Avrupa Parlamentosu, Türkiye'nin AB üyeliğinin askıya alınmasını istedi? Nasıl değerlendiriyorsunuz?

Avrupa Parlamentosu (AP), Avrupa Birliği’nin Türkiye ile tam üyelik müzakerelerini askıya alması çağrısında bulunan raporu kabul etti.
AP'nin İspanyol parlamenteri Nacho Sanchez Amor tarafından kaleme alınan rapor ve buna bağlı karar tasarısı büyük bir oy farkıyla kabul edildi. Oylamada,480 "evet", 64 "hayır", 150 "çekimser" oyu çıktı. raporda, Türkiye’ye temel haklar, demokrasi, hukukun üstünlüğü, insan hakları konularında sert eleştiriler yöneltildi. Peki Türkiye AB yolundan ilerlemeli mi yoksa vazmı geçmeli? Avrupa Parlementosuna hak veriyorum bir çok konuda ama Türkiye nin de artık 60 yıldan fazla bir süredir kovalandığı istenmediği bir birliğe girmesi için inat etmesi beni bir türk vatandaşı olarak utandırıyor. Kendimizi Yalaka istenmeyen, sevimsiz bir çocuk gibi hissediyorum
Avrupa Parlamentosu, Türkiyenin AB üyeliğinin askıya alınmasını istedi? Nasıl değerlendiriyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Temenni Ediyorum ki! Türkiye de Avrupa Birliğine Hayır Diyecek bir nesilin ülke de kampanya başlatması gerekir, Öyle cesaretli bir neslimiz var ama yapabilecek durumda değiller yapsalar suç olacak. İngiltere gibi Bretix yapacak özgülük yok bu ülke de Yeter ya!! nerdeyse bir asıra yakındır oyalanıyoruz birilerinin AB ye artık dur girmeyelim demesi şart
Avrupa Parlamentosu, Türkiye'nin AB üyeliğinin askıya alınmasını istedi? Nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla