Ben eskiden Şırnak'ta Hakkari'da vs. MHP'ye memurlar oy veriyor bu sebeple %5-6 oy alıyor sanıyordum ama Tiktokta gördüm Ülkücü Kürt baya var. Hakkarili Asena diye bir kız var çok Tiktokta çok şaşırdım. Birde Tatar Aşireti var Hakkarili miydi Şırnaklı mıydı neydi Aşiret komple MHP'li.. Valla bu Kürt Mhp'ye oy veriyor. Çok şaşırtıcı
Güncellemeler
+1 yıl
Bizim milletiniz kadar tartışma kültürü olmayan başka millrt yok.
Kürt olup MHP'ye oy verenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Benim bu yorumu yazmam da ifade özgürlüğü küçümsemiyorum ancak aklıma askerlik arkadaşım geldi siirtliydi babasını ülkücüler öldürmüş haraç vermiyor diye sadece İstanbul'da da sadece kürtlerden haraç alıyorlarmış
Ben sultangazide yaşıyorum burada ydg-h vardı otobüs yakıyordu kaç kere ben dövüp para nı aldılar şimdi tüm kürtler terörist mi diyim? Kaç bin Türkte öldürüldü Pkk tarafından. Pkk kürtlerin terör örgütü ama tüm kürtler desteklemiyor. Şimdi ben tüm Kürtlere terörist diyebilir miyim? Valla eskiden Türk Milliyetçisiydim şimdi Milliyetçiliğin boş olduğunu anladım ben bir Liberaim
Kız beni engellemiş yazdıkların zoruna gidince pkk bağımsızlık savaşı veriyor şu an saygı duymak gerekir tıpkı mustafa kemalin kurtuluş savaşı gibi tıpkı amerikan bağımsızlık savaşı gibi
Neden küfür ediyorsun ben küfür ettim mi sana bak şöyle açıklayayım sana amerikalılar gelae turkiyeyi işgal etse işgal edemez dese 2 atom bombası atar gerekirse ve alır işgal ettiği zaman türkçeyi yasaklasa türk ırkı yok amerikalı var dese türk bayrağına hakaret etse bazı türk şehirlerinde onbinlerce türkü öldürse türk köylerini yaksa yoksa birçok türkü zorla amerikaya gönderse türklüklerini unutsunlar diye birçok türk çocuğu anne babasından ayırıp amerikalı subaylara verseler bazı türkler de kalkıp örgüt kursa amerikan asker ve polislerini öldürse amaçları bağımsız türkiye kurmak olsa sence bu türk örgüt terör örgütü müdür özgürlük savaşçısı mi kivirmadan kaçamak cevap vermeden 2 seçenekten birini sec
Besim tibuktan bizzat dinledim abdullah öcalan serbest bırakılmalı isterse parti kurup meclise girebilir dedi kürtlerin şiddete başvurmadan eylen yapabilmesini savundu
Bu toprakların adı Türkiye. Burayı tabikide işgale karşı savunucaz. Ama Amerika'da Türk azınlıklar ayaklanıp Türk devleti kuracağız derse o zaman Amerikanın topraklarını savunma hakkı var.
