2 ay

Öğretmenlerin aldığı maaş neden bu kadar batıyor insanlara?

Belediyedeki temizlik görevlileri 80 alırken, öğretmenin aldığı 70 bin neden insanlara batıyor. Twitter’da görüyorum, çok fazla falan diyorlar. Öğretmenler temizlik görevlilerinin yaptığını yapabilir. Ama temizlik görevlileri öğretmenin yaptıklarını yapabilir mi? İlk önce üniversite sınavına girecekler, eğitim fak. kazanacaklar ardından üniversiteyi bitirip KPSS’ye girip kazanacaklar (vize, final, büt vs saymıyorum)

Öğretmenlerin aldığı maaş neden bu kadar batıyor insanlara?
Cevapla