103 emekli amiral montrö sözleşmesi için bildiri yaptı ve haklarında soruşturma başlatıldı.
Soruşturmanın yanı sıra da birçok kişi tarafından açıklama yapıldı. AKP'li yetkililerden "haddinizi bilin" açıklamalarının yanı sıra, Soylu'dan "Rütbesini üniformasını siyaset malzemesi yapanlar" gibi..Emekli Amirallerin Bildirisi "Yüce Türk Milletine,
Son zamanlarda gerek Kanal İstanbul, gerekse Uluslararası Antlaşmaların iptali yetkisi kapsamında Montrö Sözleşmesi’nin tartışmaya açılması endişe ile karşılanmaktadır.
Türk Boğazları, dünyanın en önemli suyollarından biri olup, tarih boyunca çok uluslu antlaşmalara göre yönetilmiştir. Bu antlaşmaların sonuncusu ve Türkiye’nin haklarını en iyi şekilde koruyan Montrö; sadece Türk Boğazlarından geçişi düzenleyen bir sözleşme değil, Türkiye’ye İstanbul, Çanakkale, Marmara Denizi ve Boğazlardaki tam egemenlik haklarını geri kazandıran, Lozan Barış Antlaşmasını tamamlayan büyük bir diplomasi zaferidir. Montrö, Karadeniz’e kıyıdaş ülkelerin güvenliğinin temel belgesi olup Karadeniz’i barış denizi yapan sözleşmedir. Montrö, Türkiye’nin herhangi bir savaşta, savaşan taraflardan birinin yanında istemeden savaşa girmesini önleyen bir sözleşmedir. Montrö, Türkiye’nin II. Dünya Savaşında tarafsızlığını korumasına imkân yaratmıştır. Bu ve benzeri nedenlerle, Türkiye’nin bekasında önemli bir yer tutan Montrö Sözleşmesinin tartışma konusu yapılmasına/masaya gelmesine neden olabilecek her türlü söylem ve eylemden kaçınılması gerektiği kanaatindeyiz.
Diğer taraftan; son günlerde basında ve sosyal medyada yer alan kabul edilemez nitelikteki bazı görüntüler, haber ve tartışmalar ömrünü bu mesleğe adamış bizler için çok derin bir üzüntü kaynağı olmuştur. TSK ve özellikle Deniz Kuvvetlerimiz son yıllarda; çok bilinçli bir FETÖ saldırısı yaşamış ve çok değerli kadrolarını bu hain kumpaslara kurban vermiştir. Bu kumpaslardan çıkarılacak en önemli ders; TSK’nin, anayasanın değişmez, değiştirilmesi teklif edilemez temel değerlerini titizlikle sürdürmesi zaruretidir.
Bu gerekçelerle, TSK ve Deniz Kuvvetlerimizi bu değerlerin dışına çıkmış, Atatürk'ün çizdiği çağdaş rotadan uzaklaşmış gösterme çabalarını kınıyor ve tüm varlığımızla karşı çıkıyoruz. Aksi halde, Türkiye Cumhuriyeti, tarihte örnekleri olan, bunalımlı ve bekası için en tehlikeli olayları yaşama risk ve tehdidi ile karşılaşabilecektir.
Türk Milletinin bağrından çıkan şanlı bir geçmişe sahip, Ana ve Mavi Vatan’ın koruyucusu Deniz Kuvvetleri Komutanlığı personelinin Atatürk ilke ve devrimleri doğrultusunda yetiştirilmesi elzemdir. Ülkemizin her köşesinde denizde, karada, havada, iç güvenlik bölgesinde ve sınır ötesinde fedakârca görev yapan, Mavi Vatandaki hak ve menfaatlerimizin korunması için Atatürk’ün gösterdiği yolda canla başla çalışan cefakâr Türk Denizcilerimizin yanındayız.
04 Nisan 2021
Deniz Şehitlerimizi anarak Saygıyla duyururuz."
103 emekli askerin bildirisi darbe tartışmasına dönüştü ve soruşturma başladı! Ne düşünüyorsunuz?
Boğazlarda tam bağımsız olmak için milli bir devlet olmamız gerekir elin adamı F35projesinden çıkardında bir şey yapamıyorsan Boğazları S400 ile koruyamayan bir anda Akdeniz'e abd filoları dolar boğazlarım uğraşmak yerine genç nüfusa istihdam olanağı açmak zaten ülkeyi süper güç yapar ama bunu görmek maharet ister oda bizde yok.
