Dayım Sedat Peker olayına CIA operasyonu diyor doğru mu bu?

Batı oyun yapıyormuş. Akp ye oy vermek sartmis. Dayı dedim AKP ne zaman kötü bir şey yapsa CIA oyunu oluyor bunlar akça pakca mı dedim. Dinletemedim. Dayım dedi ki en son mit tırları ile ilgili yaptığı videosu ile artık Sedat Peker'in CIA ajanı fetocu olduğu kesin dedi.
Doğru söylüyor
Bence doğru değil
Dayın ruh hastası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dayım Sedat Peker olayına CIA operasyonu diyor doğru mu bu?
Cevapla