AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
Ben bu olayı yorumsuz bırakıyorum 😑
Sence @Lapadula
Çocukların bu özel gününde sonuçta her gün bir 23 Nisan değil her gün anma düzenlenmiyor
Yorumsuz bırakılmaması gereken bir şey. 80 milyona saygısızlıktır bu o makamda oturan biri yapamaz bunu. Namazını da kılsın oraya da gitsin.
👍👍
Abdullah Gül de kesin hastalanmistir bugün acaba hangi hastane de serum yiyordur acaba 😀😀
Bu hayattaki namazdan daha önemli bir şey olamaz. Ayırca cuma namazı farzdır.
Biri, diğerine engel midir?
Tamamda 23 Nisan saat 11'de cuma 13'te aynı saat olsa
Namazını kılmasın mı istiyorsunuz ne yani bu şimdi?
Ben çok normal görüyorum. Lakin burdan beni duysa eğer günün önlem ve anlamı için ona şanslı TBMM bir daha girmemesini onur duyarım.
en azından cuma namazlarına giden bir devlet başkanımız var buda örnek olunacak bir davranış bence..
Katılmasın lüzumu yok
Cuma saati ayrı. Anma ayrı ayrıca çocuklarla yemek yedi sanırım takip etmediniz.
Bu soruyu Erdoğan ın zatıalisine sorsanız daha iyiydi Bence herikiside kaçmaz. Fakat inancı gereği cuma daha önem arz ediyor.
Diyorsun ki yalamakta üstüme yok
Senden iyi yaladigi kesin😃☺️
Katilmasin o kim ya defolup gidecek zaten az kaldı mikrop
Artık eksik olsun herşeyden :))) görmek istemiyoruz her yerde... bıktık.
Aşırı boş yapmışsın erdogana garezim var dememişsin bu şekilde konuşuyorsun
Kendi tercihi. Saatler çakışmış o da belki gidip namaz kılıp Atatürk'ün ruhuna hediye göndermiştir.
Her ikisine de katılabilirdi bu tamamen saygısızlık sadece atatürke değil bu vatan uğruna canını feda eden tüm şehirlerimize
bence gayet hoş bir davranış, şayet ben AKP yi sevmem ama bu tür faliyetlerin olması hoşuma gitmiyor değil,
Sözde pandemi var ya onlara yok HAYIRLI vip cumalar
Gelse de zorlama olacaktı. Bırakın herkes ne yaparsa yapsun
Adamın ahireti daha önemli tabi ki
Boşverin yahu insan oglu fani bugun var yarin yok. Aslolan yetişen neslin vatan haini olmamasidir
Yemeyin birbirinizi lan ne bu yorumlar aw saka gibi
Canan kaftancıoğlu Ermeni teröristleri anıyor neden Anıtkabir’e gitmiyor
insanları kandırmanın en basit yolu onların dini duygularını istismar etmektir.. ben dogru bulmuyorum
atatürkü sevmek zorunda değil ki
Gitmeyebilir yani buna biz karışamayız
İsteyen gider istemeyen gitmez herkes özgürdür
Gitmesin zaten orda bile siyaset yapıyo gerek yok.
Ahahahah 😂 soruyu okudukça gülüyorum dini mustafanızdan önce tutan insanlara bukadar sinirlenmeniz komik cidden 😂 heykelinin önünde sabit beklemesi lazımdı tabi namazın allahın ne önemi var mustafanın karşısında 😂😂 komik insanlar yaa 👌😅
Ben Cumhurbaşkanı törenlere katılmak zorunda diye bir yasa bilmiyorum sen biliyon mu?
Atatürk ile barışan Erdoğan, Anıtkabire de giderdi ama saatleri mi çakıştı, başka bir sebebi mi var, bilmiyorum.
Acil gitmem gerekiyor bu ülkeden iyice b*ku çıktı
Cahil halkı güzel etkiliyor nediym.
