Seneye kışın herkes aşılanmış olur mu yoksa yine kapanır mıyız?

Arkadaşlar sizce son bahara kdr yani kış gelmeden nüfusun yüzde 60 aşılanabilir mi ya da hepsi? Ancak bu şekilde kapatma olmadan seneye kışı geçiricez çünkü. SİZCE?
Evet kapanırız tekrar
Hayır herkes aşılanır kapanmayız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Seneye kışın herkes aşılanmış olur mu yoksa yine kapanır mıyız?
Cevapla