Sedat PEKER şu sıralar ülkenin nasıl yönetildiğini isim vererek belgeleriyle, tarihleriyle çok güzel anlatıyor. Basın, medya sağır ve dilsiz. Bir Kamera ve bir tripot Devleti dize getirdi.
Ülkenin nasıl işlediği ortada. Hukuk bu tarz insanların emrinin amadesi olmuş. Devlet geleneği yıkılmış, mafyavari işlerle ülke yönetilir hale gelmiş. Şimdi bu devletin bu yöntemlerle yüzbinlerce insanları içeri attı. Kabadayılık var ve içeri atma var. Demek ki bu insanlar işlerine gelmedi ve susturulmak zorunda kaldı. Yani devlet sen suçlusun diyor ve adalet bunun gibiler uyguluyor.
Avrupa bunu zaten biliyordu ama anlatmıyordu. Ama bir kişi çıktı, yani Sedat PEKER ülkenin içindeki durumu anlattı. Devlet nasıl yönetiliyormuş gördük ve daha anlatacaklarında daha çok şey öğreneceğiz sanırım.
Hukuk, Anayasal Düzen, İnsan Hakları İhlali olmayan hiç bir ülkeye yatırımcı da gelmez. Bırakın Avrupa Birliği bizi niye alsın. Bu ülkede Halk mı egemen yoksa bu insanlar mı? Düzen ortada.
Bugün Yol açılışı var Canlı Yayında izler Türkiyem. Yol yapmak Anayasal sorumluluktur. Marifet değil. İnsanlar Yapay Zekayı buldu, Uzaya çıktı. Biz daha Yol açılışını kutluyoruz.12 Yorumla- +1 yıl
Kardeşim 2023 ü bekle recep abimiz uzaya kızkaçıran atacak
- +1 yıl
@KronikWaka001 :) artık
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle, iki yüzlülük devam ediyor. "Türkiye’ye temel haklar, demokrasi, hukukun üstünlüğü, insan hakları konularında sert eleştiriler yöneltildi." yalanının ardında yatan gerçek, "Doğu Akdeniz'deki iddialarınızdan vazgeçin ve öz kaynakları bize bırakın, bizde sizi kapıda süründürmeye devam edelim".. olacaktı.. Bu soyut kavramlar, kapalı kapılar ardında Türkiye pes diyene kadar devam eder. Hayır pes etmeyeceğiz.
Asıl konuya gelirsek, Türkiye'nin AB üyelik serüvenini sadece tam üyelik olarak algılamak yanlış olur. Evet Türkiye tam üyelik istiyor ancak son yıllarda buna fazla da ihtiyacı olmadığını hem halk hem de yöneticiler fark etti. Öte yandan, tam üyeliğin olmayacağı konusunda da hemen herkes aynı fikirde..
Peki buna rağmen, neden Türkiye halen AB kapısında direniyor? Cevap tarihsel ve kültürel değerler, algılar ve anlayışla ilgili.. Türkiye'nin temel hedeflerinden biri, demokrat, çağdaş ve her bir bireyin kendisini önemsediği bir toplum yaratmak... Ancak Anadolu kültürü buna oldukça uzak... Kısaca bir liderin peşinde koşan, itaatkar, aşiret anlayışına sahip, feodal yapıyı kırmak istiyor Türkiye... Bunu lütfen güncel siyaset ile bağdaştırmayın.. Yüzyıllardır var olan bir zihniyet yıkılmak istenen... Türkiye'de gerçek feodalizm, köylerde, dağlarda ve ya taşrada değil, aksine ülkenin sözde en medeni, en elit ve eğitimli kesimlerinde mevcuttur. Hatta bu ülke yasalarına bile girmiştir. Askerin çocuğu için ek puan vermek, devlet memuruna ayrıcalıklar vermek, rüşvet, adam kayırmak, rant örgütleri oluşturmak maalesef siyasi değil kültürel sorunumuzdur. Gücü eline geçiren yasaları, kuralları ve hatta toplumsal ahlakı bile kendi çıkarlarına uygun olacak şekilde değiştiriyor... İşte bu sorunları siyasilerin iradesi ile aşmak mümkün değil... Zira bizi yöneten siyasiler de bu toplumun içinden çıkan, toplumun kendisi ile aynı zihniyete sahip kişiler... Bunu kırmanın bir yolu ise kendimize referans alabileceğimiz modern hukuk sistemi... Yani AB kuralları ile toplumsal feodalizmi kırma çabası. Ülkemizdeki birçok yasal düzenleme AB istediği için değiştiriliyor... Eğer AB yasaları olmasaydı, belirli bir kesimin elinde asla değişmeden varlığını sürdürecek ve o kesime hizmet etmeye devam edecekti. Buna rağmen halen birçok kural değişmiş ve tam olarak AB normlarına uygun hale getirilmiş değil. Bunu iki nedeni var.. . Birincisi ülke kültürel olarak henüz buna hazır değil, ikincisi görünmez bir güç, zihniyet halen bundan çıkar elde etmeye çalışıyor.
