

Vatan borcumuz var fazlasıyla 🇹🇷🇹🇷


Ne diyeyim bilmiyorum ki , aklıma geldikçe o an boğazım düğümleniyor , herügn uçuşa çıktığımda 'Şehit olucak mıyım? ne olacak bana?' diye çıkıyorum. Dün ölümden döndüm , az daha gitseydim , şu an bu yazıyı yazamazdım.. Çocukluk arkadaşım 'Şehit Üsteğmen Aras Tanaçan' ve bütün silah arkadaşlarım , ruhunuz şad olsun..♥
Gerçekten haklarını hiçbir zaman ödemek mümkün değil çünkü onlar bizlere çok güzel bir vatan bıraktı bizim hakkımız varsa onlar hakkını helal etsin inşallah
Cevap
3Cevap
Hepsi de bizim için çok önemli hepsine Allahtan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun
Allah rahmet eylesin onların sayesinde bu kadar özgürüz
Allah topraklarını bol etsin
hakları ödenmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?