Montrö tartışmaya açılamaz diye bir durum söz konusu değildir. Zira iktidar da muhalefet te yanlış taraftan bakıyor bence. Öyle ki, boğazdan geçen gemiler klavuz tutmadıkları sürece hiçbir ücret ödemiyorlar ki bu çok saçma. Düşünsenize, kendi topraklarınızdan adam ticaret gemisi geçiriyor ve sen sadece seyrediyorsun. Üstelik o geminin kaptanı İstanbul Boğazının acemisi ise Boğaz tehlikede demektir. Muhalefet ise bu konunun tartışmaya açılmasını saglamak yerine "akp iktidarı dünyanın en doğru işini de yapsa biz buna karşıyız, bu millet bize muhalefet yetkisini bu yüzden verdi." deyip ak partinin değirmenine su taşımaktan başka bir sey yapmamaktadır. Emekli amirallerin bildirilerini okumadım ancak neden bahsettiklerini tahmin edebiliyorum. Bu devletin bütcesinin zamanında %40 ını alıp bozuk ve 2. el silah ve mühimmat almak dışında başka bir iş yapmamış olanlardan bir kısmı şimdi kalkmış akıl vermeye çalışıyor. Peeh. Ne günlere kaldık. Zamanında bu adamlar irtica ile mücadele ediyoruz, fetulah gülenle mücadele ediyoruz diye o örgütle bağlantısı olmayan insanları sırf namaz kıldıkları için attılar. Hiç bişi olmaz. Adamlar uyarılır. Onlar da biz öyle demek istemedik derler konu da böylece kapanır.
Bu gerekçelerle, TSK ve Deniz Kuvvetlerimizi bu değerlerin dışına çıkmış, Atatürk'ün çizdiği çağdaş rotadan uzaklaşmış gösterme çabalarını kınıyor ve tüm varlığımızla karşı çıkıyoruz. Aksi halde, Türkiye Cumhuriyeti, tarihte örnekleri olan, bunalımlı ve bekası için en tehlikeli olayları yaşama risk ve tehdidi ile karşılaşabilecektir.
Burada açık açık tehdit var. Bu bildirgenin gecenin iki buçuğunda yayınlanması ve 103 amiralinde imzalanması cabası. Zaten tehditvari birşey olmasa MSB ve TSK dan bukadar ağır tepkiler almaz.
Siyaset yapmak istiyorlarsa meclise girmeliler. Ülke babalarının malı değil. 100 tane ihtiyar öyle istedi diye kimse darbe yapmaz. Muz cumhuriyetinde yaşamıyoruz.
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
83
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
"Darbe tartışmasına" mı dönüştü? Olayı basitleştirmek neden? Bildiriyi okumadın sanırsam veya okuyup anlama kabiliyetin yok. Yanlış anlaşılma yok bildiri de tamamen darbeyi çağrıştıran söylemler var. Savunacağız diye "her şeyi de darbeye çekmeyin yavvv" gibi saçma söylemleri artık bırakın. Halk kimin ne mal olduğunu biliyor ve bir daha 15 temmuz gibi bir girişme olsun bak o zaman bu ülkede bir tane hain kalıyor mu. Ha bide "sandıkta zaten gösterceğiz" felan diyorsunuz, babayı gösterirsiniz her seçim aynı şey. Dalga geçtiğiniz halk her şeyin farkında rahat olun, hainlere bırakılmaz bu devlet.
Bu işin içinden gelmiş, bu işe ömrünü adamış ve en bilenlerin yaptığı bir uyarı neden darbe girişimi olsun ki?
Bu saldırgan zihniyet ne kadar kötü cidden. Herkes hain herkes darbeci, yahu sizin her dediğinizi her yaptığınızı sevmek zorunda mıyız?
Ben şimdi burda KizlarSoruyor sitesine erkek üyelerin rengini siyah yapın diye başlık açsam, vay bu siteyi ele geçirmeye çalışıyor vurun haine diyerek önce üyeleri üstüme salıp sonra da üyeliğimi iptal etmelerine benzer bu olay...
Bi dinleyin bakalım adamlar ne anlatıyorlar, mutlaka bir bildikleri vardır...
@birumut39 Türklüğe ve Islama en büyük düşmanlığı yapanlar siyaset kürsülerinde edebiyat yapanlardır, mitinge elinde kitabullah ile çıkıp vatan anlatanlardır...
Emekli olmuşlar artık asker değiller görüş bildirebilirler. Her şeyi siyaset malzemesi yapıp mağdura oynuyorlar oyları azaldı panikledir nereye saldıracaklarını şaşırdılar. 15 temmuz oldu ne oldu peki sonra? Kime yaradığı ortada, bağımsız olması gereken tüm kurumları ele geçirdiler, hepsi akp'nin kurumlarına dönüştü yargı dahil. Yazık...
20
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
15 temmuzu kimin tezgahladığı ve kimlerin kimlerle işbirlik içinde olduğu gayet ortada.
Bayram değil seyran değil eniştem beni neden mucukladı?
Bu açıklamayı neden yaptılar böyle bişeye gerek var mıydı?
Bu işşn arkasında bitbyeniği var. Önce suveyşi tıkadılar. Ardından ukrayna donbas kışkırtıldı karadeniz üzerinde hakimiyet planları devreye sokuldu. İçerideki piyonları konuşup konuyu tartışmaya açmak için kamuoyu yapılıyor. Bu işin arkasında azmanistan var. Durup dururken bu açıklamanın bir mantığı yok. Açıklamanın amacı yakında patlak vericek donnbas rusya harbinde karadenize savaş gemisi sokmak isteyen natonun oyunudur. Dedeağaçta yaptıkları devasa savaş makineleri de bunun bir parçasıdır.