Sonuç olarak, Türkiye'nin AB üyeliği yasal düzenlemelere değil, kültürel değişime bağlı bir süreçtir.22 Yorumla- +1 yıl
işte ben bu yoruma EİG yaparım Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim.
+1 yılMuslumanlara karsi on yargililar ve gecmisten gelen kuyruk acilari oldugu gun gibi belli.
Bizim avrupa birligine ihtiyacimiz yok.
Bizim kardeslerimizle birlik kurmaya ihtiyacimiz var.11 Yorumla- +1 yıl
EİG olan bir yorum Teşekkürler
+1 yılTayyip girmek istemiyor ama halk baskısı halkın yalakalığı yüzünden mecbur kalıyor... Sorun Ab'ye girmek isteyen Avrupa sevici yalaka halkımız... Tayyip'e kalsa siginde değil... Sırf milleti memnun edicem diye mecbur kalıyor... Ab kim mk! *bneliğne yapıyorlar zaten garezleri var bize...
33 Yorumla- +1 yıl
bende ülkemizin girmesini hiç istemiyorum türkiye de bununla ilgili kampanya başlatacak özgür düşünceye sahip cesaretli bir nesil yok varda cesaret edemiyorlar
- +1 yıl
Şimdiki nesil tam bir Avrupa yalakası ne cesareti... Bir savaş olsa ülkeyi verirler elleriyle... Öyle Türkiye düşmanları
- +1 yıl
ne yazık ki öyle yorumlarda görür gibiyim avrupa birliği bizi neden alsın biz kimiz lafları falan hani avrupa bugün gelin dese koşa koşa giderler, halbuki suç bu gençlerin değil kafalarına bu algıyı sokanlarındır Tükiye Osmanlının son kalbidir son mirasıdır Uyuyan bir Devdir, 14 yüzyıldan 17 yüzyıla kadar Dünyanın eski Amerikası Türkiye yani Osmanlıydı işte bu devi öldüremediler uyuttular Şu an ABD ve Rusya Dünyayı paylaşamayan iki dev Üçünsü uyuyor yani osmanlı türkiyesi ne yazık ki öyle bir uyuyoruzki Hükümetler bir türlü izin vermiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Avrupa bizi muttefigi olarak gormuyor bu karari almalari tehlike de oldugumuzu gosteriyor bolgede etkinligimiz azaldikca bize ihtiyaclari kalmiyor ve bizi oyalama geregi bile duymuyorlar... keske sacma sapan bos milliyetciligi birakip tehlikenin farkina varsak bu ekonomik durumda her sey aleyhimize isliyor cikmaza sürüklüyor
20 Yorumla- Gündem konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılAvrupa birliğine katılamayız zaten bu ekonomiyi görmüyor musunuz suriyeliler falan iç karışıklık var zaten senin hem iç hemde dış politikan çok kötü kim seni ne yapsın helal olsun avrupa birliğine ben olsam bende türkiyeyi almazdım
110 Yorumla- +1 yıl
bu konuda AP ye hak veriyorum bir çok konuda çok çok gerideyiz Türkiyenin bir 100-hatta 200 yıl daha AB den uzak kalması en doğrusudur ama öyle bir nesilizki yalakayız AB ye girmek için inat ediyoruz Yalaka insanları hayat da sevmem ama Türkiye de böyle birşey
- +1 yıl
Aslında akepe iktidar olmasaydı girebilirdik. Çünkü o zamanlar da ülke böyle uçurumun eşinde değildi. İç ve dış politika daha iyiydi enflasyon düşüktü yani girme şansımız yüksekti CEM UZAN başkanımla yola devam etseydik eğer
- +1 yıl
