AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
İmamoğlu bence iyi bir insan yangına körükle gitmeyen mülazım birini karalamaya çalışıyorlar
Mülaim biri
Tepki yeterince haklıydı ve bence daha da fazla olmalıydı. Şehit annelerinin kadınlar gününü kutlamak varken malum sahsı kutlaması pekala yanlış.
:)) ne yazmasam diye düşünüyorum.
Şehit annelerini mi yazsam.. Diyarbakır annelerini mi yazsam..
Birader İmamoğlu bitmiştir.. Bundan sonraki seçimlerde oksijen alır , bizden oy alamaz.
Veren arkadaşlarım bin pişman oldu
Burada ki tek suçu Meral Akşener ile bu kadın bozuntusunu aynı satır için de kullanması..
Bir yeri yapayım derken diğerini bozuyor haberi yok...
Ben parti falan tutmam akpyi de günahım kadar sevmem ama bu hareketler bana gereksiz sevimli gözükme çabaları gibi geliyor.. Git engelli birinin kutla madem kamuoyu oluşturcan, git sığınma evlerini ziyaret et sanane siyasetçilerden kardeş...
Pervin BULDAN eskiden, çok eskiden güzel bir kadındı. O kadar. partisini sevmem. Terörün her çeşidine karşıyım.
neden mi abartildi da soru mu. pkk destekcilerinin gtunu yalamaya d3vam ettikce daha cok beklerler iktidar olmayi. iktidardan jep nefret etsem yine oy moy yok hdp den medet umanlara.
Saçma işler yapıyor Ekrem başkan , birilerinin ekmeğine yağ çalıyor. Mansur beyi örnek almalı.
O Tweette eğer isim yazacak idi ise onca şehit anası veya bu vatana hizmet etmiş kadın var onları yazabilirdi. Pervin Buldan gibi bir canım kardeşim kim ki Ekrem İmamoğlu onu insan yerine koyup bir de utanmadan adeta örnek insan gibi paylaşıyor. Anlamak mümkün değil gerçekten
Kadın olmadığını düşünmüş olabilirler. Megri Megri yapanların adam olmadığı gibi...
ŞEHİT ANNELERİ varken Pervin Buldan adlı teröristtin kadınlar gününü kutlamak kimlerin yanında olduğunu gösteriyor ayrıca Ekrem İmamoğluna İstanbul seçimini hdp kazandırdı
HDP oyu AKP verseydi ne diyecektiniz çok merak ediyorum. Gerçi yılan gibi omurgasızsınız
Oy verenlere bir şey demiyorum çoğu sırf kürt partisi olduğu için oy veriyor ama Asker ve polis katillerini savunan bir kevaşeden önce ŞEHİT ailelerinin kutlasaydı daha güzel olurdu şehit anneleri varken onları kutlamak asıl omurgasızlık
Onu bunu geç lafı cımbızlayıp alma, HDP oyları AKP ye gelse ne derdin? İstanbul seçimini HDP oyları kazandırdı dedin. Açıklamanı bekliyorum hadi. Kadınların yorumlarına salça olup gezevezelik yapıyorsunuz Ekrem İmamoğlu hakkında
Akp parti ve MHP ittifakı sonucunda ülke sınırları içinde Pkklı terörist kalmadı çok şükür hatta yurt dışı Operasyonlarda hızlandı sıra kandil kadrosuna geldi Hdp oyu cumhur ittifakına verse verin dese pkk ile yollarını ayırmış olur normal olarak ve Bölücü terör örgütünün siyasi kolu kopmuş hdp çözüm olarak mecliste sorunları kalem yolu ile çözmeye karar vermiş olur
Ekrem İmamoğlu tam bir fiyasko çıktı İstanbul haklı çok şükür biraz anladı çevremde ona oy verenler pişman
Vay arkadaş şunu not düşeyim ben demek AKP ye giderse HDP oyları PKK dan ayrılmış olur. Hiç şaşırtmıyorsunuz be. Terörü bitirsinler evet ona kimse bir demiyor. Yalnız ülkenin içine sıçtılar. Ben ekonomiye bakarım kardeşim. İmamoğlu batırsa ona da oy vermem. Sizin gibi bir kişiye tapmıyorum. Aman lütfen vermeyin İmamoğlu'na kazanacak o adam yine. Çünkü hepinizi yok İmamoğlu böyle çıktı, oy vermeyeceğiz diyorsunuz koro halinde. Yine kazanacak merak etmeyin.
Ben 2001 krizi görmüş adamım benim babam bir gecede battı borç batağına düştü bankalar battı devlet IMF den borç dilendi Recep Tayyip Erdoğan gelir gelmez bize devlet destekli hayvan verdi biz onun sayesinde o dar boğazdan çıktık ve nedense hiç kimse onlara 21 bankada olan paralar nereye gitti diye sormadı senin beğenmediğin Recep Tayyip Erdoğan o batan bankaların vatandaşa ait paralarını ödedi Recep Tayyip Erdoğan için can vermeye hazır bir millet var Nankör olmayın biz o zaman un çay şeker haricinde bir şey alamıyorduk ama şimdi köyde yaşayanların bile şehir merkezinde daireleri var kapılarında yüksek model arabası var yani uzun lafın kısası dünya dar boğazdan geçiyor ama hala vatandaşın alma gücü var Devletün bazı politikalarda yanlışı var ama nankör olmayın
https://www.aa.com.tr/tr/turkiye/pervin-buldan-hakkinda-iddianame/1060908
Okuyunca anlarsın
Çünkü bu ülkede Akpli olmayan herkese her şey yasak.
