AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Saçma sapan işler konuşacak o kadar çok şey varken tek sorun 12 de eğlence yerlerinin kapanması mı
Turkiyede yasamiyorum gece 12de disarda muzikli ortamda da bulunmuyorum. Ama yine de bu karar cok fazla sacma olmus bence de..
Ya bu adam ünlü yani baya bir kesime hitap ediyor özellikle gençlere yazıyı da zaten İngilizce yazmış yani yabancılarda rahatça görüyor. Rahatsız olduğunu belli et ama gerçekten Türkiye ye gelmeyin demeye gerek var mı belki bilmeyeniniz vardır ama Türkiye en çok turist alan ülkelerden biri. Beğenmediğimiz turistler bu ülkeye çok para getiriyor. Bu bana tamamen gençleri düşünce olarak vahşileştirme çabası gibi geldi. Üzücü. Canım ülkem derken ülkeyi aslında düşünmemeleri...
Devlet ne kadar hata yapsada yanlış politikalar olsa da bizim devletimiz böyle saçma sapan antipropaganda olmaz olamaz.
Gereği yapılıp ülkemize ihanet eden bazı muptEzeller sınır dışı edilmeli..
Buda nasıl propaganda yaparım diye fırsat kolluyor. Çoğu avrupa ülkesinde de böyle zaten, belirli yerler hariç 12 den sonra heryerde yasak. Ben bu hareketi yersiz buluyorum boş yapmış
Müziksiz millet kırize giriyor demek ki, ayrıca bu ezel denen karaktersizin yaptığı yanlış
eskilerin '' o. spu içerde olunca, kapı kilit tutmaz'' diye bahsettikleri bu ve bunun gibi insanlar işte.
Ülkesinin kötülüğü için ugrasan kişiye sanatçı denmez. Müziği de dinlenmez bu adamın.
Zaten 22 olan yasak, 24 yapıldı. Ota b*ka salya sümük ağlıyor bu tipler
Gayet haklı ekonomi bitti simdi turizm sektorunu düdüklemek istiyorlar en son basi kalacak bize de ulkeden
Haklı bunların müzik söyleyemiyorda biz dinleyemiyorsak elin turisti için otellerde sabahlara kadar napıcaklar? Gelmesinler
Haksız, bunun gibilerde söz sahibi olduğunu sanıp konuşyor milleti kaçıracağına beğenmiyorsa kendi gitsin.
Pabucumun rapçısi
Turistler de beğense bu açıklamadan sonra da gelir
turistlerin geliri olmasa evine haciz getircekler
Sizzz ne diyonuz , değişikler 😀
Adamın yorumu yüzünden değil bu kısıtlamayı sevmedikleri için gelmeyecek turistler, yani milleti kaçıran kişi yasakları koyan kişi başkası değil
@nebilimismi 😂😂başkan yüzünden. Ha😂o size göre , kaçıran kendisi gelmeyin diyen kendisi basitbir yasakla turist kaçaxak ha 😂ne alakaysa,
Turistlere se yasak diyen kim😀2 gündür rus turistler geliyor😂
Ya biri sana çıkıp da gideceğin ülkede böyle bir yasak var dese adamın sözüne uymak işin mi iptal edersin o yasak sana uymuyor diye mi?
Haklılık payı yüksek. Temmuzda herşey serbest ama müzik eğlenmek neden yasak anlamadim kimse makse takmiyor zaten
mesele virüs değil. gürültü ve yıllardır 12 den sonra yasak.
O kadar da değil. Herkes tepki gösterebilir ama halkın refahını etkileyecek konularda abartılı eleştiri sergilememeli.
Pardon bu kimdir? Her önünüze geleni ve hece hece şarkı söyleyeni rapçi yaparsanız olacağı budur. Mutlu musunuz toplum olarak eserinizden?
Gayet haklı abi. Nedir yani turist buraya eğlenmeye geliyor. Gelip eğlenemeyip ülkesine dönüp Türkiye bohtan bir yer çok sıkıcı demesinden iyidir hiç gelmemesi
bu paylaşım etik değil.. bu kararın verilmesi konusu ayrı o işleri yapan kişilerle toplantı yapılıp fikir alışverişi yapılabilirdi karar aynı olsa bile
turistler Türkiye'ye gece hayatı için değil ülkemin doğal zenginlikleri ve tarihi eserleri için geliyor en azından büyük çoğunluğu öyle
İlk bunun fark edilmesi gerekiyor belli
Türkiye'yi gece hayatından ibaret sanmasın vatandaşım bu kadar kör olmayın bu tarihe bu topraklara
Tam tersi insanlar gece hayatı için geliyor. Kaç tane ülkede yaşayıp insanları ile iletişim kurdunuz acaba.
@cheekystaff aynen bursa izniğe yaz kış turist geliyor ama gece hayatı için geliyorlar iznikte de hangi gece hayatı olacaksa artık ülke 81ilden oluşuyor kendinizi ve ülkenizi 2-3ilden ibaret sanmayın
Türkiye o kadar cahil kalmış bir ülke ki bunun gibi şaklabanlar kalkıyor gündem hakkında yorum yapıyor. Evet Türkiye Müslümanlaşıyor, gece hayatı bitiyor, kudurabilirsiniz evet. Bu kadar önemsediği turistlerin ülkesine gidip orada mutlu mesut yaşayabilir. Amerika rap'inin özentisi, ki onlar gibi yapmayı bile beceremiyor. Boş insan.
Gece 12den sonra müziğin yasaklanması saçma özellikle turizm için. Ama ben turist olsam Türkiyeye giderdim yinede param 10 kat artıyor ve iklim coğrafya 10 numara.
Ülkeye ihanetin adını hükümet koyanlara ses etmeyenler kafasının güzel olma ihtimali sözkonusu olan birinin söylediklerinin adını vatana ihanet mi koymuşlar..
ahhahah bu varoş tip mi türklere ve turistlere tavsiye veriyor almanyada bolluk içinde yaşarken bizim takozları gaza getiriyor hiç güleceğim yoktu :) tuyrtuyrtf
Tamam kardeşim sen de gidebilirsin bu ülkeyi beğenmiyorsan... Mecburi tutan yok!
Problem zaten insanlarin gitmesi, bir türlü kafaniz basmiyor.
Problem ulkemizdeki insanlarin hazira konmak istemesi
Sizi birileri mi klonluyor her yerdesiniz bir salın ülkenin içine ediyor sizin gibiler
@Helberi kime diyorsun
@Büşra_riri Üstüne alınan alınabilir. Kimsenin hazıra konduğu falan yok ayrıca insanlar İNSAN gibi yaşamak istiyor. Türkiye'de biz buna sefalet diyoruz belki duymuşsunuzdur?
Adam kendi ülkesinde cop atiyor yerlere sonra kalkip Avrupa ya gelince oralar temiz diye övüyor adam kac yasina gelmiş copu bile vop kutusuna atamiyorsa bana burada kimseyi savunma evet herkes burada hazira konmak istiyor
@Büşra_riri Öyle bir şey kastetmedim yalnız ben? Eğer ben buraya çöp atıyorsam ve Avrupa'yı temizlik için övüyorsam bu ikiyüzlülüktür. Benim dediğim şey diğer ülkelerden insan gibi yaşarken Türkiye'de insanların bir ev, araba almak için en az 35 yılını feda etmesi. İnsanlar bunu hak etmiyor.
Evet hak etmiyor ama yapacak bir sey yok kim ulkenin basina gecerse geçsin durum hep aynı
@Büşra_riri Neden öyle olsun? Kaderinizi kabullenmiş her şey kötü olacak gibi konuşuyorsunuz. Türkiye'nin doğal kaynakları yok oluyor ama hala varlar ve her yerinden tarih fışkırıyor düzgün yönetilirse bu ülke mükemmel yerlere gelebilir.
Düzgün yönetilirse iyi yerlere gelebilir diyorsun ama sorun da bu ztn kimse düzgün yönetecek kapasitede degil
Iran, arabistan olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.😅😅
ne varmış iran arabistanda mis gibi olacak. inşallah allahın emriyle fen liselerini kapatıp imam hatip açalım da sen ozaman gör bre kafir
Yahu corona zamani insanlarin yaptigi partileri gormedik mi bu yasak o kadar da mantiksiz degil
Adam ot mot dedi içeri attılar. Ulen hükümet eroin satıyor :D
Kokoin o eroin olsa maliyeti kurtarmaz 😂
Bunlardan daha sefil insanlar var geçim sıkıntısı çeken ama şimdi herkes müzisyenleri paylaşıyor. Konser başına ne kadar kazanıyorlardı kim bilir. O yüzden bunlardan çok işsiz olanlar, asgari ücrete tabii olanlar düşünülmeli bence.
Her müzisyeni milyoner mi sanıyorsun. Bu adamlar sadece yazın 3 ay para kazanabiliyorlar, bu parayla da kira fatura ödüyorlar. Her müzisyen Murat Boz veya Hadise değil bunu kafanızdan atın artık. Ayrica konu müziğimizin elimizden alınması nasıl bunu da duyara bağladın şaşırıyorum.
Bruh
Her müzisyeni milyoner sanmıyorum, sadece aşırı büyütüldüğünden bahsettim. İşsiz kalanlar bu kadar düşünülmüyor. Gereksiz duyar kasma
Bakin ben allah yolundayım yani müslüanım. Bu ezel denilen otçuda kimmiş böyle
alahın dediğine karşı mı çıkıyor? alah ne diyo 12 'den sonra müzik olmıcak bunun üstüne söz söylenmez
DİPNOT: YAPARSA AKP YAPAR
HAKKIN ADAMI HAKKIN AŞIĞI !
İroniyi anlayan olmamış
@osman2509 ironi de sen şüphesizki allah bir ve görüyo herşeyyi
Bence bir yönden haklı cünkü turistler turkiyede gece hayatını ve renkli sokakları sevdikleri icin onlara sıkıcı gelebilir bu durum
Adam sonuna kadar haklı hain olan sizlersiniz bu gün müziği yasaklayan yarın kim bilir neyi yasaklar haklarımız özgürlüklerimiz bir bir elimizden gidiyor siz halen uyumaya devam edin
Kendisini tanımıyorum. Belki yasak kaldırılsın diye öyle söylemiş olabilir diyeceğim ama herkes terörist diyor anlamadım.
Birilerinin yanlışını ülkeye maletmek büyük yanlış bence. Tamam eleştirebilirsin ancak ülkenin menfaatlerine büyük katkısı olan turizm e bu şekilde kötü etki edecek yorumlarda bulunmak vatanseverliğe sığmaz.
Saçmalamış sadece ezhel bildiğim kadarı ile kurdistanci
Bence doğru söylemiş.
Bu siyasal islamcı iktidarın müzikle ve alkolle meselesi devam ettiği sürece ben de turist olsam Türkiye'ye gelmem.
Ülke batsın mı istiyorsunuz? Ekonomik kriz mi çıksın? Turizmden geçinenler aç mı kalsın? Mutlu mu olacaksınız?
@betterböcek Mevcut iktidar turizmi bitiriyor sen farkında değil misin?
Müzikli mekanlar nerede?
Mahalle ortasında değil. Çevredekiler rahatsız olmasın diye müziği gece 24'ten sonra yasaklıyormuş.
Tatile insanlar eğlenmek için gidiyor. İster gece 12 de gider yatar, isrt sabahın 5'inde. Kime ne?
Tatile insanlar müzik için gitmiyor, güneş ve güzel bir deniz için tarihi yerler için gidiyor. Yoksa eğlencenin kralı onların memleketinde 🤣🤣🤣
@betterböcek Sen her gece alkol alıp eğlenmeyebilirsin ama onlar her gece alkol alıp eğlenmeyi seviyor.
Kimse her gece alkol alıp eğlenmiyor canım o alkolik insanların işsizlerin ayyaşların yaşam tarzı.
