AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
O kız çocuğunu ilerde neler bekliyor farkında misin TÜRKİYE?🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Gerçekten soylenilecek çok şey var ama söylemeye dilim varmıyor.
Yanlış tercih işte.
Böyle adamla evlenirsen öyle dayağı yersin.
2 kere 2 :4
Adamların icini acip bakamiyoz kavun degil..
Valla çöl boş yaptın. Bir insanla aylarca sevgili olup nişanlı olup evlenene kadar şiddete meyilli olduğunu anlayamamışsan bu senin kabahatin
Birde bize yobaz derler Konya'da olmaz böyle bir şey
Merhamet, vicdan azabı, acıma gibi insani duyguları olmayan birinden her şeyi beklerim
Acaba ortada ihanet durumu mu var adam bu noktaya nasıl geldi? İzlerken içim yandı ama bu adam neden böyle bişi yaptı acaba 🤔🤔🤔🤔🤔
canım. ortada ihanet olsa adamı haklı mı çıkarır bu olay?
canım değil ger*zeka*ı
@NirvanaSs ihanet oladabilir ama yine de bu doğru değil. kesinlikle böyle yapılmamalıydı.
Çorba tuzlu diye bilr kadin öldüren var hayatlarında yasadiklari tüm acıları haksizliklari eşinden çocuğundan çıkaran çok insan var ihanetten cinayet işleyen yatakta basıp kan beynine sıçrayıp anlık isler bıçaklar silahla vurur pişman olur kadin ve erkeklerde bu tarz durumlar hep aynı oluyor bu çok başka birşey psikopatlik başka bir açıklaması yok
Erkek gururu denen birşey var kadın eğer öyle bişi yaptıysa tutamamış olabilir savunmuyorum ama günümüzde ihanet eden kadın sayısı arttı
aynen öyle doğru söylüyorsun o konuda haklısın ama ben yine de birisini öldürmedim çok şükür.
ya sen bir de kadın olacaksın... erkek gururymus kadının gururu yok mu?
Kadin gururu diye birseyde var tanismak hic istemezsin o gururla (!)
Yav tamam kadın gururu diye bir şey var tabiki ama erkek ayrı düşünür kadın ayrı eğer ihanet varsa kendini tutamamış olabilir..
mantıklı. gerçi üyeliğini gizli olan birinde mantık olmaz ama.
neyse, kadınların gururunu da görmek lazım aslında. @marstandunyaya
@cleanman34 kazayla gizlide yazmışım yeniyim ondan afedersiniz
@Marstandunyaya bu görüşü sne mi yazdın iyi de nasıl becerdin gizliliği kaldırmayı ben bulamadım o seçeneği 😄
kusura bakma o zaman ;)
Hala kendime gelemedim, izledikçe deliriyorum yaa nasıl acımadan vuruyo kadına o kız çocuğu ömrünün sonuna kadar unutamayacak bu anı ve o kaadın ne haldedir acaba o tekmelere yumruklardan sonra elim kolum titriyo sinirden
Aile ici meseleler bunlar, isin ic yuzunu bilmiyoruz.
Pardon da iç yüzü ne olursa olsun küçücük kız olsun ya da olmasın öldüresiye kadar dövmesi mi lazım? Bilseniz ne olur bilmeseniz ne olur? Sizin gibi insanların yüzünden gelişemiyoruz. Kendinizi geliştirin biraz.
Ulan yazıklar olsun bir kadın olarak yaptigin yoruma bak yazıklar olsun.
Darısı sana o zaman hayatım
sizin gibi insanlar yüz karasısınız bu ülkenin her ne olursa olsun şiddet çözüm mü
Tamam aile içi meseleler de bu kadarı fazla? Aile dediğimiz öldüresiye dövülmek mi?
Senin basina gelirse de insanlar kılını kıpırdatmasın aile içi mesele sonuçta dövülerek ölebilirsin
Her pembe yazan kadin değil iddiasına varım mahmut abi şiddetede neden buldun ya bende seni dövebilirim o zaman bir neden var mahmut hakkımdır siddetin bahanesi olmaz mahmut nokta
Umarım bir gün ailenin içinden bir şey başına geldiğinde bu kadar sakin olursun. Olmazsan yazıklar olsun. Zihniyetsiz cahil
darısı başına o zaman 👍
Zavalli kadina vurdugu ayagini ve elini bileginden kessinlerki gorsun cezasini o piskolojiyle oldurur kendini en azindan dunya bir caniden kurtulmus olur. İdam ve işkence geri geliceksede böyleleri için gelsin!
Çok sinirleniyorum artik bu haberlerden biktik. Bu tarz erkekler yüzünden bütün erkeklerin adi cikti, artik korkuyorum acikcasi...
kimsenin olay anında cıkıp bir sey yapmaması sinir bozucu orda yasasam ölecegimi bilsem yine o anneye ve cocuguna kapımı kilitleyip balkondan video cekmem dün gece cok agladım asırı sinirim bozuldu yasanan her seye
Video sonrası adamı dövmüşler
biliyorum da kadın kanlar icinde kalana kadar cocugun önünde tekmelene kadar niye kimse bi sey yapmadı ki
Bilmiyorum yememiş
Adaletin olmadığı bir ülkede daha nice kadınlar bu Öküzler tarafından darb edilip öldürecek
Ülkemizde maalesef evlen belki düzelirsij diye insanlar var. Bu net kul hakkidir. Ne demek evlen düzelirsin. Kimse kimsenin hayatini karartmaya hakki yok..
