Adı falan geçtim iki senede astronot mu yetiştirecekler? Sertifika programı mı bu yahu saçmalık! Astronot gayet güzel bir isim ayrıca gerek yok komik komik şeyler üretmeye
Ben soracaktım bu soruyu ama geç kaldım sayende 😇 madem sordun bence görüşümü yazayım bari.
Ben, "yapacağız, edeceğiz, gideceğiz, olacak, oluyor" gibi söylemlerin hiç birinin geçmişten günümüze gerçekleşmediğini gördükçe ne umudum var, ne hevesim var, nede inancım var. "Yalandan kim ölmüş" cümlesiyle geçinip insanları kandırmaktan başka gerçekleşen en ufak bir şey olmadı. Tabi bunun arkasından sefalet ve çöplerden gıda temini geldi... Sorunun cevabına gelecek olursam da, bence bu hayali projeye seçilen astronotun Türkçe adı, GAZtronot olsun. Görünen o ki seçim yaklaştıkça yeni haberlere bu ülke gebe...
Bu tür şeylerin başarılı olması için bir kaç veya bir partinin hedefleri değil ÜLKE nin hedefleri haline gelmesi lazım yani bunlar bi halt yapamaz diyene kadar ülke olarak bişeylere inansak en azından faaliyete geçemeyince "ben zaten biliyodum böyle olacağını" demek yerine onca para yatırım emek nereye gitti diyebilelim Madem bu adamlar yapacağız deyip yapmadılar nie itiraz eden kimse yok ve itirazları sadece sosyal medyada yani "lafta kalıyor" nie icraat yok
Bunun öncesinde Türkiye Uzay Ajansı "İstikbal göklerdedir 🇹🇷" notuyla 19 saniyelik bir video paylaşmıştı. Bu mesaj ile aslında bir Türk'ün uzaya çıkacağını ve araştırma yapacağına dair bizlere bir ip ucu vermişti.. İstikbal ne demek; zaman gelecek Bayrak ne demek; Bir ülkeyi temsil eden yeğane simge sembol.. Burdan yola çıkarak Türkonot en uygun isim olarak görünüyor.
Hani meşhur olan metal blokun üstünde yazan alfabenin sahibinin ismini vermek Göktürk ne kadar güzel Hem gökte hem Türk Algan fetih eden anlamında Algan da olabilir
Her hıyarım var diyenin peşine tuzluğunuzu gitmeyin.
Yerli traktör tarlaya giremedi. Yerli otomobil yollara çıkamadı. Yerli uçak göklerde süzülemedi. Şimdi de aya gidiyoruz öyle mi? Gerçekten aklımızla dalga geçiyorlar. Benim isim önerim "AKtronot" olsun...
eskiden hayal edilemeyen bir seyin hesabını yapıyoruz ne güzel umarım başarılı oluruz. Uzaya biri gitsin bizden de onun adıyla analım. Uzay adamı Hüsamettin diyelim cok önemli değil.