Ey Türk milleti dış güçlerin oyunlarına ve onların içerideki piyonlarına dikkat edin. Bunların hiçbiri tesadüf değil.
ihtilal ana yasaya göre suç sayılır 103 emekli asker askerlikten düşürülmeli eşleri de dahi mal varlıklarına el konulmalı emeklilik hakları da alınıp gereken cezayı almalı ev hapsi filan değil baya baya kapalı hapishane cezası almalılar suçları acık net olmaktadır vatana ihanet, işleyen hükümete darbe, ülkeye ihtilal girişimi teşebbüsü, yukarda yazdıklarım ağır cezalar değildir darbeci Talat aydemire dönemin başbakanı ismet paşa kendisi infaz emri vermiştir hukuk bağımsız nidasında hem de ben değil Ecevit, ismet paşa, tarih, söyler bunu ben değil vatana ihanet eden darbeciyi infaz emri veren ismet paşayı örnek alalım idam edilsin 103 tane amiral
Ve şimdi akpye tribünlere oynama fırsatı doğdu bir kez daha bunun bir darbe metni ya da mağduriyet oluşturmayacağının pekala farkındalar ama ara ara kandırılıp ara ara özledikleri terör örgütlerini görmezden geldiklerini varsaymazsak güzel tiyatro.
Siyaseti hiç sevmem ama yapılan şey bir gövde gösterisi eğer gerçekten bu konuda bir şeyler yapmak istiyorlarsa önlerinde milyonlarca yol varken neden böyle bir yol ile zihinleri bulandırıyorlar. Herkes ama herkes kanal İstanbul'a karşı iktidarda savunamıyor bu çılgın projeyi bu yüzden. Çünkü elle tutulur bir yani yok. Para için yapıldığı ve ülkeye zarar vereceği besbelli. Zaten insanlar para sıkıntısı çekerken böyle şeylere göz yumamıyor. Bakıyorlar böyle olmayacak. Basit kıvrak bir satranç hamlesi ile olayı başka bir boyuta taşıyorlar nedir o. Askeri darbe, 15 temmuz vb. eski korkuları körüklüyorlar. Böylece olayı kendinin kazanacağı bir alana sürükleyip seçmenini arkasına almayı planlıyor. Olayın arkasındaki kazançlarını saklayabileceklerini düşünüyorlar. Tabi bu benimki varsayım veya bir komplo teorisi. Böylede olmayabilir. Ama demek istediğim sizce bu olaydan kazançlı kim çıkacak. Bu açıklama ülke için zararlı değil mi?
ukrayna rusya gerginligi varken montronun bizim icin onemi cok buyukdur bir deniz amiralinin cemaatci olmasi rezalettir yani bu kadar net durumlara basit bir yazi ile deginmek endiseleri dile getirmek darbemidir :) hos bu hukumete gag desen darbe gug desen darbe oysa darbeyide gorduk ki kendi besledikleri adamlar kalkisti malesef. bu arada emekli veya faal hic bir askerin ulke yonetimine akil vermesinden hoslanmam ama muhalefet susunca adamlar en nazik sekilde durumu anlatmislar olan bu.
Kutsal hükümetimiz yaptğı hiç bir şey sorgulanmasın istiyor. Adeta krallıkla yönetiliyoruz. Şimdi bu adamlara fetö denecek ve soruşturma açılacak..! Devlet hükümetin değldr..! Fındık beyinliler bunu anlamalı..! Emekli oldu diye duyarsız kalmamaları vatanlarına bağlılıklarını gösterir darbe yapacakları anlamına gelmez..! Emekli bu adamlar ne darbesi? Hemde kaç yıl olmuş emekli olalalı, bu adamlar emekli olduktan sonra fetö diye diye tüm kadroları liyakatle değil, kendi zihniyetlerinde olanlar doldurmuş bi hükümet, yedği haltı bildği için en ufak bir itirazda fetö deyip sorgulayanların kafasına vuruyor..!
Emekli amirallerin birlik halinde bir bildiri yayınlaması yanlıştır. TSK'nın hangi çizgide olduğunu saptamak emekli olmuş amirallerin işi değildir. Fert fert çıkarsın Halk Tv'ye ya da başka kanallara, görüşlerini bildirirsin. Bu konuda Devlet Bahçeli'nin söylem ve isteklerini destekliyorum.
Kaldı ki meclis başkanı Şentop, Montrö'nün iptalini Marmara denizini ayran yapmakla eş görmüştür. Daha ne söylesin?
Ayrıca eğer Montrö'nün de ilerisinde bir kazanım elde edilecekse Montrö de iptal edilebilmelidir. Tartışılmalı, kar zarar hesabı yapılmalıdır. Atatürk imza etti diye bir antlaşmayı savunmak bağnazlıktır. Bugün Batum'u veya Ege adalarını Türkiye'ye katmak mümkün olsa sırf Atatürk imza edip verdi diye almamak saçmalık olurdu.
Çok şükür hain değilim. Chpli Hdpli de değilim. Turancıyım çok merak ediyorsan , ama cidden gözüme bişey çarpmadı. Zaten farkındaysan bilgi alma amaçlı soruyorum.
Hani devletin laiklik ilkesini cigneyen o askere hicbir sey dememesi ama bu duruma tepki gosteren bu ulkeye yillarini veren askerlere darbe tesebbusu desin hain desin gercekten artik yaptiklari akil alir gibi degil... bu cemaattcilerin ulkeye vatana millete ne faydasi var asalak gibi ulkenin sirtindan yaraniyorlar...
Bildiri hatalı.. Ülkedeki gidişat iyi değil ama bu onlara bir mağduriyet veriyor. Bunu akıl erdiremiyor mu bu Amiraller. Ülke rejiminin şeriata geçmesini isteyenlere fırsat veriyorlar..
Bir susun da, sandıkta gerekin yapacağız zaten bizler.
@Be_smart farklı görüşteyiz işte. Askerliği bilmeyan adam montrö hakkında konuşabiliyorken ömrünü deniz kuvvetlerinde harcamış insanlar vatan haini ilan ediliyor
BU bildirinin askerliği bilmek bilmemekle ilgisi yok. Asker olmanın da istediği zaman toplanıp istediği şekilde bir şeylere müdahale ederim deme hakları yok. Durum biraz bizim burada konbuştuklarımızdan farklı gibi görünüyor. Bak yorumlara, herkes her şeyi biliyor. Bilmiyorsun diyemezsen, millet birbirini çiğ çiğ yiyecek. Hepsi de fikir özgürlüğü diyor birbirine saygı duymuyor yalnız.. Tabii ki sen kendince yorum yapabilirsin, tabii ki herkesin fikri de olaacaktır. Yalnız bu ortamda, ben ortaya atılan bildiri vs gibi şeylerin art niyetli olduğunu düşünüyorum. MOntroyü bildim bilmedim ile hiç ilgisi yok kanımca
Böyle vatan haini darbeci zihniyetlerden Türkiye gecmiste cok cekti, akser üniformasini maske olarak üzerinde tasiyan darbeci, antidemokratik ülke düsmanlarinin aninda maaslari kesilmeli. Türkiye ne zaman güclense, ne zaman ilerleme, gelisme olsa yolu acisa bu kuklalar hep ortaya cikiyor. Bu 103 Üniformali kahpe, halktanmi onay aldi, kimden emir aldi? Siyaset yapacaksan, cikar ünirformani, demokrasiden faydalan, siyaset atil. Iyi artik her kafasina esen ünirformali, kendi siyasi görüsüne göre ülkede darbe yapsin, bu neyin kafasi? Halkin sectigini sadece halk sandikta indirir, demokratik cagdas modern ülkelerde bu böyledir..
Hdp ye haksızlık yapılıyo demokrasi var diyolar ama hdp icin işlemiyo güclenmesini istediğim parti hakediyo ama malesef tek başına hdp olmuyo chp iyi partiyle birlik olursa guclerimizi birleştirisek cumhurbaşkanı imamoglu aday olursa tabi ince veye aday olursa mansur yavaş bunlardan birinin olmasını isterim
@StarryAqua vatana asıl ihanet edenler belli bence ama bunun için ülkede ADALET olması lazım ama kağıt üzerinde yazılı olan adalet değil HERKESE EŞİT işleyen adalettten bahsediyorum
@үεηgεçвεy vataha ihanet sadece terörizm ile olmuyor. Ayrıca bana karşı dolaylı yoldan bir terörist suçlamasa yapıyorsunuz. Kimseyi keyfinizce bununla suçlayamazsınız
Kimseye karşı suçlama yapamıyorum. Hdp pkkyı destekleyen bir terörist sempatizanıdır. Bu yüzden hdp kapatılmalıdır. Hdp yi destekleyen de aynı şekildedir.
@үεηgεçвεy Atatürk olsaydı bugünkü chplileri asardı adamlar açık açık atatürke sövüyor milletin çoluğunu çocuğunu dağa kaçırıyor ypgyi savunuyorlar daha ne olması gerek ülkeyi ele mi geçirsinler.
Chpyi asar dememin sebebi bugün kü chpnin atatürkçülükle alakası yok kürtçülerle iş biriliği yapıyorlar akpyi devirmek için. kemalist değilim ama bu gerçek kardeşim
Sizin kafa yapısını anlamıyorum arkadas biraz oku arastır kim nedir bi öğren önce. Askerime polisime silah sıkanların arkasındaki adamları Allahın izni diye iyi niyette bulunman da ayrı bi şey
Bunlar böyledir, kendi her türlü naneyi yer, isine gelmeyince sağa sola hakaret eder @MYSTERİOUS_ADAM, terör orgutu kadin kaçırınca kadina siddet saymaz.. HDP kaçırınca gözünü kapatır
@MYSTERİOUS_ADAM Ben bir tek erbakanı seviyorum diğerleri dönek imamoğlu seçim zamanı kuran okuyordu tayyip bey de zaten biliyorsunuz. mansur bey biraz iyi gibi hizmet olarak
@Nikolog teror bu ulkede 45-50 yıldır var, terör örgütüne kayitlar HDP binalarında oluyor.. bunu A partisi B partisi ile ilgisi yok... Ak parti demeden cümle kurmuyor kimse, ne alakası var
Mansur tribüne oynuyo cb seçimleri için çünkü imamoğlu fıs çıktı tek adam o görünüyo. Kardeşim bi insan 7sinde neyse 70şinde de odur 4 yıllık bi değişim gerçeği yansıtmaz
@Be_smart Pkkyı kuranlar arasında türkler de var abdullah öcalan hain değildi beynini yıkadılar. Pkknın amacı kürtleri öldürmek zaten pkklılar ermenidir kürt değil kürtleri piyon olarak kullanıyorlar pkklılar sünnetsiz gavurdur. Pkk asalanın devamıdır.
