Canım kebap çekti geldim bir yere oturdum yemeğe 500 TL diyor. Şaka mı bu, et yiyemez olduk?

Utandım bende menüden en ucuz çöp şiş ciğer onu seçtim kalkıp rezil olmak istemedim şimdi eve yürüyerek gidicem cebimde param kalmasam buda ders oldu bana bir saha kebap yemem

Canım kebap çekti geldim bir yere oturdum yemeğe 500 TL diyor. Şaka mı bu, et yiyemez olduk?
Cevapla