yahu geç kardeşim tamam akp tamamen berbat etti ama akp den önce de istemiyorlardı yahu Avrupa Birliği nin büyük çoğunluğu Türkleri istemiyor anlamıyorsunuz demi, hatta bu yalaka türkiyeyi almanya ayrıcalıklı üye yapalım da mızıldamasın dedi ama almanları ayrıcalıklı ayrımcı üyelik statüsünü türkiye kabul etmedi baş belası türk hala kapımızda dedi Avrupa :) şimdide AP de üyelik askıya alındı çoğunluk öyle diyor çekimserlerin hepsi hayır dese de yine çoğunluk Evet den yana, çekimlerlerin de hepsi hayır demeyeceğine göre yine kaybeden istenmeyen yalaka çocuk türkiye olacak valla utanıyorum ya :)
- +1 yıl
bizim avrupa birliğine muhtaç olmayacak bir konumda olmamız lazım aynı ingiltere gibi adamlar kimseye muhtaç değil ama biz bu iktidarla suriyeye dönecez. Sadece o değil türkiyenin nüfusu almanyadan fazla olduğu için avrupa birliğine girersek şayet almanyadan daha fazla söz hakkımız olacak ve avrupa birliğinde en fazla söz hakkına sahip ülke olucaz. Adamlarda bunu kabul etmiyor. ABye alınmamız için enflasyonun ve işsizliğin düşük olması lazım ama bizde allahuekber dağlarına ulaşmış. Yani diyeceğim nüfusumuz bu kadar fazla olmasaydı ekonomimiz daha iyi bir konumda olsaydı ve demokratik bir ülke olsaydık şu an abye rahat alınırdık
- +1 yıl
sen bile girmek için hayal kuruyorrsun demi :) kardeşim türkiye nin avrupa birliğine girmesi asla gerçekleşmeyecek şartlar yerinde olsa da müslüman ve türküz ayrıca bizde ingiliz kadar gurur yok, ben yalakları sevmem ama ne yazık ki ülkem yalaka :) azıcık gurur olsa ne dedimi anlardı bu ülke herşey de başarısız bir ülkeyiz ama en kötü olumsuz şeyler de öndeyiz daha adam gibi pandemiyi yönetemedik koyun sürüsü gibi insan sokaklar da
- +1 yıl
sana bişe diyeyim mi türkler den bir şey olmaz, odun geldik odun gidiyoruz, bide iyi empati kur ben avrupadan bir ülke de doğsam yabancı olsam türklerin asla ab ye girmesini istemem bir çok kabahat de biz de var yahu daha kendimizle barışık değiliz kibirliyiz, yaramaz üç kağıtcı sevimsiz bir ülkeyiz
- +1 yıl
Abi bilmem farkında mısın ikimizde aynı şeyi söylüyoruz üstte dedim zaten abye helal olsun ben olsam bende almazdım diye 😊
- +1 yıl
Aynen abi haklısın Atatürk türkiyesi olsa şu an yurt dışı hayalimiz olmazdı eğer Atatürk 10 sene daha yaşasa şu an çok farklı yerlerde olabilirdik. Bende üniversitemi bitirdikten sonra Almanya’ya gitmeyi düşünüyorum bölümüm sayesinde. Dediğin gibi türkiyeden bi cacık olmaz 🙂
- +1 yıl
işte ne yazık ki öyle abim şuanki halimizi görüyorumda nelerle uğraşıyoruz ne halt olduğumuzu pandemi ile mücadeleden tut ekonomi ve hukukun üstünlüğünün zayıf olmasından anlarsın ülkeyi kimler yönetiyor bir bilsen AP nin aldığı bazı kararlara hak veriyorum Hukukun üstünlüğü, basın özgürlüğü insan hakları bu ülke de zayıf
- +1 yıl
Aynen öyle abi demokrasi yok ülke saltanat sistemiyle yönetiliyor Atatürkün kemiklerini sızlatıyoruz yazık valla içim yanıyor. Bunlardan ya 2023 te kurtulduk ya kurtulduk. Aksi takdirde afrikadan irandan venezuledan farkımız kalmaz.
Gizli Üye(30-35)+1 yıladamlar haklı , ülke ortadoğuya döndü, hırsızlar , şantaşcılar , uyuşturucu baronları, mafyalar, demokrasi yok , insan hakları yok , İstanbul sözleşmesi kaldırıldı, anti-seminist - ırkçı anlayış , adil yargılama yok. böyle bir ülkeyi ne yapsınlar adamlar? ayrıca şunu kafanıza sokun avrupa birliği demek = hristiyan birliği..
