Az önce Muğla - Milas’ta da Bodrum sınırında yangın başladı. Oteller bölgesine yakın… 🔥🔥🔥
Yangınlar neden peş peşe birden patladı. Sebebi ne olabilir?
Az önce Muğla - Milas’ta da Bodrum sınırında yangın başladı. Oteller bölgesine yakın… 🔥🔥🔥

.#Manavgat yanıyor ,
İçimiz yanıyor.
Neden olanlar mutlaka cezalandırılmalı.
@GunHaber pic.twitter.com/XiuN5ogH5Q— nesrin ünal 🇹🇷 (@uzdrnesrinunal) July 28, 2021
2020 yılında tekrar farklı noktalarda aynı anda orman yangınları oldu PKK suçu üstüne aldı ve ne haltsa direk yangından sonra boş kalan arazilere oteller ve hastaneler inşaat edildi bilin bakalım bu kimin haltı.
Yine aynı şekilde kundaklama olucak suçu pkk ya üstlenir ya da onları suçlarlar aradan bir iki hafta geçtikten sonra olay unutulunca yine inşaata başlayacaklar
İllaki yorumumu kınayan olucak bunuda biliyorum pekte umrumda değil evet ülkenin gelişmesini bende istiyorum ama bunu ev yakarak canlıları hayvanları nefesimizi yakarak yapılmasını desteklemiyorum
Pkk ya kalsa kendini tanrı ilan eder herşeyden pay çıkarır işlerine geliyor. Ama içinde olmadıkça net bir şry söylemek güç kim yakıtı belirli değil üstlerine alsalar olabilir de olmayabilir de önü kesilmiyor olayların
Ahahahaha hangi yere kaç fidan dikildi söylesene bana
Ne alakası var. Ben senin iddianın yalan olduğunu söylüyorum. Sende kaç fidan dikildiği şöyle diyorsun:)
Konu değiştirerek konudan kaçmaya çalışmak ucuz değil mi :)
Haa evet hatamı kabul edeceğim dersen ben sana fidan dikimlerini psylasirim. Orman varlığının kaçtan kaça çıktığını da paylaşabilirim.
Ama sen iddia ettiğin o 2020 de yakılın ormanların yerine otel yaptığını asla ispat edemezsin, çünkü yalan.
Konu değiştirmiyorum bunu yalanlıyorsan illaki bi savunman vardır fidan diktiler yok o yok bu yok şu acaba Suriyeliler için yapılan evler uzaydan falan indi galiba?
Abi tamam yaşın belliki amca yaşı falan anladık akp yi destekliyorsun sal beni
Anayasa diyosun ğspcörsğcöh anayasa devlete bağlı birşey yazdıklarımı başka yerinle okuyorsun galiba?
Kundaklama önceki yıllarda çıkan yangınlarda pkk lı çıkmıştı. Aynı anda onlarca yangın çıkmasına tesadüf diyemeyiz.
Bizim yapmamız gereken şu an bu vatanda oturan herkezin nasıl yardım edebiliriz ne yapabiliriz gibi düşünceler olması gerekirken her zamanki gibi her konuda her afetten ve felakette kutuplaşma yapılmadı beni çok üzülüyor
Size katılıyorum.
🔴Yangınlar, dikkat çekici şekilde aynı anda çok yerde patlayıp yayıldı.
🔴Suçlular, şüphe getirmeyecek somutlukla tespit edilmeli.
🔴Ormanlara (her ne maksatla olursa olsun) müdahale Anayasal suçtur. Anayasal suçun cezası idamdır. Bu tür istisnai durumlarda idam geri gelmeli🇹🇷
Bilerek yapıyorlar büyümesinin bir sebebi günler öncesi zaten rüzgar vardı havanın böyle olmasını da fırsat bildiler bir nevi, artı olarak devletimiz her zamanki gibi üstüne düşen görevi yapmayarak yine bizleri şaşırtmadı söylenenlere göre boş duran uçaklar varmış daha fazla canın yanmasını bekliyorlar sanırım
Bunu sebebini siyasi olaylara ülkelere yorular ki doğru olma ihtimali var kimisi Tunus daki tarbe. ile ilgilenmeyelim diye yapıldı deniyor kimisi ise Kıbrıs ziyareti ve müjdesine karşı olarak yakıldı deniyor başka sebepler de olabilir birilerinin ayağına bastık ya birilerinin safında olmadık diye yapılıyor gibime geliyor
Cevap
12Cevap
Pkk yaptı çünkü de ondan.
