Siyasi bir yorum yaptığınızda kendinizi rahat hissediyor musunuz?


Siyasi bir şeyler yazınca nedense görüşünü paylaşmış olmaktan çok karşı tarafın saldırısına maruz kalıp olay kavgaya dönüyor. Daha normal ve sakince herkesin görüşünü paylaşması iyi olmaz mıydı?
Siyasi bir yorum yaptığınızda kendinizi rahat hissediyor musunuz?
Cevapla