20 yılı da akp dönemine ait terörün. Yok bitme noktasına geldi blablabla, hadi canım. Sorarım o zaman hakkaten Türk ordusu o kadar güçlü mü? Savaşa girsek sıçtık. Akp içinde kaç tane milletvekilinin hdp'de akrabadı var bir bak istersen
@Nikolog Terörü savaşla falan bitiremezsin geç onu pkknın bitmesiyle terör bitmez ypg pkk peşmerge ypj bilmemne hepsini yok etmen lazım bunu yapmazsın silahla amerika izin vermez ypye dokunmana
@Nikolog senin kafa yapısı belli Türkiye Cumhuriyeti senin hayal dünyan kadar küçük bi devlet değil bu terörün geçmişini görmezden gelip sadece 20 yılından bahsediyosun. Abd ya da başka bi devlet ülkeye saldırsa çiçekle karşılarsınız. Savaştan korkuyosan sen çekil kenara girmezsin olur biter.
@Nikolog 1. si eskiden terörle mücadele edem ordu zayif miydi? Hayır, 2. Si simdi teror orgutu sesini çıkartamiyor, sen eskiden yoktun, bilmezsin...3. su Ak parti olmadan kendi fikrini oluşturmuyor musun? 4. Su teror global tehdit, hangi ulke bir parti yonetiminde neyi bitirdi? İdeolojik dusunmektem zihniniz bulaniklasmis
@Udixon ne alaka kimin kurduğu? Ulkenin butunlugune karsi bir terör örgütü, bunu destekleyen parti de HDP... ben kimin kurdugunu söylemedim... konu ile ilgili değil dedigin
@Nikolog Türk ordusu gayet iyi bütün dünya bizim sihalarımızı konuşuyor gayet iyiyiz askeri olarak pkkyi askeri olarak bitiremezsin yani pkkdan kastım terör pkk biter ama ypg ve peşmerge bitmedikten sonra bir halta yaramaz asıl tehlikeli olan ypg ve peşmerge bunları yok etmedikten sonra hiç bir işe yaramaz.
@StarryAqua Bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Hdpliler; akp izin verdiği için İmralıya gidip Öcalanla görüştük ve mektubunu seçimden 2 gün önce okuduk ki akp oy alsın dediler. Ve akp de kendilerinin izin verdiğini kabul etti. Çözüm süreci diye teröristleri Habur Sınır kapısında davul ve zurnalarla karşılar https://www.youtube.com/watch?v=GWf1J6_FMo4
@Nikolog Aynı görüşte olmasak bile aynı vatanda yaşıyoruz zor zamanda birlik olmalıyız ki bizi deviremesinler kendi içimizde tartışırız ama önemli olan zor zamanda birlik olmaktır.
@Nikolog Türk ordusunun güçsüz olduğunu söyleyemezsin... bundan bir kaç sene öncesine kadar aynı anda 3 terör örgütüi ve de Suriye deki unsurlar ile aynı anda mücadele verdi.. bunu yapabilen ordu var mı? savaşa girdik zaten defalarca...
şunu demek istiyorum, akpli değilim hiç bir parti desteklemiyorum, ama bu Türkiye'den yana olmadığım anlamına gelmez. Bir çoğu bunu yanlış anlıyor maalesef
@Nikolog hiç kusura bakma, HDP ye tepki veren birinin de AK partili olduğu anlamına gelmez.. kendiniz istediğiniz gibi yargılayıp, "beni yanlış anlamayın" dersen samimiyetin olmadığına inanırım... HDP ye tepkim var diyen herkes AKP AKP diyorsunuz... yanlış.. sen de yanlış anlıyorsun, bunu düzelt!
adamlar harbi terörist yaptı beni😂😂😂😂ülen evden dışarı çıkmıyorum 80 yaşındaki Alzheimer hastası annemle uğraşıyorum 7/24. Ki onu bile terörist ilan edenler oldu😂Allah belasını versin kimler bunları reva görüyorsa
@Nikolog ağzından çıkan sözleri düşünerek konuş.. kimse seni bir şey yapmadı... sırf HDP ye destek atacağım diye ne dediğini düşünmeden salıyorsun ortalığa... şimdi de ajitasyon yapma.. evde birine bakıyor olabilirsin, bunu senin az önce söylediklerinle ilgili değil... işiniz gücünüz saptırma, laf çarpıtma...
Haklının yaninda olunca terörist oluyo kral boşver😂 ama hdpnin terörist olduğunu bende düsünmüyorum ne derseler desinler boşver bizi tek anlayan zaten fox ve halk tv
Ben askerliğimi doğuda pkkya karşı savaşarak yaptım, bacağımdan vurularak yanımda şehit düşen arkadaşımı 5 km taşımışım. 18 ay askerliği zamanında yaptım, vatanseverlik taslayan g. ötü boklu adamlar ellerini ovuşturarak hadi bakalım bedelli çıksa da ödesem kredi alsam diye beklediler. Faturalı askerler. Hadi oradan!!!
Hdp sadece akpye düşman değil yalnız chpnin de düşmanı akp gidince görücem ben hdp ve chp kardeşliğini adamlar mitinginde chplilere mustafa kemalin itleri diyor https://www.youtube.com/watch?v=Zs_Phaw770M
@UDixon kardeşim bunların dertleri ülke filan değil, sadece bir partiye takmışlar kafayı akp akp dışında bir şey demiyorlar.. ülke batsın yeterki akp gitsin cümlesini de kuranları biliyoruz... terörden canı yananşar filan umurlarında değil.. bildiğin ABD sözcüsü her biri
@Nikolog kişisi ve bu görüşün asıl sahibi kahveligunler size sesleniyorum iyi dinleyin beni. @MYSTERİOUS_ADAM@Be_smart @udixon @golge3301 @StarryAqua ve etiketleyemedigin yengeçbey bu isimlerin hepsi haklı. Teröriste terörist diyemeyen en adi teröristtir. Onları cevap yazmasın diye engellediniz ama bu ancak deve kuşu misali kafanızı kuma gömmekten başka bir şey değil. Burda hdp karşıtı olmamiz akp li veya başka bi partiyi tuttugumuzun bariz göstergesi değildir. Kimin hangi düşünceye yakın olduğunu bilemezsiniz. Eminim ki bu etiketledigim insanlarin neredeyse tamamı kendini herhangi bi partiye tamamen adamamıştır. Hicbir parti %100 doğru olamaz. Bugün öyleyse bile yarın yanlış yola girebilir. Biz sadece doğru düşünce yanlış düşünce diye ayırt edebiliriz. Daha az yanlışı olana oy atarız hepsi bu. Ama şu bi gerçek ki ; hdp bu ülkedeki terör örgütünün siyasi koludur. Meclisteki halidir. Bu gerçek hicbir zaman değişmez. Eğer öcalanin arkasında giden, daga çıkıp ülkeyi bölmek isteyen, terör örgütlerine üye değilseniz hdp yi bırakın. Açın gözlerinizi. Türk ve kürt kardeştir. Böyle bölme oyunlarına da gelmeyin. Ha eğer bu konuda bana katilmiyorsaniz, hdp nın herhangi bi konuşmasını ve onu dinlemeye gelen insanların elindeki bayraklara bakın. Saygılarımla
@Nikolog yanlış anlaşılmış olabilirsin. Eğer dediğim dusuncede değilsen üzerine alınmana gerek yok zaten. Görüş sahibi de aynı şekilde. Ama akp düşmanlığınız sizi hdpye yakınlaştırmasın demek istediğim bu.
Minik diyebilir miyim? 😅çok uzun nikin. demek istediğim bir algı oynandığı. Kürt sorunu yaratılmış zamanında, sonra terör örgütü çıktı, akabinde kürtler parti kurdu vs vs... Benim arkadaşlarımın çoğu kürt, o yukarıda bahsettiğim şehit de kürt. Ayrım yok, vatandaşımdır. Ben diyorum ki başka şeyler dönüyor ama biz burada birbirimizi yiyoruz. Birileri de bundan prim yapmaya çalışıyor.
@Nikolog bir şeyler döndüğü kesin zaten her zaman dönüyor ve dönecek buna engel olamayız dediğim gibi hiçbiri yüzde yüz doğru olamaz. Benim burdaki tepkim hdp ye sıcak bakmanıza. Yani belki sen bakmıyorsundur ama görüş sahibi hemcinsim hdp ye yeterli değer gosterilmediginden falan bahsetti. Hükümet karşıtı olabilirsiniz ama bu kimseyi hdp ye yakinlastirmasin diyorum gerçekten yanlış. Eğer öyle bir durum yoksa -hicbir partiyi desteklemediğini söylüyorsun- bu yorumları dikkate almanıza gerek yok zaten. Yanlış anlamayalım birbirimize düşmeyelim. Istenileni yerine getirmeyelim
o konuda yorum sahibine bir şey demiyorum, sonuçta siyasi parti ve insanlar oy vermiş. Sıkıntı şurada, parti kapatmak çözüm değil, kalıcı farklı bir çözüm bulmak lazım. İlk söylediğim cümleye ek olarak fikirler kurşun geçirmezdir diyeyim. Siyasetle kişilik farklı diye düşünüyorum artık. Kafam allak bullak artık 🤯
@Nikolog bu konuda kesinlikle katılıyorum parti kapatmak çözüm değil kalıcı çözümler gerek. Eskiden bdp vardı o gitti hdp oldu ne fark eder? Zihinlerden kötü niyetli düşünceler silinmedikce devam eder. Biz onlardan olmayalım.