Her gün izlemekten haz etmedigomiz tek haber.
Terör suclularina, bunlara ve subyncilar tecavuzculere ve cinayet suclularina hak ettiği idam getirilmeli
Birazda şiddete uğrayan erkekleri paylaşsak keşke ayrım yapmadan
Videoyu izle bunu yaşayan erkek varsa gel burda paylaş
Bundan daha kötülerini yaşayan erkekler var elinde net var gir bak çoğu medyaya TV ye yansıtılmadı çünkü erkek olduğu için erkekler sağlam ayrımcılığa kurban gidiyo kimse de ses çıkarmıyo işin kötü yanı 😀
Sen nasıl bir insansın bu ne zaman birinin başına gelse onun yanında olman gerekir insanlık görevi olarak kadın erkeği mi var bunun sadcee kadınlar daha çok fiziksel şiddet görüyor bu kanıtlanmış bir şey seni nasıl yetiştirdilerse güle güle konuşuyorsun böyle bir konuda yazık ülkede insanlık falan yok asla
Siz ezilen erkeklerin yanında oldunuz mu olursanız bizde kadınların yanında oluruz sıkıntı yok ama ayrımcılık yapmayın kadın insansa erkekte insan 🙂👍
Siz hiçbir zaman şiddete uğrayan erkeklerden söz etmediniz.
Erkek şiddete mı uğrar diyordunuz gülerek 😀😀😀
Sen çok şiddete uğradın ya da gözünle sokakta çok gördün sanırım kadının elinden alınamayan adam falan.. eminim görmüşsündür. Karışı adamı dövüyor ölmesi an meselesi ama kimse bi şey yapmıyor adam çaresiz. Çocuğu da izliyor. Evet haklısın nu sahne çok oluyor ülkede
Onlar medyaya yansıyanlar birde yansitilmayan erkekler var onlarıda bir gorseydin keşke vay be bu erkeklerin işi zor derdin ülke de erkek kalmayacak yakında sen uyuyon bir sürü erkek suçsuz yere hapise giriyo öldürülüyo öldürtülüyo sakat bırakılıyo ailesiyle tehdit ediliyo tcize uğruyo sesini çıkarmıyo daha sayayım mı yeterli mi
Aynen kadınlar her gün öldürüyor sizi kadınlar her gün evde dayak atıyor sokakta dövüyor çocuğunuzun gözü önünde dövüyor ve kimse ayıramıyor bi Allah’ın kulu gelip yardım etmiyor haklısınız her gğn bıçaklanıyorsunuz silahla vuruluyorsunuz karınız tarafından evet haklısın
Seni yetiştiren aile de şiddet yanlısı değilse ben bir b*k bilmiyorum. Sen de aynı boksunnn
Sen bildiklerini paylaştın bende paylaştım suçlu mu oldum siddete meyilli mi olmuş oluyom şimdi
Gel sokakta beni döv kimse gelip ayırmaz erkekler her anlamda eziliyo diyom yanlız bırakıldı
Ulan o saydıklarını erkeklere karıları/eşleri mi yapıyor? Karınız mı dövüyor sizi her gün de sesiniz çıkmıyor her gün çldürülesiye karınız tarafından dövüşüyorsunuz? Türkiye’de kaç erkeği karışı döve döve öldürmüş ulan?
Erkek gücü kadına yetiyor diye videodaki gibi şeyler yapıyor her gün sen burda neler diyorsun insanlığını s*ktiğim hayvan artığı
Hatta sen beni doverken olay yerinden Polis geçse kavgayı ayırır karakola bile götürmez şikayetçi mısın diye sormaz bile bana
Ağzını bozma yoksa yamulturlar bir yerde
Kadınlar yapiyo tabi boş atma bana burda ben hepsini gördüm
Sen insan olsan zaten ezilen erkekleri de insan yerine koyardın onları da savunurdun
Daha geçen de av tüfeği ile karısı tarafından öldürülen erkeği de görmedim dersin sen şimdi.
Onlarida konuşuruz ama cogunlukla size siddet uygulayan öldürenler hemcinsleriniz çocukluktan itibaren erkek ağlamazdır yetistiginiz icin böyle azı öldüren kadin az öldürene nefsi müdafadan öldürüyor çoğunlukta ne yazık ki kadinin erkeğe şiddeti denecek olaylar istisna oysa bu tarz düşüncelere kadin erkek fark etmez hepimiz yumruğumuzu göstermeliyiz o zaman belki anlar pzvnkler
Allah belanızı versin ya gerçekten sıkıldık bunaldık yeter ya hep kadınlara işkence zulüm yeter ya.
Her gün aynı haber ama kişiler farklı sonu gelmeyecek maalesef.
