Erdoğan emekli bayram ikramiyesi için "3'ten 4'e çıktı daha ne olsun" dedi. Sen ne diyorsun?

🔴Emeklinin Bayram ikramiyesi her yıl enflasyon oranı kadar bile artırılsaydı, bugün 8 bin 200 TL olacaktı!
🔴 Zaten paranın değer kaybedeceğini ön görerek vermeye başladıklarında bir ikramiye hemen hemen bir kurban parasıydı. Şimdi emekli maaşının kendisi neredeyse kurban parası etmiyor.
🔴 Hazrete sorulunca da "3'ten 4'e çıktı" daha ne olsun diyor.
🔴 Bunu soran gazeteci keşke şöyle deseydi: "Emekli maaşına yıllardır enflasyon oranında zam yapsaydın emekli ikramiyeye bile gerek duymazdı. 2008'de emekli maaşını düşürmeseydiniz bugün emekli bankaların haram promosyonlarına gerek duymazdı."
🔴 Peki gazeteci bunu dese ne olurdu? En başta emekliler "Vay vatan haini" derdi. Sonra da işinden olurdu.

Erdoğan emekli bayram ikramiyesi için "3'ten 4'e çıktı daha ne olsun" dedi. Sen ne diyorsun?
Cevapla