Belediyenin Almanya'ya gönderdiği kişi konuştu "İş yoktu, güç yoktu. Açtım yav. Burada her gün et yiyorum" ne düşünüyorsunuz?

Belediyenin gönderdiği kişinin yorumu.
Belediyenin gönderdiği kişinin yorumu.
Belediyenin gönderdiği kişinin savunması.
Belediyenin gönderdiği kişinin savunması.
Belediye Başkanı: Vatandaş işsiz güçsüz. Dedik buradan giderler, iş güç sahibi olurlar. Bana makul geldi.
Belediye Başkanı: Vatandaş işsiz güçsüz. Dedik buradan giderler, iş güç sahibi olurlar. Bana makul geldi.
Belediye Başkanı: Bir dostun hatırına böyle bir şey yaptık. Dedik iş güç sahibi olsunlar, devlete yük olmasınlar.
Belediye Başkanı: Bir dostun hatırına böyle bir şey yaptık. Dedik iş güç sahibi olsunlar, devlete yük olmasınlar.
Açıklama: Almanya' ya Belediye tarafından gönderildikten sonra geri dönmeyen şahıslardan biri Habertürk Yazarı Sevilay Yılman' a konuştu (**).
  • "Bingöl’de yaşayan herkes zaten bu yolla Almanya’ya gidildiğini biliyor. Yeter ki verebileceğiniz 6 bin Euro’nuz olsun… Bana dediler nüfus cüzdanınla parayı getir, gerisini bize bırak. 15 gün sonra gri pasaport elimdeydi. Bindik otobüse çıktık yola. Hiç sorun yaşamadan da vardık Almanya’ya… Hepimiz değişik şehirlerde indik. 2019-2020 yılları arasında Bingöl’den en az 450-500 kişi böyle çıkarıldı. Otobüsten inmedik bile. Geliyorlardı alıyorlardı pasaportları elimizden. Tekrar yola devam ediyorduk. Gri pasaportları geri verdik. Ben ekmeğimin derdinde bir insanım. Buraya da ekmeğimi kazanmak için geldim. Allah’a çok şükür memnunum da. İyi kötü kazanıyorum. Bir oğlum var Bingöl’de. Ona rahat rahat bakıyorum. Niye pişman olayım ki? Burada her şey var. Türkiye' de yoktu. Açtım yav! Bak düşün burada her gün et yiyorum. Ben orada et yiyemiyordum. Eşim vefat etti. Bir tane oğlum var. Onu mutlu edecek kadar para kazandıktan sonra gerisi önemli değil…”
Soru: Belediyenin Almanya' ya eğitim için gönderdiği geri dönmeyen kişi konuştu "Türkiye' de iş yoktu, güç yoktu. Açtım yav! Burada her gün et yiyorum. Eşim vefat etti. Türkiye' de bir tane oğlum var: onu mutlu edecek kadar para kazandıktan sonra gerisi önemli değil." dedi. Siz düşünüyorsunuz?

Kanıt: "*" tıklayınız.
Almanya' ya gidip geri dönmeyen kişinin "İş yoktu, güç yoktu." açıklamaları Türkiye' de ekonominin kötü olduğunu gösterir.
Almanya' ya gidip geri dönmeyen kişinin "İş yoktu, güç yoktu." açıklamaları Türkiye' de ekonominin normal olduğunu gösterir.
Almanya' ya gidip geri dönmeyen kişinin "İş yoktu, güç yoktu." açıklamaları Türkiye' de ekonominin iyi olduğunu gösterir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Belediyenin Almanya'ya gönderdiği kişi konuştu "İş yoktu, güç yoktu. Açtım yav. Burada her gün et yiyorum" ne düşünüyorsunuz?
Cevapla