10 Yorumla
+1 yılÜye devletlere bakın bir tane müslüman ülke var mı bizi almama nedenleri tamamen dini demişti bi tarih hocam çok haklı
18 Yorumla- +1 yıl
en temel sebeb o zaten din meselesi.) :)
- +1 yıl
Aynen
- +1 yıl
Türkiye de ayrıca AB ye Hayır, diye İngilteredeki gibi Kampanya başlatacak bir uygun ortam yok TBMM ye sunacaklar AB yolundan vazgeçmek için ya da Halk oylaması yapılsa iyi olur şimdi AP Türkiyenin üyelik sürecini askıya aldı, Türkiye kabul etmiyor çoğunluk sağlanmış zaten, AB diyecek bir süre uzak dur bizden Türkiye diyecek olmaz ben kapının önünde beklerim sizi pek yakışmıyorda.) :) ama bir an önce TBMM bunu kendi içinde müzakere etmeli
- +1 yıl
Bana kalırsa bu defter kapatılmalı ben bildim bileli kapıdayız
- +1 yıl
ya abim bir yarım asır ya 60 yıl oldu sanırım ya utanmasalar bunu 100 yıla tamamlayacaklar bu sefer dünya gülecek türklere ne arsız ülkeymiş :) ama bana kalırsa bu AB Hükümetlerin çıkış politikası bütçeleri erittiler AB ye girersek kurtuluruz babındalar İngiltere zaten Dünyanın Temel Ekonomik Lokomotifi
- +1 yıl
Bundan 50 yıl sonra biz yine o kapıda oluruz 😂
- +1 yıl
Yazık ya çıkıpda Türkiye de kampanya başlatacak bir nesil de yok çoğu amerika avrupa yalakası lejyoner tipler, ama başlatsalar ne olacak hükümet susturmasını da bilir ama oy toplamaya gelince ey amerika y avrupa demesini bilirler ama turizm sezonu gelince almanyaya rusyaya kapılarına dayanırlar AB hayır deyince aman yapmayın der Asıl Politika Ekonomidir kardeşim ekonomin 2 sınıf grubdaysa yalaka olmaya mecbursun ama işte Bu Türkiyeye yakışmıyor Osmanlının son mirasına
- +1 yıl
Neyse bu konu beni aşar siyasete karşıyım benden uzak olsun :)
+1 yılHem mantıklı hem mantıksız, dediğin gibi uzun zamandır kabul görmeyen başvuru yüzünden giremiyoruz, ülkenin durumuda ortada
13 Yorumla- +1 yıl
Yahu Avrupa Türkiye yi istemiyor açık açık bu AP de belli ama diyorlarki Türkleri kapıdan kovalasak bacadan girmek istiyorlar Türk kadar yalaka bir devlet yok :)
- +1 yıl
Bizim milletin kendine saygısı yok başkasına nasıl olsun. Önce içsel karışıklık bitsin sonra Avrupa
- +1 yıl
Vallahi yemin ediyorum ben türkiyeyi anlamıyorum ya AB hiç bir şekilde bizi almayacak bunu kafanız almıyor demi :) tamam türkiye de hukuk eksik, düşünce özgürlüğü yok o konuda haklısınız ama özrümüz kabahatimizden büyük AP nin Başkanı olsam Türkiyeyi AB ye almamak için elimden geleni yaparım ama Türkler çıkıp sokaklar da AB ye girmeyelim diyebilir mi Bir Bretixi Yapan İngilizler kadar gururumuz yok neden ekonomimiz kötü ikinci sınıfız cahil eğitimsiz bir ülkeyiz bizim BRETİX yapma lüksümüz yok
+1 yılDeğerlendirmiyorum avrupaya üye olmanın bir anlamı olacağını pek düşünmüyorum bence Türk ülkesi olarak kendi birimlerimizi, kültürümüzü, yasalarımızı ve kurallarımızı kendimiz koymamız lazım. Ülkeyi ülke yapanda budur zaten
10 YorumlaAvrupa Birliği bizi istemiyor ki gerçekten haklısın yalaka durumuna düşüyoruz
11 Yorumla- +1 yıl
bende ona üzülüyorum üzüldüğüm en çok nokta ne biliyor musun kabul edilmememize rağmen direnen bir hükümet yalaka insanları sevmem ama devletim o karakterde olduğu için üzülüyorum kardeşim türkye hayır demesini bilecek almıyorsanız yolunuz açık olsun diyecek ama diyemiyor işte neden
+1 yılAB üye olabilcepimize inanan varsa onlar için üzülüyorum
40 Yorumla- Gündem konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılAlmıyacaklar zaten neden alsınlar bizi müslüman ülkenin ab de ne işi var demişler haklılar.
11 Yorumla- +1 yıl
bir çok neden var o konuda da haklısın ama gel de bizim türk hükümetine söle bunu :)
+1 yılTürkiye gibi saçma bir ülke oraya giremez zaten boşa kürek çekiyor ülke bu sistemle bizden bir cacık olmaz
10 Yorumla
+1 yılNe yapıyorsalar etsinler bize bşr faydası var sanki Türkiye'nin yükselişi doğuya dönmekle mümkün olabilir.
10 YorumlaZaten askıdaydı fiilen olanın kağıda dökülmesi olur ki adamlarada bahane için çuvallada fırsat verdik orasıda ayrı bir konu
10 YorumlaAB birliğine girmek demek refah seviyesinin anı artık demek. ama bunun için belirli bir zeminin olması lazım.
10 Yorumla- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılGirmeyelim zaten. İstenmeyen yere girme çabası da boş.
Asya ülkeleri ile aynı birlikte olunsa daha iyi.10 Yorumla Türkiye AB sevdasından vazgeçmeli ben çocukluğumdan beri hatırlıyorum. Bir halt olduğu yok. Sadece oyalanıyoruz. Buna göz yummak saçmalık artık…
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHerkes kendine sorsun Ab'ye mi Orta Doğu ülkelerine mi benziyoruz, diye.
19 Yorumla- +1 yıl
Türkiye Avrupa Ülkesi değil zaten, Asya da Orta doğu ülkesi coğrafi olarak sınıflandırıldığında görürsün
Cevap sahibi+1 yılİstanbul sadece Anadolu yakasından oluşuyor, değil mi?
Unutmuşum!
Cevap sahibi+1 yılKöprü Türkiye, tarafını kendi seçecek.
Ama demokrasiden uzaklaştıkça Orta Doğu bqtaklığında olmaya mahkum.- +1 yıl
ya coğrafi parça olarak evet ama stratejik siyasi olarak avrupa seni asya biliyor :) coğrafi olarak zaten israil kazakistan türkiye ermenistan azerbaycan asya da olmasına rağmen avrupa kupasına katılıyor bu işler bazı şeyler de farklılık gösteriyor mesala kazakistanın avrupa elemelerinde ne işi var asya elemlerinde neden yok futbol için diyorum siyasi olarak farklı tabi hepsini bir noktadan bakmak yanlış olur genel de uluslar arası yarışmalar da falan türkiyeyi asya kategorisinde gösterirler
- +1 yıl
hani özetle kardeşim avrupa türkiyeyi kendi parçası olarak görmek istemiyor, onu dedim yoksa çanakkale de birazı avrupada :)
Cevap sahibi+1 yıl:)
Bence biz fikir olarak Asyalıyız.
- +1 yıl
ya mesala kardeşim ekonomik olarak getirisi olan ülkeler asya da olsa bile uefaya katılıyor neden getirisi var Kazakistan İsrail gibi ülkeler Avrupa ile ilişkisi olmasa da organisazyonlarda yer alıyor bu açıdan coğrafya olmuyor stratejik ilişkiler oluyor :) Türkiye de bazı noktalarda Avrupa dan bağımsız olamaz
Cevap sahibi+1 yılKeşke...
Bizi yönetenler de bunun farkında ama demokratik bir yönetimin kendi çıkarlarına ters olduğunu bildikleri için AB standartlarını yerine getiremiyor.
Evet, Ab'de bizi almak için çok istekli değil ama bizim hamasi sçylemlerimiz bizi hergün Ab'den bir adım daha uzaklaştırıyor.- +1 yıl
Yani aynen o yönden öyle :) ama bazı stratejik ortaklıkda bağımsız değiliz AB yi saymazsak UEFA, gibi spor orgasizyonları, Eurovision gibi etkinlikler de adı ne kadar Avrupa müzik ve spor organisazyonu olsa da isterse Ülke Japonya olsun Avrupa organisazyonlarına katılır Neden mesala Irak İran UEFA da yok biraz ucu siyasete kadar gidiyor :)
- Gündem konusunda 981 cevap paylaştı.
