Vahşileşti insanlar, kanunlar yetersiz olduğu için olabilir mi?

Haberlere bakıyorum netten, kayıp şahısların cesetleri toprağa gömülü bulunuyor. Akif İstiklal Marşında şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda demiş, ama bugünlerde mefta fışkıracak toprağı sıksan hep mefta şekline döndü vatan toprağı. Nasıl kolayca insan öldürüp, sonra da vahşice gömebiliyorlar. Adam kendi oturduğu evin ortasını kazmış, arkadaşını gömmüş, sonra beton döküp o cesedin üstünde yaşamaya devam etmiş. Toplumca cinnet halindemiyiz, ne oluyor bize?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel. Yorumlara devam.
Vahşileşti insanlar, kanunlar yetersiz olduğu için olabilir mi?
Cevapla