Güneydoğudaki toprakların adı da kürdistan o topraklarda türkler yokken kürtler vardı dolayısı ile türkler ısgalcidir velev ki aynı milletten olsanız bile o halk diyorsa ki biz ayrı devlet kurmak istiyoruz sen orda ısgalcisin demektir ornek amerika bağımsızlık savaşı 2 taraf da ingiliz
Benim bu saydığım ne kadar amerikalı türklere şöyle yapsa dediğim herşeyi türkler kürtlere yaptı tıpkı yahudilerin avrupada zulme uğramaları gibi dediler ki biz ancak kendi devletimizi kurarsak zulumler son bulur şu an aynısını kürtler diyor bu yüzden yüzde 70 80lere kadar oy alabiliyorlar
Kürtlerin yogunlukla yaşadığı türk vilayetiymis bak sen yiyorsa ordaki bütün polis ve askerleri kürt yapın yemiyor mu halk kürt polis asker komutan türk tıpkı ingilizlerin hindistan sömürgesi gibi
Kim ne derse desin ben halkının bağımsızlığı için savaşanlara saygı duyarım gerilla cenazesine de katıldım kürdistan bir nevi polonyaya benzer polonyada rusya almanya ve avusturya tarafından işgal edilmişti ve çok zülüm gördüler 1. Dünya savaşında bu 3 devlet birden çöktü ve polonya kuruldu şimdi sıra geldi faşist olan türkiye suriye irak ve iranin çökmesine türkiye en son çöken ülke olur bence ama ona da sıra gelir bir rus uçağı düşürüyor bir rahibi vermiyor faşist hükümet kendi krizini yaratır
Ben akıl bilim vicdan özgürlükten yanayım o topraklar şu an işgal altında ve bağımsız olmalı bunun için gerekirse bende gider suriyede militan olurum ama şu an hazır değilim
Bölünmek kötü bisey değildir kar ve zarar olarak bakacaksın kürtler 4 farklı ülkede yaşıyorlar ve bu 4 ülke arasında kürtlere en çok zulmeden en çok zarar veren ülke açık ara farkla türkiyedir
Kardeşim öncelikle sen Duran Kalkan gibi bir Türk değilsen kesinlikle Kürtsün. Bak kardeşim Ben Üniter Devletten yanayım ama eğer sen buna karşıysan bunu siyasi yani meşru alanda karşı çıkmalısın. Eline silah alarak dağa gidip gençliğini bitirmek istiyorsan git bunda da özgürsün. Ama unutma ki insan dünyaya bir kere geliyor şu an istediğin gibi gezip tozabilirsin ne biliyim git Avrupa'ya Amerika'ya gez paran yoksa Türkiye'yi gez eğlen oku. Siyasetle ilgileniyorsa git siyasi partiye üye ol hak mücadeleni orada var. Ama yok elime silah alıcam dersen bunu sonuçlarını düşünerek al. Öyle elime silah alayım ayaklanayın vs. demek kolay ama oraya gittiğinde gerçeklerle yüzleşirsin. Yani kardeşim ölümü seçmrk yerine yaşamayı seç hakkını öyle savun. Ama teröre bulaşmamız bir partide hakkını savun
Benim için hayatın bir anlamı yok hayattan zevk almıyorum psikiyatrik rahatsizligim var ölümden korkmuyorum ölüme doğru bildiğim yolda seve seve de giderim canlı bomba olmam gerekiyorsa da olurum geri adım atmam sol liberal görüşluyum ama irkciliga olan kinim nefretim herşeyin üzerinde zaten daha çıkma düşüncem de yok direk suriyeye geçerim irak üzerinden suriyede 50 bin kişilik ordu var turkiyenin gootu yemez oraya bizden 50 bin ölecekse en az 20-30 bin de asker ölmesi lazım zaten abd rusya musade etmez turkiyenin insan haklarını ihlal etmesine daha fazla
Meşru alanda pasif direnisle hicbir sonuca ulasilmaz kimse seni takmaz ama git general albay öldür sonra de ki şu yüzden öldürdü 83 milyon dinler seni bitişler boyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En iyi kürt ölü kürt diyen zihniyete oy veriyorlar yazik
Liberalizm özgürlük değil mi? Özgür iradeleri ile oy kullanıyorlar. Niye yazık deyip küçümsüyon amk😀 git bi Liberal ideolojiyi araştır
Benim bu yorumu yazmam da ifade özgürlüğü küçümsemiyorum ancak aklıma askerlik arkadaşım geldi siirtliydi babasını ülkücüler öldürmüş haraç vermiyor diye sadece İstanbul'da da sadece kürtlerden haraç alıyorlarmış
Ben sultangazide yaşıyorum burada ydg-h vardı otobüs yakıyordu kaç kere ben dövüp para nı aldılar şimdi tüm kürtler terörist mi diyim? Kaç bin Türkte öldürüldü Pkk tarafından. Pkk kürtlerin terör örgütü ama tüm kürtler desteklemiyor. Şimdi ben tüm Kürtlere terörist diyebilir miyim? Valla eskiden Türk Milliyetçisiydim şimdi Milliyetçiliğin boş olduğunu anladım ben bir Liberaim
Pkk bana göre terör örgütü değil
Kız beni engellemiş yazdıkların zoruna gidince pkk bağımsızlık savaşı veriyor şu an saygı duymak gerekir tıpkı mustafa kemalin kurtuluş savaşı gibi tıpkı amerikan bağımsızlık savaşı gibi
Ha siktirrr laa Pkk terör örgütü amkkk
Neden küfür ediyorsun ben küfür ettim mi sana bak şöyle açıklayayım sana amerikalılar gelae turkiyeyi işgal etse işgal edemez dese 2 atom bombası atar gerekirse ve alır işgal ettiği zaman türkçeyi yasaklasa türk ırkı yok amerikalı var dese türk bayrağına hakaret etse bazı türk şehirlerinde onbinlerce türkü öldürse türk köylerini yaksa yoksa birçok türkü zorla amerikaya gönderse türklüklerini unutsunlar diye birçok türk çocuğu anne babasından ayırıp amerikalı subaylara verseler bazı türkler de kalkıp örgüt kursa amerikan asker ve polislerini öldürse amaçları bağımsız türkiye kurmak olsa sence bu türk örgüt terör örgütü müdür özgürlük savaşçısı mi kivirmadan kaçamak cevap vermeden 2 seçenekten birini sec
Besim tibuktan bizzat dinledim abdullah öcalan serbest bırakılmalı isterse parti kurup meclise girebilir dedi kürtlerin şiddete başvurmadan eylen yapabilmesini savundu
Bu toprakların adı Türkiye. Burayı tabikide işgale karşı savunucaz. Ama Amerika'da Türk azınlıklar ayaklanıp Türk devleti kuracağız derse o zaman Amerikanın topraklarını savunma hakkı var.
