Bilim insanları belirledi: Dünyanın sonu geldiğinde ayakta kalabilecek 5 ülke Bilim insanları, artan nüfus ve enerji temelli küresel ekonominin zararları nedeniyle dünyanın sonunun yakın olduğunu ortaya koyan yeni bir araştırma yayınladı. Şiddetli bir finansal kriz, küresel ısınmanın etkileri, doğanın tahribatı ve Covid-19 gibi yeni bir pandeminin insan uygarlığının çöküşünü getirebileceği belirtildi. Peki bu kıyamet senaryosunun gerçekleşmesi durumunda hangi ülkeler ayakta kalabilir? Bu ülkeler arasında, Yeni Zelanda, İzlanda, İngiltere ve İrlanda ile Avustralya'nın Tazmanya eyaleti yer alıyor. Yeni Zelanda jeotermal ve hidroelektrik enerjiye, bol tarım arazisine ve düşük nüfus yoğunluğuna sahip olması nedeniyle bu listede ilk sırada yer aldı. https://www.ntv.com.tr/galeri/dunya/felakete-adim-adim-bilim-insanlari-dunyanin-sonu-geldiginde-siginilabilecekguvenli-alanlari-acikladi,7tDtJZqs-ECboyE9diHXoA
Dünyanın sonu geldiğinde 5 ülke ayakta kalacak! Sen hangi ülkede yaşamak isterdin?
Küba elbette , Orada gunes enerjisi jeotermal teknolojisini geliştirirdim bir muhendislik öğrencisi olarak , Jeotermal ile ISı elektrık teknolojisini geliştirirdim. Daha sONRA Elektromanyetık alan koruyucusu kalkan gibi kullanarak Kirli zehirli havadan kurtarırdım küba yı , Daha sonra Oksijeni Artırmak için elimden geleni yapardım Mars için bir teknoloji vardı Aynısını küba için kullanırdım. Daha sonra bitkiler çabuk gelişsin diye Lazer teknolojisini geliştirirdim bitkileri kısa sürede büyütürdüm. 3D yazıcı teknolojisi üretip Kısa sürede Küba ya uygun evler tasarlardım ya da Bir dahaki felaket eger olursa Sıgınma yer altı evi yapardım , Daha sonra Nufusu Üremeye Dayalı degilse Tüp bebek yöntemi ile yapardım dolay bir şekilde hemde geniyle oynardım çünkü Felaketle karşılaşmış insanların radyoaktivite yüzünden genleri değişiebilir ve bebekler sakat olarak dogabilir Buda insan türünün homo sapiens bitmesi anlamına gelirdi , Dediğim gibi tüp bebek ya da diğer teknolojik yöntemlerle sperm yumurta laboratuvarda ürermesine izin verirdim hemde CSPR gen düzenleme teknolojisi sayesinde artık o dünyaya göre bebekler dünyaya gelmesini saglardım , uyumlu genler oranın koşullarına göre adapte olurdu Ve Daha fazla oksijen ihtiyacı bile duymazdı Buda çevreye açılma mıktarını azaltır buda + özellik kazandırır.
Gericiler hesabımı kapatmış , Ama bilsinlerki bu sitede her zaman Devrimci Ve Ateist olarak gericiliğe her zaman karşı çıkacagım ;
Küba elbette , Orada gunes enerjisi jeotermal teknolojisini geliştirirdim bir muhendislik öğrencisi olarak , Jeotermal ile ISı elektrık teknolojisini geliştirirdim. Daha sONRA Elektromanyetık alan koruyucusu kalkan gibi kullanarak Kirli zehirli havadan kurtarırdım küba yı , Daha sonra Oksijeni Artırmak için elimden geleni yapardım Mars için bir teknoloji vardı Aynısını küba için kullanırdım. Daha sonra bitkiler çabuk gelişsin diye Lazer teknolojisini geliştirirdim bitkileri kısa sürede büyütürdüm. 3D yazıcı teknolojisi üretip Kısa sürede Küba ya uygun evler tasarlardım ya da Bir dahaki felaket eger olursa Sıgınma yer altı evi yapardım , Daha sonra Nufusu Üremeye Dayalı degilse Tüp bebek yöntemi ile yapardım dolay bir şekilde hemde geniyle oynardım çünkü Felaketle karşılaşmış insanların radyoaktivite yüzünden genleri değişiebilir ve bebekler sakat olarak dogabilir Buda insan türünün homo sapiens bitmesi anlamına gelirdi , Dediğim gibi tüp bebek ya da diğer teknolojik yöntemlerle sperm yumurta laboratuvarda ürermesine izin verirdim hemde CSPR gen düzenleme teknolojisi sayesinde artık o dünyaya göre bebekler dünyaya gelmesini saglardım , uyumlu genler oranın koşullarına göre adapte olurdu Ve Daha fazla oksijen ihtiyacı bile duymazdı Buda çevreye açılma mıktarını azaltır buda + özellik kazandırır.
