Özel Okul öğretmenleri maaş alamadıkları için fabrika, market tarzı yerlerde işe girmeye başladı sizce bu durumun sorumlusu kim?

Özel okulda çalışan öğretmenler pandemi sürecinde maaş alamadıkları için okullardan ayrılıp fabrika, market tarzı yerlerde işe girmeye başladı. Bugün tanıdığım bazı özel okul öğretmenlerinin bu sebeplerden dolayı okuldan ayrılıp fabrikaya işe girdiklerini öğrendim. Çok üzüldüm ve bu soruyu sormak istedim. Sizce bu durumun sorumlusu kim? Öğretmenlerimiz neden bu durumda, ülkece nerede hata yapıyoruz?
Özel Okul öğretmenleri maaş alamadıkları için fabrika, market tarzı yerlerde işe girmeye başladı sizce bu durumun sorumlusu kim?
Özel Okul öğretmenleri maaş alamadıkları için fabrika, market tarzı yerlerde işe girmeye başladı sizce bu durumun sorumlusu kim?
Özel Okul öğretmenleri maaş alamadıkları için fabrika, market tarzı yerlerde işe girmeye başladı sizce bu durumun sorumlusu kim?
Cevapla