bankamatikte sıra tartışması yaptığı 2 kadınla kavga etmiş ve kadınlar ardayı çok kötü dövüp hastaneli etmiş arda benim bir tanıdığımın arkadaşı haberi aldım sabah 9 gibi olmuş bakalım akşam haberlerde görür müyüz ben üzüldüm şahsen


kadinlarin gucu bu cocuga mi yetmis yazik skandal rezalet akil ve onur olmayinca boyle oluyor inanmak bile istemiyorum gercekten rezalet
gerçekten çok haklısın belkide hiç çocuğu olmayabilirmiş ama umarım öyle bişey olmaz
Cevap
6Cevap
Kadınlar iyi yapmış ellerine sağlık.
neden ardayı dövmeleri hoşuna mı gidiyor?
Bu çocuk da dayak yemesi normal niye şaşırdın ki 😄
niye normal
kızlardan güçsüz olduğunu bende biliyorum küçük daha ama şaşırdığım hastanelik olması ve kavga etmesi
Eli armut mu topluyormuş :D :D
kadınlar daha güçlüdür normal dayak yemesi 16 yaşında daha 45-50 kilo çocuk
ya sen herkesi kendinle bir tutma çocuk güçsüz belli zaten karşısında 2 tane yetişkin kadın var dayak yemesi normal
Kadından nasıl dayak yemiş oda vursaymis
kadınların daha güçlü olması normal çocuk 16 yaşında 50-55 kilo belki var fotoğrafa baksana bir yani kadınlar çocuğunu hayatını bitirdi belki çocuğu olmayacak yazık oldu
Yüklü tazminat alsın iyi bir avukat ile
çocuk hala baygın uyandıktan sonra bakalım neler olucak
Ailesi vs takip etsin çünkü reşit bile değil çocuğa saldırı büyük suçtur
haklısın ama ilk hamleyi çocuk yapıyor
gerçi sonra 2 değil 3 kişi saldırmış 2 kadın bir kadınların kızı var oda dövmüş yani o yüzden haklı çıkabilir
Olsun çocuk sonuçta reşit değil orantılı değil güçleri
evet haklısın 16 yaşında çocuk üstüne yaşına görede ufak ve güçsüz ve kadınların kızıda çocuğu dövdüğüne göre her türlü o kazanır davayı
ama kadının kızı asıl çocuğu dövmüş kızda 15 yaşında var veya yok bu bir etken olabilir mi davayı kaybetmesinde
Millet kafayı yiyo
maalesef
Bu kim la
instagramda berber çırağı varya ünlenen
Kim ki bu?
instagram fenomeni berber çırağı
İnşallah ciddi bir durum yoktur
çocuğu bile olmayabilirmiş ileride riski var ama inşallah iyileşicek
Kim bu
instagramda tanınıyor biraz berber çırağı varya
Yooo hiç bilmiyorum
denk gelmemişsindir
Sosyal medya kullanmam
normal o zaman görmemen
Aynen
çocuğu olmayabilir ileride büyük riski var dua ediyorum iyileşsin
Bize ne yahu elalemin derdi bizi mi gerdi. Bırakın şu veletleri
çocuğu dövmüş kadınlar riskli durumu var dediğine bak
İyi yapmışlar. Kadınlara asılmıştır bebe
çocuğun testislere vurmasaymışlar iyimiş hayatı kararıcak çocuğun
Kararsın. Banane ya
gücleri bu cocuga mı yetmis yazık harbiden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar