Milyon TL lik makam araçları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tamam Cumhurbaşkanı binsin korunmasi lazım ama bizim burda bile belediye başkanı yardımcısının zırhlı makam aracı var belediye başkanı yardımcısı neyden korunuyor anlamıyorum şimdi Volkswagen e inat tüm Volkswagen araçları degistireceklermiş yeni model araba alacaklarmiş bizim millette Volkswagen e rest çektik diye seviniyor pardon ama araçların parası bizden alinmiyormu vergi olarak bizim millet kendine giren çıkan şeylere seviniyor anlamıyorum ulan a q Almanya'ya geziye gitmiştim alman yetkililer bile bu kadar luks arabaya binmiyor Merkel dışarıda korumasız gezebiliyor bunu başka biryerde anlattığım zaman diğer ülkelere Amerika ya felan gücümüzü göstermemiz lazım diyorlar yabancıdan aldığımız arabayla yabancıya hava atıyoruz as bayrakları assss🇹🇷🇹🇷
Güncellemeler
+1 yıl
Ne düşünüyorsunuz 😀
Güncellemeler
+1 yıl
🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Milyon TL lik makam araçları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla