabilirim maalesef, ama anlattığın gibi sosyal medyada şovunu yapmayacak kadar da olgun ve de anlayışlı birisi olduğumu düşünüyorum. Cenaze evinde düğün yapılmayacağını bilebilecek kadar feleğin çemberinden geçtik...
Güzel bir hadiseyi anlatıyorsun ama cümlelerin cok cirkin. buna kaş yaparken göz çıkarmak denir. SAdece şunu demesi yeterdi. Yıkınaln evlerin yerine cok daha iyisini yapacagız kimseyi mağdur etmeyeceğiz. konuşmayı bilmeyene mikrofon uzatmamak lazım
Başka ülke de olsa bu yavşağı ters kelepçeleyip sorgulularlar bizim millet alkışlıyorsa haklı ne diyim mk :D bizim millet mazoşist kırbaçlanmayı seviyor :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
zihniyete bak arkadaş ya sonra da sözlerimi çarpıttılar diyorlar
ben ona gereken sövgülerimi yaptım buraya yazmayım şimdi resmen insan aklıyla insan onuruyla ve bu başına gelen olaylarla çaresizliklerle dalga geçiyorlar insanın aklıyla oynuyorlar
son 20 yılda öğle bir özgüven patlamsı yaşıyorlarki küstahlık ve pişkinlik diz boyu Allaha havale ediyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Lan adamlar malı mülkü bir kenara bırak kendi canını zor kurtarmaya çalışmış sen hala gelip tokinin reklamını yapıyorsun, madem öyle keşke seninde evin yanar sende öyle dersin
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Yapılacak TOKİ evlerini anlatırken "Keşke bizim de evimiz yansa diye düşünecekler" diyen başkan hakkında ne düşünüyorsunuz?