Avrupada insanlar cumartesi gecesi eğlenir ve alkol alır sadece. Diğer günler işe gittikleri için almazlar erkenden yatarlar
Aile var uyuyan var, hasta yaşlı var. 12 den sonra müzik mi olur? Abartı bence ve yerinde bir karar. Cumhurbaşkanı doğru bir adım attı👍👍
Gören duyan evinizin yanında konser alanı var her gün Bass yüzünden uykunuz kaçıyor.
@Helberi evinin yakınında olanlar var. Gece gümbür gümbür ben bunu da yaşadım.
Sonuçta hep olan bir şey değil ve kurallara kim uyuyor? Tofaş ile ev inleten herifler yine geçecek evimin önünden
@Helberi aynı şey mi. Biri geçip gidiyor biri müzik diye gürültü dayatıyor bulunduğu yerde sabit
Bu arkadaşı sevmezdim ama bağlama çalıp, muhalif olması hoşuma gidiyor. Ama rap parçalarını dinlemiyorum.
Bence haksız... Ben turist olsam Türkiye'yi gezmeye gelir halime şükrederdim :)
Bence saat belirlemek yerine muzik yapilan yerleri yerlesim yerlerinden uzaga tasisalar iserlerse sabaha kadar deeeennssss yapsinlar
Mantık bunu gerektirir
Böyle aptalca bir şey olmaz, dünyanın hiçbir yerinde böyle bir saçmalık yok, gece müzik dinleyip eğlenen insanlar dünyanın her yerinde şehrin içindeler, en merkezi yerlerdeler.
Dinciler her boktan rahatsız oluyor diye insanlara cüzzamlı muamelesi yapılmaz.
Vay vay cok modern bi dinsizimiz gelmis. Ama dunyanin her yerinde ses kisitlamalari duzgun denetlenir. Bizimkiler gibi sonradan gorme dinsizler olmadiklari icin yani eskiden beri dinsiz olduklarindan cok abartmiyorlar gurultuyu falan belli yerlerde belli standartlara uyarlar. Dinsizin bile sonradan olmasi iyi degil😄
@Ragnar_Lodbrok O kadar dil kurallarına uymuşsunuz ama hep küfürlü, kötü tarzda yorumlar yapmışsınız.
@Yerden Küfür dilin içinde var olan bir şey. Dünyanın her yerinde var, anonim ortamda küfür okuyunca ''a-aaaa küfür etti'' diye tepki verenler de bi bizim millet, bir de evanjelist amerikalılar
Haklı, ramazanda gecenin 3 te davulcu mahalle mahalle serbes
ayni seymi hey Allahim ya
@GizliÜye-88738 tamam kankam. Muzik de sadece bir ay olsun, diger aylarda yasak olsun. Sanki tum yil davul caliyoruz
Ezan her dakika çalınmasını bililiyor? Her şeye saygılı olmak zorundayız
@uncas71 Kardesim ben ne alaka? Ramazan ayina laf mi ettim ben?
Pardon ya sen diyince farkettim yanlislikla seni etiketlemisim
@Neyimben2121 aynı şey mi derken? Bir çok müzisyen var , bununla evini gecindiren 12 den sonra mı virüs çoğalıyor , şimdiye kadar yasak yok tü, ozamn insanlarının rahatsız olup olmadıklarını düşünmedi
Ben de var sen merak etme
@GizliÜye-88738 orucunu hiç bırakmam ama davulcuya karşıyım kalkmak isteyen zaten alarmını kuruyor ramazanda 7 aylık bebeğim her gece sıçrayarak uyandı , kimse davula guvenipte oruç tutmuyor
Ne alaka?
@Be_smart insanları rahatsız etmeye hakları yokmuş yaa?
Karıştırma, ayni şeyler değil... ve dini bir gelenegi bu şekilde kullanarak cevap vermen çirkin...
@Be_smart şu adamın kararlarını savunma bana... Örnek verdim
@GizliÜye-88738 hem Allah'a dua edip hemde ezana laf etmen? İlginç...