Aynen siz mantıklı düşündüğünüz için biz sırtımızı Pyd ye Ypg ye verdik diyen bir terörist partinin şakşakçılığını yapabiliyorsunuz. Bir de utanmadan Hdp yi savunup bu vatanın evlatlarına ihanet edip yediğiniz kaba pisleyebiliyorsunuz. Hdp bu vatan topraklarında hiçbir zaman söz sahibi olmayacak bunu kafanıza sokun artık.
Akp kötü diye ve sadece iktidardan olsun diye ülkeyi terörist bir partiye peşkeş çekecek kadar alçak zihniyetli kişiler olsada boşa hayal bunlar. Chp İyi parti gibi partiler Akp seçmenine de hitap edecek bir duruma gelip Hdp denilen teröristlerle iş birliği yapmadan iktidarı alabilir.
Ayrıca savaş düzenleri hakkında hiçbir fikri olmayan ama her şeyi çok bildiğini sanan 3 5 tip orduyu küçümsüyor. Bir ülke ile savaşmakla gerilla düzeninde savaşan terörist grupla savaşmak aynı şey değildir önce bunu öğrenmeli bazı çok zeki kişiler.
Evet asker siyasete karışmamalı, ancak darbe ne alaka? Adamlar zaten emekli. Halkı galeyana getirmeye çalışıyorlar desem bu halk darbenin yanında değil karşısında olur. Uluslar arası sözleşmelere gelince Montrö hakkında pek birşey söyleyemem ama Lozan net bu ülkenin bağımsızlık ve demokrasi tapusudur.
Ülkemizin darbeler tarihini bilen veya bilmeyip arastiranlar. Bu tarz aciklamalarin tarihine ve icerigine bakarak. Bunun dolambacli laflarla suslenmis bir darbe bildirisi oldugunu cok iyi anlar. Suriye de' Doğu Akdeniz'de Libya'da hatta Azerbaycan'da basaridan basariya kosan ve guclenen ordumuzu. Bu tarz emekli askerlerimizin sanki ordumuz aciz bir durumdaymis gibi göstermeside bana ilginc doğrusu. Ben bu bildiride bir art niyet goruyorum.
Ben onu bunu bilmem. Fakat ay yıldız taşıyan üniformalı mehmetçiklerimizin, kendini bilmez amirallerin yaptıkları saçma davranışlara alet olmamaları lazım, olmuyorlar da. Bu amirallere de bir cezai işlem uygulanması gerektiğini savunuyorum. Bu amiraller demek ki Kenan Evren zihniyetliler. Artık bu ülkeyi karıştırmanın hiç kimsenin gücü yetemeyecek.
Bence siyasilerin verdikleri tepkiler yanlış amiraller sadece görüşte bulunmuşlar, yani bundan sonra doğru veya yanlış görüşte bulunsak bile bizleri susturup içerimi tıkacaklar ülkemizin geldiği nokta budur yazık...
helal olsun kamalizim ölmemiş dedirtecek bir bildiri asker siyasete karışmamalı ama yobazların olmadığı dinci kafanın zihinlerde egemen olmadığı bir ülkede karışmamalı ama ne yazık ki dinci kafa egemen atatürk düşmanı kafa halen egemen ben asker olsam darbe yapar o zatı anıtkabirde hazır ola dikerdim
@birumut39 bu ulkede tek vatan haini sizsiniz. fetoyu ulkeye sokan "hacam seninturkiyede istiyoruz naralari atan" Balyozla ergenekonla vatansaver turk sunaylarini ordudan tahliye eden. kurt acilimi deyip pkk yi guney doguya hakim kilan polse askere ates etmr emri veren her yere hendek kazdiran sizlersiniz. Ulkeye kurdu arabi dolduran devlet kurumlarindan tc ibaresini kaldiran. Okullardan andimizi kaldiran. dogu turkistanin adini anmayip elip pis arabinin pesinde kosan sizsiniz. Amma vatan hainliklerinizin hesabinin sorulmasi yakindir. turkiyeden turklugu de ataturku de asla silemeyeceksiniz. bu millet sisler gibi nice hainden kutuldu 5 bin yillik sanli tarihi boyinca. Fethullahi kurdu arabi pkk yi bu kadar besleyip destekleyip simdi de yalanlarinizi ortaya koyanlari pkkli ve fetocu olmakla suclamak ancak sisler gibi iki yuzlu karaktersizlere yakisir. Ve bunlarin hrpsi brlgeli ve ortadadir
Adamlar açık açık ülkeyi uyarmış, Rusya ile savaşın eşiğine geliriz dikkatli olun diyorlar ama hala algı yaratıp darbe bildirisi falan diyorlar ayrıca anayasal hakları var bildiri yayınlamak için kimse engel olamaz suç muç işlemediler
Bu hükümet de mağdur rolü almak için böyle fırsat kovalıyor zaten. Demoğrağsiii diye böğürürler şimdi. Fikir beyan etmişler bence çok da abartmamak lazım. Tek ses olayı sıktı artık insanlar özgürce fikirlerini sunabilmeli.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
herşeyi darbeye bağlamak nedir yahu. yakında buralardaki yorumları okuyup darbeye bağlarlarsa şaşırmam yani. Darbe yapmak o kadar kolay mı
Montrö antlaşması o günün şartlarına en iyisiydi mükemmel değildi ama hiç yoktan iyidir antlaşmasıydı. Bugünün şartlarına göre ülkenin bağımsızlığına tamamen köstek bir antlaşma.