+1 yılZaten ne işimiz var orada, bu kadar olaylar varken, oraya hiç uygun bir ülke olamayacağız çok belli bu yüzden haksız karar değil...
10 Yorumla avrupa birliğine almamakta haklılar adamlar kör değil.
20 Yorumla- Gündem konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılİşlerine gelince insan hakları demokrasi gelmeyince 3 maymun. Sokayım öyle birliğe
20 Yorumla Türkiye hangi şartları yerine getirirse getirsin AB alınmaz.
20 Yorumla
+1 yıladamlar haklı. onlar bile gerçekleri görüyor ama bizde görmeyen mallar çok. ben olsam bende almam
20 Yorumlasenin 10 tl n adamların 1 tl si seni avrupa birliğine sokup birde o kadar cahili ne yapacaklar üretimin yok millet kuru ekmeğe muhtaç ab bizi hayatta almaz boşa çaba
10 Yorumla
+1 yılKaç yıllık mevzu bu 10 mu 15 mi umrumuzda değil artık
10 Yorumla
+1 yılAlmasınlar türk birliğini kurarız elbet bir gün kurulacak sonuçta
10 Yorumla
+1 yılArtık yeter bir ekran kartı için 1 yıldan fazla çalışmamız gerekiyor alacaksanız alın be
10 Yorumla- Gündem konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılgirsin ya girsinde şurdan çıkıp gidip kurtulalım aw
10 Yorumla - Gündem konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılYahu alacakları da yok zaten istediği kadar askıya alsın... Akepe oldukça zaten giremeyiz ki olmasa da almayacaklar arap toplama kampı olmuş ülkeyi kim ne yapsın
10 Yorumla AB Türkiye için bir kelepçedir. Asla uğraşılmamalı tamamen zaman kaybı. Ülkenin menfaatlerini kısıtlıyor ve bütünlüğünü bozmak istiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAb üyeliğini her zaman karşıyım ab uylegine yerine türk birliği kurulsun bakın arap birliği demiyorum türk birliği
10 Yorumla
+1 yılAraplaşan İslam politikaları ve Arap göçmenleri ile olan bir ülkeyi ben olsam bende silerim
19 Yorumla- +1 yıl
ya işine gelse Birleşik arap emirliklerini bizden önce alırlar adamlar ingiliz kulüplerini satın alıyor :)
- +1 yıl
İşine niye gelsin Orta Doğu çöplüğünde ki en dipte kalmış çok geride kalmış olan ülkeleri kim alıp ne yapsın insanları geri kafalı yobaz vahşet kan akıtan insan idam edeni ne yapsın
- +1 yıl
orası doğru da bazıları öyle değil dubai, birleşik arap emirlikleri ama o ülkeler de de eşitlik yok
- +1 yıl
Arap birleşik emirlikleri sadece biraz ekonomi yönden iyi zihniyet hep aynı geçenler de Dubai Emiri'nin kızı Prenses Latife video attı Babam beni rehin aldı dedi görmedin
- +1 yıl
batının çıkarları için çalışan düzenbaz ülke bunlar ben görürüm de avrupa görmez işte, filistinde yüzlerce çocuk ölür görmezler evet avrupa medeni bir kıta öyle biliyoruz. ama söz konusu türk veya müslüman olursa hele ki israille arası kötüyse bebekler de ölse umruna takmazlar UNICEF bile acaba ölen kaç filistinli çocuk için harekete geçmiştirki
- +1 yıl
Filistin için Arap için ne yapsınlar Arap kalleştir insanların sırtından az vurmadı iyi yapıyorlar çocuklar bebekler o Arapların kaderi oluyor yapacak bir şey yok barbar yobaz milleti kimse sevmez Avrupa tek değil kimse sevmiyor kendi vatanını bırakıp gelip nargile içine mi savunuyorsun bana en pis ırk Araptır
- +1 yıl
