Belki de yıllarca babasının mezarına gitmemiş olan Sayın Seren serengil'in birçok Türk filmine ve yeşilçam'a imzasını atmış olan Türk sinemasının başarılı ve emektar sanatçısı sayın Öztürk serengil'in mezarına bu durumuna duyarsız kalmayıp elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım ve yorumu ve düşüncelerinizi size bıraktım sizce bu kadarını da mı hak etmiyor? Şimdiden incitmeden kırmadan üzmeden yapmış olduğunuz yorumlarınız için çok teşekkür ederim?
Güncellemeler
+1 yıl
ALLAH hiç kimseyi duyarsız yapmasın ilk önce en yakınında aramak yapmalısın bunun içinde ilk kendi içini sorgulamalısın...
Bence hayattaki en önemli şeylerden bir tanesi de vefadır ya sizin için nasıldır?
bence zamanda bir sıkıntı yokki insanlar git gide kötüleşiyor. yoksa hergün aynı.. sen hiç güneşin gece ayın sabah doğduğunu gördünmü.. onlar bile görevlerini biliyor. malesef çok yazık.
sence bu durumu sosyal medyada paylaşmalıyım, insanların yalnış anlamasından çok korkarım, sosyal medyada yardım yaparken bunu videoya çekip atan insanlardan da nefret ederim. çünkü bir iyilik yaparken asla bir insanın gururunun kırılmaması taraftarıyım.. iyiliğin reklamı olmaz saklısı olur. benim bu olayıma gelince aslında bu temizlik olayı yaklaşık aylardır yapıyorum. fakat geçen gün seren serengilin proğramda babamı çok özledim deyip timsah göz yaşlarına boğulması yalanında bir sınırı var var deyip insanları kandırmasına sinirlenip gerçeği görsünler istedim öyle işte.. gerçi çok kimsenin umrundada olmadı sanırım , gerçi onlarda benim umrumda değil kişi kendinden sorumludur sonuçta..
Herkes senin gibi duyarlı olamıyor malesef ne kadar acı olsada o seren serengil ve kendi babasının arasında, o bilmiyormu mezarın bu halde oldugunu mutlaka biliyordur. Bunu duyurmak istiyorsan hala instgramda magazin sayfaları oluyor aynen bu şekilde anlatıp paylaşmalarını rica edebilirsin fakat hiç bulaşmaman taraftarıyım mezarı temizleyip çok güzel bir sevap işlemişsin bir yabancı olarak kendisi utansın diyecem de utanma duygusunun olmadıgını biliyorum.
Vallahi bu saatten sonra kimseyi değiştirmek için uğraşmam değişmez de zaten tırnağın varsa başını kaşı 😊 yoksada kimseye kaşıtma dökülsün. emin ol öyle daha mutlu olursun..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ne kötü zamandayız ((
bence zamanda bir sıkıntı yokki insanlar git gide kötüleşiyor. yoksa hergün aynı.. sen hiç güneşin gece ayın sabah doğduğunu gördünmü.. onlar bile görevlerini biliyor. malesef çok yazık.
Senmi temizledin mezarı
Bu neyi değiştirir, ki madem merak ettin. ben temizlettim.
Mezarı böyle başı boş bırakan için birşey değişmez ama senin için değişir çok güzel birşey yapmışsın
sence bu durumu sosyal medyada paylaşmalıyım, insanların yalnış anlamasından çok korkarım, sosyal medyada yardım yaparken bunu videoya çekip atan insanlardan da nefret ederim. çünkü bir iyilik yaparken asla bir insanın gururunun kırılmaması taraftarıyım.. iyiliğin reklamı olmaz saklısı olur. benim bu olayıma gelince aslında bu temizlik olayı yaklaşık aylardır yapıyorum. fakat geçen gün seren serengilin proğramda babamı çok özledim deyip timsah göz yaşlarına boğulması yalanında bir sınırı var var deyip insanları kandırmasına sinirlenip gerçeği görsünler istedim öyle işte.. gerçi çok kimsenin umrundada olmadı sanırım , gerçi onlarda benim umrumda değil kişi kendinden sorumludur sonuçta..
Herkes senin gibi duyarlı olamıyor malesef ne kadar acı olsada o seren serengil ve kendi babasının arasında, o bilmiyormu mezarın bu halde oldugunu mutlaka biliyordur.
Bunu duyurmak istiyorsan hala instgramda magazin sayfaları oluyor aynen bu şekilde anlatıp paylaşmalarını rica edebilirsin fakat hiç bulaşmaman taraftarıyım mezarı temizleyip çok güzel bir sevap işlemişsin bir yabancı olarak kendisi utansın diyecem de utanma duygusunun olmadıgını biliyorum.
Haklısın ona ayıracak vaktim yok varsada en azından ondan değerli 😄
👍👍
Niye gitmiyor ki
bunu banamı soruyorsun. bence kendisine sorsan daha sağlıklı bir cevap alırsın.
Kötüymüş valla
artık değil..
Doğrudur yani benim kötü dediğim evladın vefasızlığı
kim bilir daha bu durumda olan kimler var..
Malesef öyle çok örnekleri vardır
Öyle olmasına öyle de keşke biz örneklerle yaşamayı sevmeyen bir millet olsaydık.
Keşke Dicem de değişen birşey yok maalesef
Vallahi bu saatten sonra kimseyi değiştirmek için uğraşmam değişmez de zaten tırnağın varsa başını kaşı 😊 yoksada kimseye kaşıtma dökülsün. emin ol öyle daha mutlu olursun..
Haklısın galiba
malesef evet..
Öyle