https://www.hizliresim.com/hikcdfy
https://www.hizliresim.com/13pl7nq
https://www.hizliresim.com/lrmc6pp
Teröristlerin işi yani.. başka açıklaması yok. Bir anda o kadar olması saçmalık. Baktılar birsey yapamıyorlar. Böyle bari zarar verelim diyorlar sanırım...
😊👍🏻
Sorun yok. 😉😊
🙂🙏🏻.
Kasıtlı yapılmış bişey bu
Birileri gene devleti hedef almış
Birileri de onların sürulüguñu yapip algı oluşturmaya çalışıyo
Failler yakalanıp asılmalı meydanda
Çok duyarlısınız. teşekkür. 😎🌸
Kasıtlı yapıldığı belli artık kimse pollyana olmasın.
PKK ya, yardakcisi HDP ye ve bunlara destek verenlere lanet olsun.
Ayrıca bunu yapanları yakalayıp i ateşin içine atmak lazım. Namuzsuzlar
Kasitli yapildi her kim yaptiys o dilsiz hayvanlari katletiyse Allah kahretsin
Sebebinin ne olduğu açıkça belli değil mi ormanlarda parça parça yangın başlatan insan müsvetteleri kameralara yakalandığı büyük bir suikast
Allah o yangın çıkaranların anasını yok kndisini yerin ateşine gomaun insallah
bacım çocuğu PKK'lılar yaktı Allah hepsinin belasını versin o yaktıkları camlarda o gözyaşlarında boğulsunlar inşallah...🤲Rabbim gün yüzü göstermesin🇹🇷
Yazmak istediğiniz kelimryi anladım, düzelttirmeyin zihniyeti de kınıyorum. Size aynen katılıyorum.
📌Son 3 günde 22 ilde 71 farklı noktada yangın çıktı.
📌57'si kontrol altına alındı, 17 yangın devam ediyor.
Yangınla mücadelede uçak dahil gerekli müdahale araçları ve ekipman yatırımlarını yeniden gündeme almalıyız.
📌DOĞAYI KORUMAK VE BİYOÇEŞİTLİLİKTEN TASARRUF OLMAZ.
Yakanlar kesin cezalanmalı canlı yayın yapsınlar idam bir ülkede yapmişlardi hatırlayamadım adını tecavüz edeni canlı yayında ıdam ettiler
Teröristler yapıyor diye biliyorum dağdan kaçıyorlar böyle saldırıyorlar heryere
Yakanlar kendi ciğerlerini de yakıyorlar! insanlıktan o kadar çıkmışlarki farkında değiller bugün heryer sıcaktan kavruluyor neden yeşil yok ağaç yok heryer beton birgün bunun bilincine varmış olacaklar ama insanlık için herşey çok geç olacak
Ormana zarar vermeye idam gelmeden bu durum düzelmez.
Ulkeye akin akin afgan geliyor bence gundem degistirme
Artık düşünmeyi bıraktım bir sürü iha bar neden sürekli denetim kontrol yapılmıyor
@Master81 ozaman ülkede neden 2 yangın uçağı var yunanistanda bile 20 tane aktif yeni gelecek uçakları var
Teröristlerle işbirliği, yine kahramancılık oyunu
Bak görün orayı otel yapacaklar
Hangi haberde ne gördün sen :)
Tatlım bak izah edeyim iyi oku.
İsterse 500 tane uçak helikopter olsun eğer birileri surekli yakiyirsa ormanlari, istediğin kadar çabala yetsimez, hepsini aynı anda sonduremezsin (Avustralya yangınını incele kaç ay sürmüş öğren )
Bizdeki sistem normalde yetiyordu ve his sorun yaşanmıyordu ama muhalefetin her oysa. Bir oy istediği HDP bak nasıl açıklama yapmış
https://youtu.be/chlj68lJ6Y4
Yani demem o ki, çok iyi işler yapsan da böyle durumlarda maalesef kayıp yaşayabilirsin.