Öncelikle o haddinizi bilin diyenler hadlerini bilsin. Vatansever Atatürkçü amirallere ülkeyle ilgili kaygılarını dile getirdikleri için darbeci yaftasında bulunmak ve onları soruşturmak hangi zihniyetin ürünüdür?
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
hükümete had bildireceklerse parti kursun seçime girsinler öyle halkın çoğunluğunun seçtiği partiye uzaktan parmak sallyamaz kimse bunlar 28 Şubat döneminde ülkeyi bu zihniyetle ne hale getirdiler bankalar iflas etti emekli generaller banka şirket müdürü oldu o günleri istiyor bazıları çocuklarımızın geleceğini kimseye yedirmeyecek hükümet davada açıldı cezaları kesilir
Bu saatten sonra herhangi bir konuda muhalif olan fetöcü ve darbeci ilan edilecektir. Bahane arıyorlar zaten. Şunu yapmayın desek, darbeciler geliyor! vatanı koruyun diye bağıracaklar.
okudum bildiriyi ve darbe imâ etmiyor hayır hiçbir alakası yok. önemli sözleşmelerin ihlalinin ülke için kötü olabileceği konusunda endişe bildiriyor sadece. buna bile karşı çıkıyorsalar gerçekten paranoyak olmuşlardır.
Rütbesini üniformasını siyaset malzemesi yapmış demiş de siz inandığınız kitabı seçim meydanlarında oyuncak yaptınız. Gerçekten bu zihniyete oy verenler bu ülkenin gördüğü en büyük gizli darbecilerdir.
Türkiye düşmanları iş başında yine. Hepsinin cezası verilecek emekli maaşları iptal olucak. Türkiye de seçimle başa gelemeyen Türkiye düşman ları darbe ile diktatör lük kurup Türkiye yi teslim etme çabasında
Ermeni İsrail köpegi seni. Jandarma komando olarak girdigğm çatışmalar aldıgım belgeler ile bogarım seni kuzey ırak dahil yüzlerce operasyon a katıldım can koydum ben Türkiye İslam davası için.
Birde Türkiye İslam düşmanları nın Türkiye ye saldırı onlardan degil sen hainsin gibi savunmalar yapar. Evet pkk fetö ve tüm Türkiye düşmanları ile ile aynı agzı konuşur ortak olup Türkiye ye saldıranlar haindir
Neden hep sağ yerli muhafazakar yöneticiler iktidar olunca darbe gündeme gelir? Bunu düşündünüz mü? Cunku vatanını milletini sevmeyen düşünmeyen insanlar illegal yollara başvuruyor
@birumut39 şimdiki gençlere anlam veremiyorum tam bağımsızlığı kazanacaksın başta senin oy verdiğin parti olmak üzere tüm dünya buna engel olmak istiyor sen de alet oluyorsun. Oturduğun ev bindiğin araba yollar ve daha niceleri nasıl gormez de ben fakir olayım yeter ki dis güçler yönetsin bizi der
Sanıyorlar onlar (erdoğan ve ayak takımı) istediği anlaşmayı bir gece de buruşturup atabilecek ve biz de "seve seve" kabul edeceğiz sanıyorlar. Montrö ve boğazlar Namusumuzdur. Net!
Topunuz gelin dedik sırayla geliyorlar eskiden di o asker görünce tırsan siyaset. Milli iradeye saygıyı öğretecez. Geçti o günler beyim eski çamlar bardak oldu. Solcular bile bıktı bu tehditlerden
Emekli Askerler ülkeyi katarlilara satiyorsunuz rahatsiz oluyoruz demisler. Icinde asker gectigi icinde AKP hemen darbe lafini gecirip magdur rolünü oynuyor.
her zamanki gibi iktidar yine darbe var diye duygu sömürüsü yaparak oylarını artıma derdinde emekli insan darbeyi nasıl yapabilir , siyaset aracı oldular, ve gündemi değiştirme politikalarından sadece bir tanesi
türk silahlı kuvvetleri bu milletin onurudur , evet bir darbe oldu ama bu şerefli amirallerin darbesi değil , sarayin basindaki zat cumhuriyeti hedef almasidir , darbe yapıldı oda saray darbesi , bu milletin başına daha büyük felaket gelemez.