Şiddetsiz Kürt Siyasetini bende savunurum ama Hdp gibi şiddet yanlısı partiyi savunma
Güneydoğudaki toprakların adı da kürdistan o topraklarda türkler yokken kürtler vardı dolayısı ile türkler ısgalcidir velev ki aynı milletten olsanız bile o halk diyorsa ki biz ayrı devlet kurmak istiyoruz sen orda ısgalcisin demektir ornek amerika bağımsızlık savaşı 2 taraf da ingiliz
Benim bu saydığım ne kadar amerikalı türklere şöyle yapsa dediğim herşeyi türkler kürtlere yaptı tıpkı yahudilerin avrupada zulme uğramaları gibi dediler ki biz ancak kendi devletimizi kurarsak zulumler son bulur şu an aynısını kürtler diyor bu yüzden yüzde 70 80lere kadar oy alabiliyorlar
Hdp şiddet yanlışı bir parti değil bizzat demokrasin kendisi dedi ki pkknin sivillere yönelik saldirilarini terör eylemi olarak tanimliyoruz
Demirtasin
Kürtlerin yoğunlukla yaşadığı Türk vilayetleri oraları ve her biri Türkiyr Cumhuriyeti İlleri. Zoruna gitse de bu böyle :))
Kürtlerin yogunlukla yaşadığı türk vilayetiymis bak sen yiyorsa ordaki bütün polis ve askerleri kürt yapın yemiyor mu halk kürt polis asker komutan türk tıpkı ingilizlerin hindistan sömürgesi gibi
Sen git Pkk'ya katıl en iyisi
Sen marjinal bölücüler gibisin. Laflara bak aw
Kim ne derse desin ben halkının bağımsızlığı için savaşanlara saygı duyarım gerilla cenazesine de katıldım kürdistan bir nevi polonyaya benzer polonyada rusya almanya ve avusturya tarafından işgal edilmişti ve çok zülüm gördüler 1. Dünya savaşında bu 3 devlet birden çöktü ve polonya kuruldu şimdi sıra geldi faşist olan türkiye suriye irak ve iranin çökmesine türkiye en son çöken ülke olur bence ama ona da sıra gelir bir rus uçağı düşürüyor bir rahibi vermiyor faşist hükümet kendi krizini yaratır
Faşist değil de demokratik ilkeysen zaten çekoslovakya gibi barış içinde bolunebilirsin
Ulkeysen
Ben akıl bilim vicdan özgürlükten yanayım o topraklar şu an işgal altında ve bağımsız olmalı bunun için gerekirse bende gider suriyede militan olurum ama şu an hazır değilim
Bölünmek kötü bisey değildir kar ve zarar olarak bakacaksın kürtler 4 farklı ülkede yaşıyorlar ve bu 4 ülke arasında kürtlere en çok zulmeden en çok zarar veren ülke açık ara farkla türkiyedir
Ben tarihten örneklerle konuşurum öyle senin gibi bilgisiz olduğum için küfür etmem
Kardeşim öncelikle sen Duran Kalkan gibi bir Türk değilsen kesinlikle Kürtsün. Bak kardeşim Ben Üniter Devletten yanayım ama eğer sen buna karşıysan bunu siyasi yani meşru alanda karşı çıkmalısın. Eline silah alarak dağa gidip gençliğini bitirmek istiyorsan git bunda da özgürsün. Ama unutma ki insan dünyaya bir kere geliyor şu an istediğin gibi gezip tozabilirsin ne biliyim git Avrupa'ya Amerika'ya gez paran yoksa Türkiye'yi gez eğlen oku. Siyasetle ilgileniyorsa git siyasi partiye üye ol hak mücadeleni orada var. Ama yok elime silah alıcam dersen bunu sonuçlarını düşünerek al. Öyle elime silah alayım ayaklanayın vs. demek kolay ama oraya gittiğinde gerçeklerle yüzleşirsin. Yani kardeşim ölümü seçmrk yerine yaşamayı seç hakkını öyle savun. Ama teröre bulaşmamız bir partide hakkını savun
