İsrail'de ikinci doz aşılamanın ardından açık alanda maske takma zorunluluğu kalktı. Sizce maskeden tek kurtuluşumuz aşı mı?

Ben de 26 Nisan tarihi için aile hekiminden covid19 aşısı randevusu aldım. Gidişat hiç iyiye gitmediğini düşünüyorum çünkü. Günde güne artan vakalar artık aşı olmanın vaktinin geldiğini hatırlattı bana.
İsrailde ikinci doz aşılamanın ardından açık alanda maske takma zorunluluğu kalktı. Sizce maskeden tek kurtuluşumuz aşı mı?
  • Yaklaşık 9,3 milyon nüfusa sahip İsrail'de 5 milyona yakın kişiye ikinci doz koronavirüs aşısı uygulandı. Bu kapsamda, açık alanlarda maske takma zorunluluğu sona erdi.
  • Dünya genelinde koronavirüsle mücadele kapsamında birçok ülkede başlatılan aşılama kampanyaları devam ediyor. Yaklaşık 10 milyon nüfusu bulunan İsrail'de halkın büyük bir kısmına aşının ilk dozunun uygulanmasıyla başlayan normalleşme dönüş sürecinde yeni adımlar atılmaya başlandı. Ülkede bugünden itibaren açık alanlarda maske takma zorunluluğu kaldırıldı.
https://www.haberler.com/israil-de-acik-alanlarda-maske-takma-zorunlulugu-14074278-haberi/
#çarliabinizsoruyor #covid19asisi #israildemasketakmazorunlugukaldirildi
İsrail'de ikinci doz aşılamanın ardından açık alanda maske takma zorunluluğu kalktı. Sizce maskeden tek kurtuluşumuz aşı mı?
Cevapla