AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Herkes maskeyi çıkarsa vaka sayısı yine tavan yapar
1-2 ay'a kalmaz yine vakalarda artık olur. Buraya yazıyorum. 1-2 ay sonra görüşürüz.
Hayır, asla çıkarmam. Neticede kendimden başka ailemi de düşünmek zorundayım.
Amaç tamamen aşıya yönlendirmek. Biraz uyanık olun. Daha bugün doktorun biri açıklama yaptı hazirandan sonra 30 milyon doz aşı vurmayı planlıyolarmış mış mışşş. Ben maskemi takmaya devam edicem siz aşınızı olun✋🏻
Aşı nazı insanlarda kan pıhtılaşmasına sebep olup, öldürüyor. ingilterede onlarca kişi aşıdan öldü.
o zaman hemen gidip olmam lazım şansım varsa ölürümde kurtulurum
Kışın yine kısıtlamalarla evde oturmak istiyorsak gayet güzel fikir bence
Valla ben aşımın ikincisini olacağım. Bence takmamak lazım.
Daha erken ya üstelik aşılamalar da henüz istenilen seviyeye gelmemişken. Hem kısıtlamalar kalkınca maskeyle bile vaka sayıları 50-60 bini bulmuştu şimdi maskesiz kısıtlamalar kalksa ne olur bilmiyorum. bence aşılar bitmeden maske kalkmasın
Öyle bir karar alınsa bile kalabalık ortama girince bi süre daha maskemi takmaya devam ederim
Maskeden herkes bıktı ama bu virüsü daha da coğaltırsa o zaman kötü olur. Şahsen şimdi düşünüyorum da maske kalksa ben yine korkarı
Yıldım zaten çoğu merkezi olmayan yerde takan çok yok
Tüm ülke aşılanmadan maskelerimizi çıkaramayız üzgünüm.
henüz erken olduğunu düşünüyorum..
aşılanma bitsin ondan sonra..
Aşılama belli bir sayıya ulaşana kadar devam edecek.
Maske taktığım için 1.5 senedir nezle grip bile olmadım. Bence bir süre daha maskeye devam edilmeli
Maalesef bizim insanlarımız sıkıntılı, hastalığı oldugu halde yollarda parklarda oturan var maske en az 1 sene daha takılmalı bence 2022 haziran ayına kadar
Aslında ben maske takmasam da olur, 2 doz biontech oldum ama takıyorum yine de
Aşı olana yine bulaşıyor. Senden başkasına geçse o kişide aşılı değilse ölümüne sebep olabilirsin.
2 doz biontech olanlardan bulaşmıyor, bulaş almıyor. Avrupa da bunlara çoğu alanda maske zorunluluğu yok.
1 Haziran sonrası maskesiz oturabilme ya da dolaşabilme ihtimalimiz yok
A diyenler kendilerini, ailesini hiç mi düşünmüyor veya sizin yüzünüzden birisi vefat etse vicdan azabını nasıl kaldıracaksınız
Bence olmamalı bızım mıllettımız ınsanımız malll cogaltır geneee erkenden bıtmeden kaldırılmamalı yoksa gene cogalır
2 yıllık fedakarlığımız yine mi boşa gitsin? Bir süre daha katlanıcaz mecburen
Ben yine takarım. Maske hayatıma girdi bir kere daha da çıkacakmış gibi durmuyor. Uzun süre takacağız gibi
Cok alistim parcam oldu resmen ben takmaya devam herhalde 😅
Maskesiz kapalı bir alanda oturmayı dusunemiyorum sanırım virüs bitse bile herkesten tiksinecegim
Maskeyle gezmek eve sıkıcı ama bitmeyen cilede sıkıcı en iyisi bı süre devam
Vaka sayıları 500lerin altına düşmediği sürece maske zorunluluğu devam etmeli
Yanlis anlamayin da maske bizde kalkmaz
Aşı daha 50 yas altina dusmemis ne maske kalkmasi?
dünya aşı oldu maskeyi atıyor bizde hala ihtimal en aşılamayı bir an önce bitirip maskeyi atalım
Saçmalamasınlar yani öyle kolaydı maske bırakmak.
ucunda ölüm var bence kalkmamalı :/
Ben maskeye bağlandım çıkarmam
Ben takmıyorum şahsen , hiçbir yerde
Sizler yüzünden evden çıkamıyoruz. Kaç tanıdığım vefat etti başkasından bulaştı diye. Katil durumuna düşüyorsunuz.
Ne zaman öldü yakınınız?
Evet.
Az kaldı, bitecek..
Nolur bitsin v Kalan ve maske takmayalim
Kalkmalı, kapalı alanlar hariç.
Bıktım ben şahsen heleki şu sıcakta
Hastanede çalışanlar ne yapsın peki? Hiç olmazsa evinde çıkarma imkanın var onlar izin bile yapamıyor doğru düzgün
@bitirim_05 doğru pardon
Tipsizliğimi göstermeye hazır değilim
Sıcak havada maskeyle gezmek tam bir işkence.
Millet maske takmaya çok meraklı. Aldığı havayı yeniden yutmaya
Ay lütfen çıkaralım yaaaaaa
Bir hafta önce arkadaşım annesini kaybetti. Birkaç arkadaşım daha evde oldukları halde nerden bulaştığını bilmeden korona oldular. Ciddiye alın bu durumu.
Siz o beyaz maskelerin içinde filtre olmadığı için zaten hicbir halta yaramadığını bilmediğiniz için virüs kapadığınızda maske sayesinde saniyorsunuz
Taktığın maske dandik olmayacak zaten. Üfleme testi yapacaksın. Neden karşısınız kurallara anlamıyorum. Kadın öldü diyorum ya öldü. Kız annesiz kaldı. Sizlerin umursamaz hareketleriniz yüzünden. Evinize gelen kişiler yüzünden. Belki hastasın ama bilmiyorsun. Her hastada belirti olmuyor.
Valla yazın sıcağında yürürken nefes alamıyorum. burnum ameliyat oldu dehşet ağrıyor benim sebeplerim bunlar. korkan kendi önlemini kendi alsin
Ülkenin %70’i aşılanırsa maske kalkmalı
Hala cikaramayiz bence
Bıktık artık maskeden.
Yaz günü hiç çekilmiyor.
Aşılandıktan sonra kaldırılabilir tabii ki.
Bıktık ama vakalar yine fırlar. Henüz erken.
Uymayan uymuyor zaten
Ya vaka sayısında artış olursa ,
Erken daha aşılama çok düşük
Önlem almakta yarar var bencil davranmak istemem.
tedbiri elden bırakmamalı
Toplu ortamlarda takmaya devam belli bir süre.
Tamamen bitmediği sürece maskesiz çıkmam
Bıktık ama takmazsak da vakalar artar
Eylül sonuna kadar maske takılması şart.
Bizim millet uslanmaz
nefret ediyorum maskeden
Ben yine çıkarmayacağım.
aşı olmadan olmaz o iş
Asi olanlarda kaksinya
O kadar alıştım ki maskeye
Herkes aşılandımı Herkes aşılanır ozaman olur