Benim için hayatın bir anlamı yok hayattan zevk almıyorum psikiyatrik rahatsizligim var ölümden korkmuyorum ölüme doğru bildiğim yolda seve seve de giderim canlı bomba olmam gerekiyorsa da olurum geri adım atmam sol liberal görüşluyum ama irkciliga olan kinim nefretim herşeyin üzerinde zaten daha çıkma düşüncem de yok direk suriyeye geçerim irak üzerinden suriyede 50 bin kişilik ordu var turkiyenin gootu yemez oraya bizden 50 bin ölecekse en az 20-30 bin de asker ölmesi lazım zaten abd rusya musade etmez turkiyenin insan haklarını ihlal etmesine daha fazla
Meşru alanda pasif direnisle hicbir sonuca ulasilmaz kimse seni takmaz ama git general albay öldür sonra de ki şu yüzden öldürdü 83 milyon dinler seni bitişler boyle
Bu isler
Kürt olup MHP'ye oy verenin namusundan şüphe ederim.
Olabilir kendi seçimi
Mhp'ye bir kürdün oy vermesi çok şaşırtıcı
Bi mhp'li biri olarak bana hiç şaşırtıcı gelmedi kürtlerde insan değilmi veremezmi mhp illa türklerin diye bi kanun mu var
Türk Milliyetçisi ya ondan diyorum
Valla gidip chp' ye vermekten iyidir
En iyisi LDP. ben liberalim. Yaşasın Yunus Ocakları cCc
cCc.
Asıl K*rt’tür. HDP’ye oy verenlerin eli kopsun
T*rk dense hoşuna gider mi?
Ben de Kürdüm. Ama tek bayrağım 🏳️🌈
@LiberalDeist ya ismi Liberal ama gerici-solcu partiye oy veriyor ya bi sg
Liberal özürlünün teki zaten
@LiberalDeist terör örgütleri ile iş birliği yaparak mı? Sen özürlüsün herhalde
@gizli üye kürtsen eğer neden" k*rt " böyle yazma ihtiyacı hissetin?
@aleyy_xx napcan?
Soran görüşümü kaldır bir zahmet
@LiberalDeist Liberalizmde adalet olur
Engelledim o dürzüuü
@aleyy_xx Türküm ben K*rt yazmadım T*rk yazdım. Sinem k*rt yazdı diye empati yapabilsin diye T*rk yazdım.
Görüşler karıştı da bir zahmet kaldır görüşümü
Ya da küfürlü görüş yorumlarımı
Bir şey yaptığımdan yok sadece soruyorum neden öyle yazma gereği duydun. Sorarak hakaret mi etmiş oluyorum?
Niye kaldırayım dursun herkes görsün yazılanları
Küfür var. Hesabım kapanır
@aleyy_xx ben yazmadım
@soran bende zaten sana söylemedim
Çünkü KS çevirdi
Aglama
Her milletin devleti olmalı bazı kuduz köpekler kudursa da devleti olmayan milletlerin de devleti olacak
Şemdinlide mhp baya oy aldı
Ne olmuş aw bir çok Türk'te HDP'ye oy veriyo?
Bende turkum iç anadoludanim aile akraba hepsi akp mhpli ben hdp oy veriyorum
@LiberalDeist O senin oçluğun o ayrı bi konu
Bozkurt kiliginda kuduz kopek
@LiberalDeist Bugün kurtla köpeği karıştıran, yarın anasıyla karısını karıştırır.