Yapılacak TOKİ evlerini anlatırken "Keşke bizim de evimiz yansa diye düşünecekler" diyen başkan hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ak Partili Antalya Gündoğmuş Belediye Başkanı Mehmet Özeren yangınla ilgili basına yaptığı açıklamada, evi yanan vatandaşlar için TOKİ'nin yeni projesi olduğunu açıkladı. Özeren, açıklamasında," Çok eski evi olan vatandaşlar, bunu söylemek belki doğru değil ama keşke bizim de evimiz yansa diye düşünecekler" ifadelerini kullandı.

Bu pişkinlik nerden geliyor? İnsanların hayalleri, geçmişi, anıları yandı. Ağaçlarımız yandı, hayvanlarımız telef oldu...
Bu pis sırıtma ile ''keşke bizim de evimiz yansa'' demek neyin nesidir?

Dünya düzeni, ekonomi, pandemi, doğal afetler hepimizi çok yoruyor biliyorum ama bu tarz insanlar bizi her şeyden çok yoruyor ve bitiriyor...
Sırıtıyor bir de...
Sırıtıyor bir de...
Yapılacak TOKİ evlerini anlatırken "Keşke bizim de evimiz yansa diye düşünecekler" diyen başkan hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla