Neden oruç tutmayanlar oruç "tutanları" yargılıyor?

Bir haftadır sosyal medyada sessizce takip ediyorum da, oruç tutmayanlar kendilerini yargılayanlardan yakınarak aynı zamanda oruç tutanlara demediklerini bırakmamış. Sanki oruç tutanların hepsi kötü insanlarmış gibi bir algı oluşturuluyor.

Ve ben bundan aşırı rahatsız olmaya başladım!

Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu gençler?
Kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyleri bir başkası için de yapmayın lütfen!
Neden oruç tutmayanlar oruç tutanları yargılıyor?
Neden oruç tutmayanlar oruç "tutanları" yargılıyor?
Cevapla