Evet
Hayır
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yerli salak aranıyor diye tabela assalar daha net olurdu😂😂😂
Mal mal savunmaya geçeceklere söylemim bu testten önce size kağıt imzalatıyorlar tüm sorumluluk size ait asla tazminat alma hakkınız olmuyor ve hiç bir şekilde denek ödemesi almıyorsunuz.
Geç oldu evet ama güç olmasın. Gönüllülere de bu katkıları için hediye babında bir ücret ya da bir iltimas verilmesi iyi olur. sonuçta canlarını tehlikeye atıyorlar bilim için.
Türk milletinin bu genel güvensizliğine rağmen ve herşeyin ters düz gidiyor olmasına rağmen halen aynı tiplere oy veriyor olması tez konusu olup, sosyologlar tarafından incelenmeli bence
Bedenimi ancak öldükten sonra organlarımı ihtiyacı olanlara bağışlayarak sevap işlemek gibi bir niyetim var, yaşarken deney tüpü gibi kullandırma amacım yok🙅🏻♀️
Cevap
36Cevap
1 milyon veririsler anca yoksa skkktrrrip olup gitsinler canımi ben yolda bulmadim sümüklü yerli aşı için riske giremem keriz ariyo bunlqr je gönüllüsü mk
Bunların yaptığı hiç bir şeye güvenmem canımdan olmak istemem durduk yere hemen aklıma şu nakarat geldi:
Doktoruz dediniz candan ettiniz, imamız dediniz dinden ettiniz...
Afedersiniz bunlarla s*çmaya gidilmez. Kimse güvenmesin, mutasyon geçirme oranınız aşının etkili olmasından daha yüksek.
Düşünmeden uçarımm. Çünkü ilk ben deneyeceğim mükemmel bir his
Partilerine üyelerden ayarlasınlar kobayları, hayret sıraya girmeleri lazımdı ama...
TV programlarinda gönüllü olduğunu soyleyen bİr kaç kişi vardı. Hatta sağlık bakanına çağrı fala yapıyorlardı. Onlar varken bana gerek yok.
Dünyada bir tek benim üzerimde denense tek çare ben oldam ve yüm insanlığa yarıyacak olsa yine olmam güzel bir teklif gelmeli para için yapardım
herkes olmam demiş, kimse olmazsa nasıl çıkacak olum bu aşı 😂 ama bende olmam şimdi kıvırmaya gerek yok
Hayır tabiki :D işin yerli veya yersizinden ziyade bu tarz bilimsel çalışmalara gönüllü olmam gibi
Yok abi almayım lanet olsun virüse de aşısına da 😒
Dünyada aşılanmayan tek insan olsam yine olmazz. Evden çıkmam. Zaten hayat online.
Yerli aşı diyorsun, ölüm riski çok fazla. Neyimiz düzgün de aşımız düzgün olsun
Bende evet yazdım zaten hayatımız ölü gibi hiç bir işim yolunda gitmiyor yaşayan ölü gibiyim
Evet, aşı için gönüllü olurum. Ama korona geçirmiş olduğum için kabul ederlermi bilmiyorum.
Yabancı ülkelerde para veriyorlar gönüllülere versinler olurum
Ee hani nerede bu yerli aşı destekçileri, buyursunlar bakalım.
Olurum. Neden yerli olan şeylere bakış açısı kötü yönde? Alanında çok iyi çalışan Türk bilim insanları var. Gayet de olurum
öndesimiz MUSTAFA KEMAL ATATÜRK bile demişki beni türk hekimlerine emanet edin. Bu arada alman aşısını bulanda türk halla güvenmiyormusnuz türklere yazık
Olmam, aşıyı üretenler ailelerinde denesin. Birileri para kazanacak diye kimseye kobaylık yapmam.
Ol bence ben corona oldum çok kötü etki birakiyor
@adiask1335 2 defa oldum, favipiravir bile kullanmadım.
Geçmiş olsun o ilaç bizi mahvetti
Ben bizimkilerin parmağının olduğu hiçbir şeye gönüllü olmam :D
Ne tepki vereceğini bilmediğim aşıya neden kendi canımı kurban edeyim ki
Evet vurulmak isterim aşıyı
Sakat kalmaya niyetim yok
Ne gönüllüsü zorunlu bile yaptırmam ki
Kendi yaptığımıza pek güvenemiyorum
Para vereceklerse olurum.
çin aşısını tercih ederim.
Kapali kutu ne cikacagi belli degilki
500 bin versinler olurum
Canımı sokakta bulmadım
Cumhurbaşkanı seçim kararı alırsa olurum😎
Seks + akbil verirlerse neden olmasın 😂
ölmek için çok gencim
Evet diyenler neyin kafasını yaşıyor anlamadım
Bende evet yazdım zaten hayatımız ölü gibi hiç bir işim yolunda gitmiyor yaşayan ölü gibiyim
Aksiyon istiyo olabilirler benim gibi
500.000 tl vereceklerse olayım
Asla alman aşısı için olurum bak
50 bine olurum şu an için iyi para 😂😂
Aksiyon ve en çokta heyecan benim işim.
Ben denek değilim
Evet olurum
Günahımı vermem artık bu devlete
Denek olmam
Ben gönüllü olmam
Para?
Asla
Hayır.
Hayır
Olmam
Olurum hem rahat rahat gezerim en azından
Para konuşur.
hayatta olmam
Olmam
Hayır olmam..
Olmam.
olmam
Ödül?
Olmam
Olmam. 😕
Olmam
kaç para veriyorlar
sperm bankasına bağış yaparım daha iyi
5000 dolar veriyorlar. Sence hangisi
sperm bankası
afrikada bir erkeğe kadınlar tecavüz edip satıyorlar. Dünyadan haberiniz yok
inanmazsan inanma avrupada sperm bankaları var. Türkiye'deki tüm gençler bilir. Afrika olayı da gerçek haber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?