Bi kişi de müdahale etmemiş bans denk gelmiyordu ki
Kadına Şiddete Değil
Sadece Şiddete Hayır.
Böylesi çok daha samimi
Senin gibi kadınlar umarım kafasını taşlara vuracağı tecrübeler yaşar.
Feminist olduğunu ne de güzel kusuyorsun
Aslinda ayrilasi sınıflandırılması sorunun cozumu acısından daha iyi yani bu şuna benziyor biri adam öldürdü diyelim hepsini aynı görelim olur mu böyle birşey akıl hastası var nefs i müdafası var birçok çeşidi var cinayetin ona göre yargılanıyor ceza veriliyor ayrımın nedeni de bu yoksa sadece kadina yapılan siddet erkek siddete uğramaz demek değil rahmetli vatan şaşmaz dün gibi aklımda burada kadın cinayeti kadina yönelik siddet derken sirf kadin olduğu icin ayrıma uğrayan nefrete kurban giden kadınları anlıyoruz her cinayet kurbanı şiddet mağdurunu değil en basiti bir miras icin kardes kardeşi öldürüyor orada sade erkek kardeşler değil kiz kardeşlerde oluyor ama onu bu başlıkta konuşmuyoruz
@Marstandunyaya anlamıyor işte. 👏🏻👏🏻
@düşünmektükenmektir
🧠🧠 Bismillaaahh
Merak etme yeni hesap açmışsın ama bu gidişle bunu da yitirirsin demedi deme. Çok düşman kazanmışsın belli.
@düşünmektükenmektir yine acarim sorun degil yeterki karsilik vereyim
@Marstandunyaya ben size yazmadım ki. ngorus paylasana yazdım.
@düşünmektükenmektir afedersiniz yeniyim ortamda çok bilemiyorum
o adamı varya doğduguna pişman etmek lazım varya nasıl olurda bir bayana el kaldırılsın klimeler kiyafetsiz kalıyor öküz
Meydanda çarmıha gerip kızgın demirlerle hesabını görmek lazım.
Vahşet
çocugun asla atlatamayacağı bir travma. anne için çok üzgünüm... babanın da ya
Elleri kırılsın adı hayvanin
Ben dayanamam saldırım dayak yücemi bilsem gene yaparım gene yaparım
Kadına şiddet son bulsun!
Varya diyecek sey bulamıyorum pislkler
İzledikçe sinirleniyorum böyleleri adamım diye gezinir birde.
Ne düşünelim ki bk çukurundan çıkamasınlar
Karektersizlik, acizlik, şerefsizlik daha çok şey sayarim
Yeter artık diyecek söz bulamıyorum
Adalet tek dişi kalmış canavar
Bu haberler azalmıyor niye?😞
Türk erkekleri adam olmaz
Allah belasını versin elleri kırılsın
Kadina siddete hayir!!
Bu dünya var olabilecek en kötü dünya
Kadına şiddete hayır!
Artık diyecek laf bulamıyorum
İnsanlık dışı gerçekten
Artık bişi düşünemiyorum :(
Bunlarda merhamet kalmadı.
Benim ki gözümün önünde bıçaklamıştı
bunu döveceksin bir güzel sonra akıllanacak.
şu samsundanda bir kere adam çıktığını duysak
Allah kıyameti artık koparsın
Video çekmek yerine yardım etmelilerdi
O çocuğun psikolojisi bozulur
Evlenmeyin sevgili olmayın
Ne düşünelim istiyorsun?
Yapacak bişi yok, özel hayata fazla karışılmıyo.
@Kafadagitiyotum sen kimsin, beni engelleyenleride karıştır işin içine konuşuruz, namus bekçisi kesilmeyin deyip zevke koşanlar, daha kimsenin karışmasına müsade etmiyo. Ha bide sen bana karış bak seni nasıl karıştırıyorum kendi hayatımın içine, bi daha çıkabiliyon mu. Ben hastane köşelerinde acı çekerken çoğunuz bu işlerin peşindeydi. Adam olacak kafa yok hiçbirnizde, sen benimle bi daha konuşma yamulursun cici kız.
Bozuk ütü masası seni, ne erkeğinde hayır var ne kızında, vollo mo kodon osono oldotso koroşordonuz, haaa, takip ettiklerinden mi öğrendin bu aklı, beni tanımadan konuşmayı.
@Kafadagitiyotum zktir git sanal beyin, git sen hallet, bi daha bu yorumda seni görürüm pişman olursun, tanımam etmem gelmiş eksilemiş falan. muhattap oluyo. saçma insan.
Turşumudur nedir, bura mal dolu.
Allah belasini versin
Millet iyice yedi kafayı..
Böyle ibneleri akıllanıncaya kadar döveceksin
Bu tarz kişiler idam edilmeli.
Zalimler için yaşasın Cehennem...
Küçük bir cezayla yırtacağını
Umarım o şerefsizi bırakmazlar, tutuklanır
Allah belasını versin
Allah böylelerinin belasını versin
Ne dusunebiliriz ki allah belasını versin
Samsun'da sıradan bir gün.