@GizliÜye-88738 Nereden biliyorsun bizim dort dortluk musluman olmadigimizi
@Neyimben2121 yukarida bu kişi etmedigi küfürü bırakmamış, kufur ettik sanki diyor 😅😅.. kimbilir neler yaşıyor dünyasında
@Be_smart hahahahaha cok dogru soyledin valla
Niye gelmesinler ki, burası beleş nerdeyse onlar için..
Kesinlikle haklı.. helal olsun.. ben turist olmam bu ülkeye adım atmam
İsteyen de yok zaten seni jvmdlsööv
Sağol :) keyiften altına sıçmaya devam et sen
Ülke batsın mı istiyorsunuz? Ekonomik kriz mi çıksın? Turizmden geçinenler aç mı kalsın? Mutlu mu olacaksınız?
@betterböcek amacı sadece provake etmek, devletin g ötünü yaladığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam
@Psişik_Kedicik2834 şu an savaşa girsek düşmana el altından yardım edeceğine o kadar eminim ki
@betterböcek o kadar haklısın ki 🤧
Tabiki haklı sömürücü ruslar gelmesin onun dışında gelen gelsin. Ezhel ihanet etmedi yurtdışında da milletini savundu. Norm ender gibi Türk kızına kezban diyip şarkı yapmadı.
Zaten herkeste Ezhel'den açıklama bekliyordu 🤣 Kendinizi bu kadar büyük görmeyin ya 🍃
legalize it diye dolaşan bir kardeşimiz kendisi. kafası güzeldir fazla düşünmemek lazım ağzından çıkan sözleri.
Kalici bi yasak değil, pandemi den dolayi boyle. Ilerde bu yasak da kalkar.
Rap müzik zaten saçma sapan bir müzik iyi olmuş hanımefendi
Rap müziğin suçu ne burda yasaklanan sadece o mu
Güzel bir karar olmuş hanımefendi saygı duymak lazım
İhanet? Olanı söylemek ihanetse söyleyene değil yasağı koyana çemkireceksiniz.
Aynen Öyle
başka insanlarıda düşünmek gerek.. hayat bize göre işlemiyor maalesef.
Yav zaten turist gelmiyor muzik icin gelen mi var deniz kum güneş tarihi eserler icin geliyorlar cok isteyen varsa açar YouTube den dinler sacmalamayin ülkede para yok.
Tam olarak bir vatan haini görmek istiyorsanız bakın ona işte
Turistler: Niye öyle diyovsunuz beyfendi avındım gücendim
Ezhelin ülkemiz ile Bi sorunu var zaten ben anlamadım arkadaş ya dışarıdakileri anladım da içerdekilerde ki bu düşmanlık nedir ya
Sence sorununun ne olduğu açık değil mi?
@Nightwarrior__ sorunun açık olduğu belli değil ya bu adamın ülkemiz hakkında tek iyi sözünü görmedim
Pkk sempatizani yavsa. gın teki. Duyar kasmak için Türk halkını Turkiyeyi seviyorum diyor bizim eziklerde voooovvv ezel adamdır diyor. Ulan ellerine düşseler kafalarına hiç acimadan sıkacak birisini melek zannediyorlar.
Aşırı hoşuma gitti şu an öğrendim bu arada. Ünlü falan olsam ben de yapardım.
Adam haklı ben olsam bende böyle bir zihniyetin olduğu yere tatile gelmem.
Ülke batsın mı istiyorsunuz? Ekonomik kriz mi çıksın? Turizmden geçinenler aç mı kalsın? Mutlu mu olacaksınız?
@betterböcek tam beter çıktın heee turizm için gelen ne için geliyor bu ülkeye tatile gelen ne yapıyor burda yav az mantıklı ol.. sanki ekonomik kriz yokmuş işsizlik yokmuş gibi sen müziği eglenceyi özeli sınırlandırıyorsun bu ekonomiye daha da zarar vermiyormu işsizliği daha da arttırmıyor mu sen nerde yaşıyorsun uzayda mı hadi git kumdan kale yap sen
Siz resmen yönetim değişsin diye ekonomik kriz çıkması için uğraşıyorsunuz. Bu ihanet.