işte bu zihniyetin cahil insan zihniyeti ile aynıdır o zaman bütün yahudi bebekleri de öldürülmeli demek ne kadar mantıklı ve korkunç olur düşün ya da seni beni sevmeyen dazlak almanlar almanya da ne kadar türk varsa evleri yakılsın öldürülsin denildiğin de doğru bir yön mü izlenir sence ha!! o zaman nerde bir arap görsek hemen öldürelim müstehaktır bumu senin zihniyetin zamanında tarihde olan bir ihanetin bedelini anne karnındaki bebekler ödemek mi zorunda peki sen almanyaya gittiğinde bir dazlak seni dövse sen türksün kötüsün dese ya da öldürmeye kalksa doğru bişe mi yapar herkes kötü bir sen mi iyisin dünyada arap kürt türk alman ne de yahudi farketmez insanların hepsi nin içinde iyi kötü vardır bırakın bu gaddar zihniyetleri sizleri adam etmez
- +1 yıl
birileri tarihde ihanet etti diye gelecekde olan çocukların öldürülmesini müstehak görenler benim gözümde insan değildir. cahildir
- +1 yıl
o zaman sana göre dünya da ihanet edenlerin çocukları torunları öldürülsün insanları hakları elinden alınsın demek ne kadar doğru olur, hani şu düşündüğün gerici zihniyete bir de sen akılcılık dersin demi,
+1 yılDoğal bişey bence zaten kimse bizi sevmiyor ve istemiyor ama biz hala yalakalık yapıyoruz
10 YorumlaGündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Adamlar haklı.. Ben de bugün bir ab vatandaşı olsam Türkiye'yi Ab de asla istemezdim.
20 YorumlaCok dogru bir karar bu kadar cahil bir milleti kimse almak istemez AB ye
10 Yorumla
+1 yılHaklılar. Türkiye Ortadoğu Cumhuriyeti'ni kim ne yapsın?
10 Yorumla
+1 yılOlsun 2023'te Osmanlı tekrar gelecek, az kaldı tüm dünyayı fethetmeye geliyoruz.
10 Yorumla
+1 yılHiçbir zaman alınmayacağız ki :)
20 YorumlaAB kim ya kendileri çok iyi durumda sanki
11 Yorumlaadam gbi. bir adım attılar
10 YorumlaAb'ye giremicez zaten devamlı oyalayıp duruyorlar
10 Yorumla
+1 yıl20 yıl sonra ab diye bişey kalmayacak
10 Yorumla
+1 yılçok da tınnn yaw şak onlar
10 YorumlaGündem konusunda 532 cevap paylaştı. Gayet normal bende olsam almam ülkenin hali ortada
10 Yorumla
+1 yılnatodan da çıkarsınlar yetmez
15 Yorumla- +1 yıl
ah ya kim istemez de nato ve ab ye zamanında kitlemişler bizi hükümetler çıkış noktaları çünkü ülkeyi sömüre sömüre ikinci sınıf hale sokmuşlar yoksa osmanlının son hazinesi türkiye bu duruma düşmez rusya ve amerikadan sonra üçüncü baş olurdu
- +1 yıl
bu yazdıkların şakaysa komik ciddi ise kahkaha atacağım
- +1 yıl
yok ya şaka yaptım osmanlı diye bir devlet yoktu :) yahu osmanlının ekonomisini yükselme dönemindeki ekonomi şimdi olsaydı diyorum bahsettiğim o şu an bizim ekonomimiz gerçekten de çok kötü ikinci sınıf ülkeyiz o duruma düştük yani tekrar olur muyuz çok zor bu hükümetler varken
- +1 yıl
Ha Osmanlı Düşmanı ve kendilerini osmanlıdan görmeyen nesiller de var onlara da sonsuz saygım var
- +1 yıl
ekonomi nasıl yükselir nasıl düşer bir araştır istersen fazla bilgisiz gibi gözüküyorsun
+1 yılAlmayacaklar ki zaten
10 Yorumlacok kulturlusun ya masallah🤗
20 Yorumla
+1 yılJahshd hala abye girmeye mi çalışıyoruz cidden
10 YorumlaAb den bize hayır Yok olamaz
10 Yorumlahaklılar kendince
10 Yorumla
+1 yılşaşırtmamıştır.
10 Yorumla
+1 yılAlmazlar ya, imkansiz
11 Yorumla- +1 yıl
Bir kere hristiyanlar, muslumanlari SEVMIYORLAR
Çokta tın..
10 YorumlaÇokta s2mizde sanki
10 YorumlaAlmayacaklar zaten
10 Yorumla
+1 yılÇokta tın
10 Yorumla
+1 yılÇokta önemli
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 