Dünyanın sonu geliyorsa diğer insanlar ve ülkeler nasıl hayatta kalacak. Burada dünyanın sonunu konuşmamışlar, kendilerince ülkeleri yok etmişler. Bazı bilim insanlarının lüzumsuz para aldıklarını düşünüyorum. Çoğunun adı var ama yararlı elde tutulan hizmetleri yok. Lafontenden masallar ile uğraşıp maaş alıyorlar. Kağıt toplayan adam onlardan bin kat daha yararlı şu dünyaya.
İzlanda çok soğuk kutup bölgesi olduğu için orası olmaz İngiltere Irkçılık ta bir numara İrlanda desen zaten İngiltere'nin küçük kardeşi Yeni zelenda iklimsel olarak daha güzel ama çoğunluk orayı seçeceği için ortada bi albenisi kalmaz o yüzden Avustralya kıtası Tazmanya adası tercih ederdim insandan çok kanguru görürdüm ne güzel :)
Dünyanın sebebi doğal afetler sebebiyle gelirse? Bu ülkelerin tamamı patates hemde neredeyse ilk gidecekler. Mesela volkanik faaliyetlerden olsa İzlanda İngiltere İrlanda direk gidici. Avustralya ve Yeni Zelanda da Endonezya'ya yakınlıklarından dolayı çok ağır hasar alırlar. Küresel ısınmadan dolayı dünyanın sonu gelse buzullar erise vs. Yine bu ülkeler ilk patates olacaklardan. İzlanda hariç hepsi okyanus kıyısı ve yükseltisi az ülkeler.
Daha önceki araştırmalarda da buzullar eridiğinde İzlanda, İngiltere ve İrlanda gibi ülkelerin ilk sular altında kalacağını söylemişlerdi. Dünyanın sonu temalı filmlerde de suların yükselmesinden sonra en dağlık yerlerin kaldığı üzerinde görülüyor. Everest, Ağrı dağı.. vb gibi.
Bu senaryonun daha kötüsü mevcut ihtiyaçlar yetmeyip kıtlık başlayınca yaşanacak. Bu sefer ağır savaşlar yaşanacak, önce devletler birbirine sonra halk birbirine girecek. Yağmalar, gasplar, hırsızlıklar, ölümler çoğalacak gibi...
Paylaşmayı öğrenemedikçe, şu zenginleri doyuramadıkça bu son çok uzak değil...
İçlerinden birinin vatandaşıyım.. Lakin kıyamet geldiğinde sadece şu şu ülkeler ayakta kalacak konusuna doğrusu katılmıyorum. Taş üstüne taş kalmayacak.. Ha ekonomi olarak söylenen bir şey ise, buna inanırım.. Çünkü gerçekten de çok güçlü bir ekonomiye sahip ülkeler. Fakat Avusturalya da da zaman zaman afetler oluyor ve gittikçe de arttı.. Hatırlayan olur belki; orman yangınları, dolu felaketi vs.
hep derim "İzlandayi gormeden su dunyadan gitmek istemiyorum" diye. soruya da cevap olmustur sanirim. İrlanda ve Tanzanya da gelir arkasindan alternatif olarak. ne kadar ileri goruslu zevklerim varmis ❤🤪
vallahi bizim nerede yaşamak istediğimizden çok bizi kabul edecek ülke olup olmadığı önemli bence. Bu arada haber doğru değilse psikolojimi bozmaktan seni savcılığa şikayet ederim söylüyüm. 😂😂
Şu bilim adamları bir kerede ağızlarını hayra açsa çok iyi olacak. Ben bu ülkede memnunum. Bunca kıyamet koptu, bunca soydular yine ayakta, kalkışma, yine ayakta. Eğitim bu kadar kötü, yine ayakta, bence en sağlam biziz.🙂
Bu hesaplar tek güç elinde olan yaradanın hesabına uymaz, ne ekonomi ne başka şeye göre işlemez bu işler... İnsanlık zaten sonsuz değil yaşam ama insanlığın felaketi şu an yaşananlar bile, artık uyanma vakti...
Dincilerin ve din tucarlarının elinde kuran dilinde yalan yangında bile milletin üzerine çay fırlatan siyasetçilerin olmadığı ve arapların yaşamadığı bir dünyada
Bilim insanlarının yaptığı araştırma Kuran'da yazılanın önüne geçemez.. Hadi varsayalim ki geçti, Türkiye'de kalırım topraklarımda ölürüm her şekilde ve her son'da..