Sizin gibiler savaşta bile düşmana yardım eder
@betterböcek yav hadi git boncuk ara sen ekonomik kriz zaten var olma sebebide şu anki hükümet sen ne konuşuyorsun senin gibi birine cvp vermekle bile kendime saygısızlık ediyorum
Bu arada bunu Ezhel söyledi diye savunmuyorum ezhelin ne geçmişini bilirim nede bir şarkısını bunu her kim söylese savunurdum
saat 12 den sora cafelerin kapanması gerek ben evimde uyurken rahat uyumak isterim
Gece yasaklanması iyi olmuş gece uyuma saati gündüz dinleyin ne olacak
konser dediğin gece olur
@Redroom13 kendini dünyadan soyutlamış bitane bağnazın gülünesi yorumu
@Abzaham Aynen öyle dostum. Yazık konser tatmamış hiç
Siz iki dingil ne ayaksınız gündüz konser olmuyor mu genelde siz çok konsere gitmişsiniz aynen trolar ya jdjd ulan pamdemiden önce bir sıkıntı var mıydı yoktu şu an pandemi deyiz ölenler oluyor sırf gece konser olacak binlerce kişi gelecek hepsi corona kapsa kaç kişi daha yapabilir az mantık yüyükleyin top beyinler
cevap veririm ama o kapasiteye sahip olmadığın için anlamazsın onun için cevap vermeyeceğim
Yaşının ergeni ol abilerini iyi dinle evladım
28 yaşındasın ama evrimini tamamlayamamış bir homoerectussun. 28 yıl boyunca kendini geliştirmek nasip olmamış ve muhtemelen böyle yobaz olarak kalacaksın.
Ya olum artist herketlerini kendin gibi mal insanlara yedir at kafası internetten izlediği dizilerden öğrendiği şeyleri ile kendini en yüksek zeka sanıp bir şey biliyor muş gibi takıyorsun senin ben yaşam tarzını s... Evden dışarı çık bir işe başla evde dura dura duvarlarla sevişip kendini tatmin etmek de bir yere kadar
Bide lafı soktum sanıp engel atıyor ya işte sen bir kancıksın senin ben o tırnaklarını s...
Bu açıklama turizme indirilmiş büyük bir darbedir (!)
Bu alçakça saldırılara cevabımız olmalı. Uyanın eyy türk halkı sancakları çekin yukarı zaferimiz yakındır
Uyayın, Uyanın Thoden'in Suvarilari
pardon a*k karıştırdım
uyayın muzliman halki dünya elden gidiyo biz biliyozki tr yenilmez abd gg
@Abzaham Sen ateist misin?
@Yerden elhamdulliah müslümanım hayrola o na göre mi muamamele yapican faşizan
bu kim la dersinki sanatkar bir insan ula olm bilgisayar olmasa siz ve müziğiniz bitik zaten ne zırvalıyon ülkeni kötülüyorsun.
İyi yapmış. Ezanları da kapatın ben ezan sesi duymak istemiyorum saat 12 den sonra
12 den sonra ezan mı okunuyor ?
@eryyy mal işte :d
Sabah ezanından söz ediyorum canım
Ne canımı ya g. erizekali yazmıştım KS değiştirdi
sabah ezanı en fazla 1 veya 1.5 dakka sürüyor ama müzik tarzı şeyler sabaha kadar sürüyor her şeye islamı bahane ediyorsunuz ya bayılıyorum size
Ezan sesinden rahatsız oluyorsan atinaya gidebilirsin.
Zaten param olsa atinaya giderim g. eri zekalı, reisiniz para mı veriyor
Bu kadar cehalet görmedim. Gençleştim resmen
Reisimmi tam bir muhalefet çomarısın... Paraya gerek yok suriyelilerin arasına karış git atinaya...
@Winetexxx sjkgslgjlsglsmsdfh
Haklı. Akp'nin gece müzik yasağı tam anlamıyla yaşam tarzına müdahaledir. Bu gidişle bu sene turist murist gelmez ülkeye. İdeolojik bir karardır.