Cidden artık 1 asır önce ölen kişiye bu kadar fazla tapmak doğru mu? Geçmişe fazla takılmayın geleceğe bakın. Cuma namazı müslümana Farz her şeyden önemli bu.
Tohumum türk yerli maliyim yani 🤪
Valla kanka senin çocuklarında okulda onun önünde saygı duruşunda bulunacak, askerde aynı şekilde. Mustafa Kemal silinmeyecek ama siz gibiler silinecek.
Silinmesin gerektiği yerde anariz saygı duyarız. Din ile aynı yerde anılırsa Atatürk dinim öndedir!
Dine kimse bir şey demiyor ki bende demiyorum ama öyle gösteriyor arkadaşlar. Dinde bizim, Atatürk'te. Ama o adama yapılan haksızlığa göz yummayız.
Cuma haftada 1 oluyor yılardır 5 vakit kılan biri kaçırmak istememiş cumayı napsin
Nasıl yorumlayalım 🤣🤣 yolunu unuttuysa demek...
ABİ ALLAH R. T. ERDOĞANI ya da BİZİ DÜNYAYA 23 NİSSAN O KUTLAYALIM DİYE GÖNDERMEDİ ELBETTE NAMAZINI KILACAK İBADETİNİ YAPACAK ZATTEN BU SAATEN SONRA NEYİN 23 NİSSANI hahahahahah
Adamda saygı yok ki😌
Virüs camilere girmiyormus dini gereğince
Ahlâksız
Ben mi ahlaksizim
Sinirlenmemeliyim, sinirlenmemeliyim.
Şimdi bir şeyler derim de gencecik yaşımda hapis yatmak istemiyorum 😶
Erdoğan 'ın yaptığı çok ayıp
Genelde hasta olurdu ondan katılamazdı. İlginç.
Sadece bu yıl değil hiç şaşırmıyorum. Saygısızlık.
Siyasal İslam İşte bu Yeah Madıfakı
Kongre olsa koşa koşa giderler
Kendisi Ankarada değilse iştanbulda olduğu icin olabilir mi acaba.
Sığınılması gereken bu mu yani?
Siģinilmasi gereken mevzu bu degil. Ama suda bir gercek ki Cumuhur baskaninin bayramlarda Ankarada bulunma zorunlulugu yok.
Ulusal ve Resmi Bayramlar ile Mahalli Kurtuluş günleri, Atatürk Günleri ve Tarihi Günlerde Yapılacak Tören ve Kutlamalar Yönetmeligi
Incele gorursun
Ha katilsa elbette daha guzel olurdu o ayri
iyi yapmış öncelik namaz tabiki
Kolami yudumlayıp nasıl kurdurduğunuzu izliyorum
Doğru olanı yapmış aklınla bin yaşa Reisim 😌
Hala şaşırabilmeniz ilginç
Ne desek boş idiyota 😂
Cuma namazı farz yalnız :D Denyoluğun, trolllüğün de bu kadarı🤭
Olabilir, saygı duyun!
Namaz önemli. Allah kabul etsin
İyi ki gitmedi. Atam rahat etmiştir.
Reisss yaptıysa vardirrr bi bildigii
Diss atanlar ironi diye bagirmam mı gerekiyor
Nerde gülüyoruz pardon 🙄
pardon kanka az kalsın geliyodu diss hxgsgxhs
@Sednr0424 ironide gülün diye yapılıyordu zaten
Ben bu ironiye gulemedim de
@Sednr0424 ablacım ironi yani ne uzatıyorsun illa açıklayayım mı ironi şu demek diye
Heh tm
Şaşırtmadı.
Üzücü bir durum..
Ayakta alkışlıyorum
Başta önemlisi namaz
tek derdiniz bu olsun derdini sevdiklerim...
Anlaşılan şu ki burada çok dinsiz imansız var
Namazını kıldıktan sonra saygısını göstersin yeter
Terbiyesiz