AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Gelsin kendi bi denesin yapmayi diplomasini götune asiyida anasina cakarim onun 😀
Önderliği kötü köpekler yapsın buyrun önden Bingür Bey.
Kendisi köpek gibi aşı olmuş mu? Soran olmamış mı hiç?
Bingür kudurmuş.
Yaprrak diye tutturmuş..
Onu türk silicilerine havale...
Has... şuursuz okumuş insan olamamış bu nasıl terim saygısız😠 Sana mı soracaz sinirlerim zıpladı😠
valla biz insan gibi olucaz kendi ne gibi olur bilemem
Bence kendisi aşı olacağı öncelik verelim. İlk kendisi köpek gibi aşı olur.
Satilmis kopek Sana mi kaldi bu karar. Sanki asi olanlarda tam korunacaklar her sey belirsiz, yok mu by dunyanin sahibi yeter be fesat seytani insanlar
Prof diyorlar bide bu ite öyle mi? Ülkenin profu bile cahil @mg
Yahu zaten aşı olan virüsten korunacaksa niye kuduruyorlar herkes aşı olacak diye. La@n rahat bırak aşı yapmayan ölsün o zaman. Aşı olana zaten bulaşmayacak güya. Kendi kendinizi çürütüyorsunuz. Yalanınızı s...
cahil , düşüncesiz, bencil insanlar olduğu taktirde bu ülke , köpek gibi de aşı oluruz...
Öyle değil de, aşı belgen yoksa hiçbir yere alınmazsın mesela hes kodu gibi. Tahminimce
İnsan kendini nasıl göruyorsa karsısındakınide öyle görurmus 😉
Köpek gibi aşı olmak istemiyorum çünkü ben köpek değilim ve bi insan olarak kararımı verip aşı olmamayı tercih ediyorum
Aşı olmayacağım. Korona salgınınıda yayaçağım. O adamı da köpek gibi edeceğim.
Paylaşımı neden Cimere şikayet etmediniz hanımefendi gereken yapılırdı
Ben bunları öldürürüm ama ceza alırım işte boşuna sicilim kirlenir.
Olmayacağım hiç bir kuvvette beni aşıya yaptıramaz ayrıca zorunlu değil ve olamaz aşı m*l değnegi ya
Olmuyorum bana ne. İstediği kadar yırtılsın adam. Olmayacam
Buna ne oluyosa artık sanki biz keyfimizden bu haldeyiz
Kendi kopek oldugu icin herkesi kendi gibi goruyor.. olmuyorum arkadas zorlami..
Buda kendini aştı doktor olmuş ama köpek gibi havlıyor
profluğu bakkaldan alanlar da bugun. ite kopege unvan verirsen boyle olur tabi. g. t oglani
Köpek kelimesinin hakaret olarak söylendiği bir çağda yaşadığımızdan ötürü utanç duyuyorum.
Sen kimsin la şuna bak tabire bak hey allahım nelerle uğraşıyoruz 🤦♀️
Türk halkını aşağılayip hakaret etmek normaldir iktidar varsa arkasında herkes yapar zevkle
Aşı hususunda köpek benzetmesi ne biçim bir benzetmedir. Apt*l herif
bunun gibileri gücünü akp den almazsa böyle konuşabilirlermi
Kişi kendinden bilirmiş işi...😉 aynı kulvarda değiliz...
Yok artik gercekten boyle bir sey mi demis? Bu doktorlar da iyice kafayi yedi artik.
Bu kimki herkese aşı vuruyor aşı olmak zprunlu depil
Olmuyorum gel yap adama yap sanane ister olurum ister olmam sanamı sorcaz
hadi bakalım gelip yapmaya çalışsınlar bi. hiçbir koşulda aşı olmayacağım
Bunu benim karşımda söylememeli bence. 😁 Köpekler sadık olurlar yalaka olmazlar.
Nasıl hitap etmesini bu yaştan sonra öğretilmesi ayıp olacak sanırım
Aşı olan herkes gibi gidip kendi irademle oldum. bu nasıl bir dil
bu mason köpeginin anasını kanırta kanırta si k erim ben işte,
o kadar delikanlı mısın lan sen angut
Kusura bakmayın ama ağzımı bozacağım; Bunun anasını silkelerim.
Ona varya öyle bir aşı yaparım ne olduğunu anlayamaz dünya onun etrafında dönmüyor
Olmak isteyen olur olmayan olmaz
Acaba bu okuyup ta adam olamamış şahıs kimin köpeği önce onu söylesin.
Türkiye nin en iyi kalp Cerrahı halkın iyiliği için konuşmuştur doğru buldum yaklaşımını 😀 kızınca konuşur ciddiye almayın hocayı
köpek gibi değil insan gibi olalım yeter. başka türlü pandemi bitmeyecek çünkü bi yerden başlamak lazım.
O tavirda demesi tabiki yanlis ama dedigi dogru herkes eninde sonunda mecbur olacak istesede istemesede
Yazının içeriği önemli asi olmaya mecbur mu birakilacagiz belkide bunu söylemeye calisti
Sadece başlıktan yargılayan
Kuduzlar önden beyefendi şunları silsek ülke refaha kavuşacak.
Twitter mahkemesi yargılamış. Cezayı da belirlemiş. Bence idam edilsinnnnnnn
Bu herif sapıttı... ikna edeceğine zorbalik yapıyor
Aşı olmak istemiyorum ama bizi zorunlu tutacaklar gibi duruyor. Seyahat etceğimiz zaman aşınız var mı derler avmye girerken sorarlar hes kodu gibi artık
Türk halkını kızdırırsa halk ona bir iğne yapar bir daha dibini tutamaz.
Bunlara da fırsat çıktı kalitesiz hadsiz kendi köpek gibi vurulmuş demekki
valla sen köpek gibi ol ben razıyım ben bedenimi seviyorum ve aşı olmak istemiyorum
Kendisi veteriner e gitmis sanirim ama herkesten onu beklemesi sacma
Burda dinledim şimdi adam kötü birsey dememiş kimseyede köpek dememiş ki niye linç edinilmiş anlamadım.
Kendi ayıbına bakmadan
Başkasının ayıbını söylemek ayıptır
O zaman kendi de Bizim dilimizde (İT)
Gibi aşı olucak
Ben insan gibi aşı olmayı tercih ediyorum. O kendisine bunu yakıştırıyorsa, en yakın veteriner kliniğine gitmesini tavsiye ederim.
İstediğin kadar okul oku, prof ol üslup bilmedikten sonra insanların gözünde bi halt olamazsın
Kendisi soysuz köpek yapmayana gelinde yaptırsın iktidar köpeği
Bence asi olanlarla olmayanlari ayıralım. Yoksa benim aşı olmamın bir yararı olmayacak aşı karşıtları yüzünden biz de enfekte olacağız
Her insan zamanı gelince aşık olur birden fazla olur hemde, ama hiçbir zaman ilk aşkı gibi olmaz. (Benim açımdan)
Yanlış geldin galiba hsjddjyoruma
Etme dilini edebsiz s*kerler seni sebepsiz kirkor kardeş
Bu tabiri nasıl kullanılıyorlar köpek gibi? Çok büyük saygısızlık