Erdoğan '3 doz aşımı oldum!' dedi. Neden herkes 2 olurken Cumhurbaşkanına 3 yapılıyor?

Bence her şeyden olduğu gibi aşı da dahi sahtekarlık olduğunu düşünüyorum neden herkes 2 olurken cumhurbaşkanına 3 yapılıyor, ya da gerçekten insanlara aşı yerine su mu yapıyorlar bizim bilmediğimiz tam etkili aşı var da sakladıklarını düşünmeye başladım.
Erdoğan 3 doz aşımı oldum! dedi. Neden herkes 2 olurken Cumhurbaşkanına 3 yapılıyor?
Aşı da torpil mi var?

04 Haziran 2021 Cuma Saat 08:53
Güncellemeler
+1 yıl
Bu ülkenin Kafa yapısı gerçekten değişmez bunu bir kez daha görmüş oldum ben burada neden aşı oluyor demiyorum öncülük yapması güzel bir şey Cumhurbaşkanı aşı olması güzel bir şey ama burada dikkat edilmesi gereken nokta şu arkadaşlar bunu anlamıyorsunuz insanlar şu anda ikinci doz aşı dahi olmaya korkuyorlar hatta bir çoğu olmuyor halk daha iki doz tamamlanmamış ken nasıl oluyor da kendisi 3 doz aşı oluyor, niye bu torpil var onu soruyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Evet işime gelmeyen yorumları kaldırıyorum Çünkü daha sorunun ne olduğunu anlamamışsınız siz bu kafada olduğunuz sürece sizin yüzünüzden bizim tepemize binen insanlar çok olur hala reis kafasında sınız sizin gibi örümcek kafalı insanların yorumlarını tutacağıma kaldırırım en azından gözüm ağrımaz ayrıca engelleyenler olmuş ben de sizi engelledim gereksiz örümcek kafanızla iletişim kurmak yerine yokluğunuzla kaliteli insanlar bulundururum
Erdoğan '3 doz aşımı oldum!' dedi. Neden herkes 2 olurken Cumhurbaşkanına 3 yapılıyor?
Cevapla