Emine hanımınkini kutlasaydı da linç ederlerdi.
yerse pazarı yapıyorlar bu iktidar kendinden olmayan her partiye terörist diyor iftira atıyor yazık gideceklerini biliyorlar
Ülkedeki ulusalcı ve dinci kitleye çok az şey beğendirirsiniz.
Şehit annelerinin hatırına isim vermeden genel bir kutlama yapabilirdi
Oylar Akp'ye gitmediği için sorun yok. Sen baya gocunmuşsun anlaşılan
.
Başkaları üzerinden bu şekilde hiç kimse bir şey yapmamalı.
.
Biz çünkü teröristleri insandan saymıyoruz, doğal olarak kadından da saymıyoruz.
Çok basitçe tanımlarsak HDP partisinin terörle arasına mesafe koyamamasından kaynaklanıyor
Boyle olacagi belliydi aldigi oylara gonderme yapmis akli sira seni sevmedim sevmicem de !!
Neden abartılmasın. Şehit anneleri orada dururken terör partisini muhatap almak hoşuna mı gidiyor. Senin gibilere sadece gülüyoruz
Zaten siyasi olarak hdp'yi kullanıyorlardı ekrem imamoğlu'nun paylaştığı yorumda üstüne kaymak oldu
La oğlum niye beğenmedniz yalanmıda inkar ediyorsunuz
Abartı mı? Sonuna kadar haklıyız. İmamoğlu rengini çoktan belli etti. Teröristlerle bir oldu. Tipik CHP işte.
Beni eksileyenler bu ülkenin kıyımına açıkça ortaklardır.
Bizim Askerlerimizi şehit eden Alçak teröristlere yalakalık yapmak mı o zaman sövmemek için bir neden yok...
abartılmadı.
Yavuz Ağıralioğlu gibi kripto MHP'li isimde tıpkı Ümit Özdağ gibi partisinden şutlanacaktır zamanı geldiğinde. İki kelimeyi bir araya getiremeyen, şov yapıyor.
iyi parti terörü desteklemiyo hdp'ye laf atıyo diye hoşunuza gitmiyo tabi.
dağa çıkmak isteyen'ler hdp ile binasına başvuruyomuş bunu eski bi pkklı söylüyor
sen kendine yakışanı yap terör destekçisinin kadınlar gününü kutla
Allah'tan şu İYİ Partide Müsavvat Dervişoğlu gibi Meral Akşener gibi deli kanlı insanlar var.
tayyipe veya imamoğluna , canan kaftancıoğlunamı destek veriyim? tabi meral akşeneri destekliyicem
Hani PKK’nın partisinin eş genel başkanı ya? Tepki çekmesi pek anormal değil yani
Ben yükselicene inaniyodum ama yok yok daha olmamis bu
Evet yanlış yola düşmüş olabilir. Affetmek bizden🙏
Yanlış yoldan dönme yoksa affetmek olmaz.
Bence İmamoğlunun yaptığı çok şık bir hareket
Pervin gibi bir kevaşeyi yağladığı için mi?
@Brk1310 köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek gerekiyor.
Alakası bile yok. Ayıya dayı denir ama devlet düşmanını , bu vatana hizmet etmiş onca kadından adeta üstün görür gibi paylaşmak ayıya dayı demenin çok ötesinde
@Brk1310 herşey sırayla olur. Temizlik yapılması ve ülkenin fabrika ayarlarına dönmesi için gereken yapılıyor.
Tartışmaya açık bir konu ama ben farklı düşünüyorum sayın milf hanımefendi :)
Zihinler feciii, algi operasyonlari super isliyor. Tebrik ettim bu partiyi.
Teröriste de kutlama yapmazsın ya
Ülkemiz terör belasına 40 yılda 400 MİLYAR dolar harcamışken, teröristlere ve onlara sırtını dayayanlara destek çıkanlar veya sempati gösterenler affedilmeyeceği için halk tepkili...
Ekrem Başkanım Sakine Cansız’ı anmayı unutmuşsun ama onu da il başkanın yapar zaten..
Terörist başının kardeşinin paralarını bizim ödediğimiz TRT'ye çıkarması gibi mi mesela?
HDP pkkdir CHP de PKK yolunda bir İzmrli olarak diyorum
Bence de çok abartıldı
dunyayı iyilik kurtaracak.
HDP kapatılsınlar dolaşırken kutlarsa tabii ki iktidar sahibi kimseler bunu kullanır. Tıpkı ana muhalefetin her şeyden pay çıkardığı gibi.
Onu bunu bilmem ama topuguna sıkmis bence asagida ki yorumlara bakilirsa
Bencede çok abartıldı bunda ne var
O sanki kadın değil gibi konuşuluyor çok saçma.
Teröristin günü mü kutlanir
ayrımcılığı parcalanmayi bölünmeyi kaos ortamını çok sevenler var.. bye
Nesi abartıldı yükselen sesler gayette haklıydı
İdeolojileri bir demek ki
Şaşırtmadı Ekrem Bey-cik.
Siyaset öyle istiyor
Amaç belli
Ne teröristi cnım ya saçmalamayın
bazı bahanelerle gündemi değiştirmek lazım hesabı
Eskiden sevdiğim imamoğlu
Terörist o... nun kadınlar günü kutlanır mı ya?
Aynı kabin icine isemiyorlar mi 😬
Topunuzh soyunuzu...
Kendi ayağına sıkıyor haberi yok
Teröristin teki buda hala bunu savunan var
ben olayi bilmiyorum
Cok derin konular
Net teröristsin😊