Abdurrahman Dilipak: "Kenevirin her şeyine muhtacız, yaprağına, lifine, gövdesine, tohumuna... Kenevirden ille de esrar üretilmez?

Akit yazarı Abdurrahman Dilipak: "Kenevirin her şeyine muhtacız, yaprağına, lifine, gövdesine, tohumuna... Kenevirden ille de esrar üretilmez." Dedi. Siz ne düşünüyorsunuz? Haklı mı?
Abdurrahman Dilipak: Kenevirin her şeyine muhtacız, yaprağına, lifine, gövdesine, tohumuna... Kenevirden ille de esrar üretilmez?
Güncellemeler
+1 yıl
"esrarı bilmezdim harmanı oldum"
Güncellemeler
+1 yıl
Dilipak: Belki de ilk yapmamız gereken şey dağa-taşa kenevir ekmek olmalı
Abdurrahman Dilipak: "Kenevirin her şeyine muhtacız, yaprağına, lifine, gövdesine, tohumuna... Kenevirden ille de esrar üretilmez?
Cevapla