111 farklı bölgede yangın çıkması ve bunlara müdahale kolay değil ve zamab alır ki 105 i söndürüldü. Başka yerlerde de cikartilmazsa 1-2 güne hepsi sönmüş olur ama sürekli farklı yerlerde devam ediyor PKK ormanları yakmaya ,(yangınları çıkardıklarını kabul eden sciklama yaptılar)
Ahlaksız muhalefet ne yaptı? Otel yaoacakalr kendileri yaktı gibi aşağılık iftiralar attılar.
Anayasa 169 madde diyor ki, yana orman alanlarına hapı imar edilemez, tekrar ormanlastirma yapılır.
Okuyup öğrenmeden sosyla medyadsn takip ettiginizi biliyor ve size böyle uyduruk masallar anlatıyor, kendi suçlarını karşı tarafa yıkmaya çalışıyorlar. Aldatmayin abicim. Açıp araştırın yazılıp çizilenleri. Sonra kafanızda tartıp öyle karar verin hangisi gerçek diye.
Türkiye Cumhuriyeti Anayasası
169. Madde
A. Ormanların Korunması ve Geliştirilmesi
Devlet, ormanların korunması ve sahalarının genişletilmesi için gerekli kanunları koyar ve tedbirleri alır. Yanan ormanların yerinde yeni orman yetiştirilir, bu yerlerde başka çeşit tarım ve hayvancılık yapılamaz. Bütün ormanların gözetimi Devlete aittir.
Devlet ormanlarının mülkiyeti devrolunamaz. Devlet ormanları kanuna göre, Devletçe yönetilir ve işletilir. Bu ormanlar zamanaşımı ile mülk edinilemez ve kamu yararı dışında irtifak hakkına konu olamaz.
Ormanlara zarar verebilecek hiçbir faaliyet ve eyleme müsaade edilemez. Ormanların tahrip edilmesine yol açan siyasi propaganda yapılamaz; çıkarılamaz. Ormanları yakmak, ormanı yok etmek veya daraltmak amacıyla işlenen suçlar genel ve özel af kapsamına alınamaz.
Orman olarak muhafazasında bilim ve fen bakımından hiçbir yarar görülmeyen, aksine tarım alanlarına dönüştürülmesinde kesin yarar olduğu tespit edilen yerler ile 31.12.1981 tarihinden önce bilim ve fen bakımından orman niteliğini tam olarak kaybetmiş olan tarla, bağ, meyvelik, zeytinlik gibi çeşitli tarım alanlarında veya hayvancılıkta kullanılmasında yarar olduğu tespit edilen araziler, şehir, kasaba ve köy yapılarının toplu olarak bulunduğu yerler dışında, orman sınırlarında daraltma yapılamaz.
Pes peşe hissedilebilir sıcaklık 50 derece çünkü
Termometre 35 diyor ama hissedilebilir sıcaklık 50 yazıyor
Samsunda da bir sürü itfaiye geçti ama inşallah orman yangını değildir, çok üzülüyorum yangınlara
Sebep olanların Allah bin belasını versin.
Kasıtlı olması düşüncesi kafamı kurcalıyor..
Suikast teröristler bitmediler bi
Bu işlere aklımız ermez😏😏😏
Pis küreselcilerin oyunu bu
PKK yakmıştır iyi çocuklar etek giyen döt verenler
Neden Bi Anda Bu Oldu Ki 😳
Teröristler yaptı bu iş otel yangınlarından farklı
Kundaklama olmasından şüpheleniyorum.
pkklılar yapıyo
Pkk iş basında
Bilerek yapilan birsey diye dusunuyorum
Kıyamet yakın ondan
Sebebi net aslında.
Bence sabotajdır
Kundaklama
Sebebi Rant
bunlar okadar salak işte beceremiyorlar. ayrıca olabilir değil sebebi rant.
2019 yılında bu söndürme işleri özelleştirildi neden thk ucakları hangarda yatıyor sanıyorsunuz
Kasıtlı bence
PKK yakıyor.
Teröristler
saldiri
Sebebi PKK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?