Şu saçma sapan kongreleri yüz yüze yerine online yapsalardı şuanda şu konumda olmazdık. Virüsün yayılmasının tek suçlusu vatandaş değil. Her fırsatta bu halka sövenler iktidarı alkışlayanlar biraz mantık çerçevesinde baksalar keşke...
Yaptıkları her şey, başka bir şeyin başlangıcı. Açıkça dile getiremediklerini bu şekilde yapıyorlar. Mesela 9 dan sonra satmamak mantıkla açıklanabilirken bunu tamamen yasağa alıştırmak için kullanıyorlar. Evet/hayır da da niyetini açıkça belli etmemişti sonra meclisi boşa çıkarıp laikliği tartışmaya açtı. 30 yıllık siyasetleri tamamen bundan ibaret.
mahalledeki cami serbest :) bankalar acik irili ufakli tum fabrikalar acik buyuk santiyeler acik ticaret devam elk su dogalgaz faturalari sigortalar vergiler devam yani bu tam kapanmanin tarifi icki icemezsiniz :) hepsi bu
Halk esnaf yasaklara maruz kalanlar tavrını seçimlerde ortaya koyması gerekiyor. Sandıktan yine bu iktidar çıkarsa zaten denecek laf kalmıyor kurunun yanında yaşta yanıyor...
Belcikada yasiyorum burasi da alkol satisini 20.00 dan sabah6 ya kadar yasakladi. Sebep ne bilmiyoruz. Su cenaze sorununu artik cozseler iyi olur. Seyhlerini seviyorlardir tamam da normal bir surecten gecmiyoruz. Bizim akrabamiz da vefat etti 10 kisi anca toplandi bizde bilirdik 200 kisi toplamayi 😒 kul hakkina girmek degil mi bu?
Pandemiyle alkolün alakası olsa Almanya' da alkolü yasaklarlardı. Alkolle pandeminin alakası yok, kendi kafalarından karar çıkartıyorlar. İnsanların hayatlarına müdahaleyi baz alan bir yasak.
Alkol bir yana bizim kendi kayıplarımızı onların toplandığının çeyreği kadar kalabalıkla defnetmemiz yasak. Ama onlara gelince herşey serbest. Bir de dalga geçer gibi en ön saftalar