Genellemeyelim ama kadınlara evle ilgili sorumluluk yüklenmiş evvelden beri ve kadın en verimli vakitlerini bu sorumluluğa adamış. Sorumluluğu azalan erkek dinç, genç kalmış, işine yoğunlaşmış. Kadın hem evle, hem işle, hem çocukla uğraşmış. Sonra kadın maddi manevi güçten düşmeye başlamış , kendine ve zevklerine vakit ayırmayı bırakmış cünkü eforu kalmamış. Derken hoop ya aldatılmış ya terkedilmiş ya da iyi ihtimalle ayrılma kararı alınmış beraber. Hadi diyelim kadının maddi olanağı var ve bunu umursamıyor. Ya diğer geliri olmayanlar? Varsayalım kadın işten çıkarıldı bu süreçte birdaha da çalışamadı? Varsayalım kadın hiç çalışmamıştı ve bu bilinen birşey , o zaman başta evlenilmeseydi. Varsayalım kadın çalışıyor ama maaşı kendi bakımına yetmiyor ki çocuklara yetsin. Bazen gerçekten nerede yaşadığınızı merak ediyorum. Kadınlara biraz empatiyle yaklaşın.
04 Yorumla- +1 yıl
Iki gün evli oluyor ömür boyu nafaka erkeklere empati yaklaşın herkes kazansın kendi parasını ve kadın olan malin yarısını alıyor zaten boşanınca
- +1 yıl
Nafaka mi aliyorsun
En İyi Cevaplar
Hakkaniyetli bakınca güzel 6 senede kendini toparlayabilir gibi. Yani toparlama süresi parası diyelim buna. Ama bir yandan da onun hayalleri yıkıldı belkide bir çocuğu varsa onunla ayrı kaldı ya da düzeni bozuldu. Toplumun artık sen dulsun diye bir algısına maruz kaldı. Bakın ilk evlilik çok özel ve güzel bir şeydir tabi mutlu bir yuvayla olur ve ömür boyu devam ederse. Ama boşanıldığı zaman bir kadın için hayat çok zor olur. İkinciye evlenmeye kalksa bir çoğu ona dul bilmem ne gözüyle bakar bi çok erkek kullanıp atayım evlenmiş boşanmış karıyı mı alıcam kafasına girer. Eğer çocuğu varsa ikinci kişi istemeyebilir. Yani demem o ki boşanmak demek bir kadının hayatının neredeyse bitmesi bitmese bile standartlarının düşmesi demek. Erkek için öyle değil ama bir çok kez evlenebilir. Her neyse bence ömür boyu da mantıklı daha doğrusu kadın başkasıyla evlenene kadar. Ama 6 senede mantıklı toparlanma süresi dediğim için. Ama bir kadının adı dul a çıktıktan sonra maddi olarak toparlanma süresi 6 yıl olsada belki, yaşadığı ve toplum dayatması onu ömür boyunca üzecek ve geriye atacaktır... Rabbim kimsenin yuvasını yıkmasın. (Doğru ve helal yuvaları tabii)
20 Yorumla
+1 yılDaha az da olabilirdi bence, ayrıldığın insanın parasıyla geçim sağlamak ne derece doğru tartışılır.
Ortada çocuk varsa o başka tabii ki, onun geçimini üstlenmeli fakat yoksa hiç ödenmemeli bence.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
evlenip boşanmayı gelir kapısı olarak gören amansız avcı ''femme fatale'' hatunlar açısından kötü haber ama onları çok sallayan yok zaten ama öte yandan, gençliğinin baharında iki yalanla gerek ailesi gerek kendisi maceraya atılan ama gerçeklerle yüzleşince hayatının geri kalanında korkuyla hareket eden fiziki yahut psikolojik şiddet mağduru kadınlar açısından sıkıntılı bir düzenleme olabilir bu. bunun dengesini kim belirleyebilir? nasıl tespit edebilir? neye göre karar verebilir? gibi sorular akıllara düşecektir ama ülkemizde öncelikle hukukun güvenilirliği düşününce her şey kanaate bırakılırsa daha beter olacakmış gibi hissediyoruz. zalimi koruyan, mazlumu ezen sözde adalet anlayışıyla hepten dağılırız. bu faktörleri değerlendirince; sürenin sınırlandırılması mantıklı ama sürenin tayini maddi durum, boşanma gerekçesi, kanıt sağlığı gibi unsurlar üzerinden ayarlanabilirse çok daha adil neticeler alınabilecekmiş gibi geliyor bana.
50 Yorumla- Gündem konusunda 344 cevap paylaştı.
s +1 yılHarika olacak. Adamların ailesini istemezler, ev işi zor gelir, çalışmak istemezler ama bi süre evli kalıp istemedikleri adamın parasını yerler oh ne güzel dünya. Adamın da sırtında yük, tekrar evlenecek olsa 40 kere düşünüyor. Tamam kadın haklarını savunuyoruz ama erkeklere üzülüyorum bazen. Sadece istisnai durumlar var, adam kadının çalışmasına izin vermiyor evden çıkarmıyor psikolojik şiddet uyguluyor sonra kadın bi yaştan sonra ayrılıyor eee iş bulsa bulamaz para yok pul yok. Sadece böyle kadınlara ödenmeli ve çocuklara tabi.
20 Yorumla Madem bu yasa devreye giriyor, öyleyse beraberinde boşanan ev kadınlarını topluma kazandırmak için iş istihdamı oluşturulmalı ve bu kadınlar çalışma hayatına dahil edilmeli. 16-20 yaşlarında üniversiteye ya da liseye dahi yollanmayan kızlarla evlenip meslek ve kariyer edinme hakkını elinden alan erkekler, ki onlarda en az bu kızlarla evlenerek aileleri kadar suçlular. Bu adamlara sonra vah yazık ah yazık edebiyatı yapmasın kimse. Bu kadınlar topluma dahil edilmeli ve terapi ve aynı zamanda sosyolojik destek almalılar.
Not: Ev hanımları için söylüyorum ve ayrıca sözde hukuk sistemini her fırsatta eleştirip kadınlar aleyhine çıkan kararları sevinçle kucaklayan zihniyet ve bunu destekleyen herkes, buram buram yobazlık ve ortadoğu acizliği kokuyor.50 YorumlaGündem konusunda 557 cevap paylaştı. Bence evlilik suresi, kadinin çalisabilme durumlari goz onunde bulundurularak kisiye gore duzenlenmeli. Aksi halde kadin hep ev kadinligi yapip bosaninca ortada kalacaksa olmaz veya kadin genc calisabilecek durumda ama nafakayla gecinip parayi sevgilileriyle yiyorsa o da erkege haksizlik
20 Yorumla
+1 yılNafaka olayı başlı başına saçmalık. Ya hadi çocuğun velayeti anne de olsa neyse de çocuk için olabilir ama normal boşanmış bir çift bile erkekten Nafaka alıyor aşırı mantıksız
40 Yorumla
+1 yılGayet yerinde bir karar olmuş.
Kadın evleniyor iki gün sonra boşanmış vaziyette eski eşinden para alıyor daha önce gelmesi gereken bir düzenleme olması gerekirdi.
Art niyetli kadınlar için geçim kaynağı olarak görülüyordu.10 YorumlaBence çok iyi neyse linç yiyecegim için yazmak istemiyorum kadınların okumaya ihtiyacı var zengin koca bulup para yemeye değil
30 Yorumla
+1 yılÇocuksuz bir kadına nafaka vermeyi saçma buluyorum ha haksız yere ayrılmışsan ve o madur olacaksa o ayrı bişey
30 Yorumla
+1 yılYerinde bir karar olmuş. Boşanıp "Nasılsa nafakam var" diyerek evde g* t göbek büyüten kadınların varlığı biter umarım
30 Yorumla
+1 yılBen bunu bi kadın olarak söylüyorum. Ya bence adalet erkeklere çok haksızlık ediyor bi erkek boşandığı kadına nafaka ödemek zorunda değil o zaman kadınlarda ödesin kadın erkek eşit diyoruz hep bu konuda da eşit olsun.
60 Yorumla
+1 yılAsla kabul edemediğim bir olaydı zaten. Kadının aklı fikri gücü yok mu da eski kocası bakıyor? Bence komple kaldırılsın. Eğer çocuk varsa mahkemenin belirlediği aylık masraf anne ve babaya bölünsün
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSureye endekslemek sacmalik. Kimi kadin hemen evleniyor. kimisi küçücük coluklarla tek başına evi yok isi yok yıllarca o cocuklara nasil bakacak.
Burada dikkat edilmesi gereken vampirlerle, "kadın" denilen 2 farklı canlının haklarını tespit etmek.
Mağdur olmamasını sağlamak.00 YorumlaPeki nafaka ihtiyacı devam ederse alt-üst soyun bir uzatma olacak mı 6 yıl sonunda acaba
11 Yorumla- +1 yıl
Çocuklara nafaka kesilmiyor
+1 yılİsabet olmuş. Kadına sonsuza dek bakan eski kocalara acıyorum.
30 Yorumla
+1 yılİsabetli olmuş hatta daha kisa bile tutulabilir gelire gore.
30 Yorumla6 yıl çok fazla http://m.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=6117
20 YorumlaTek bir şartta nafaka verilebilir. O da eşin iş göremez derecede bir engeli olması durumunda. Haricinde çocuk olması bile nafaka gerektirmez anne baba ortak büyütür veya vekaleti alan direkt sorumlu tutulur.
10 Yorumla
+1 yılBu da saçmalıktır.
Haydi ayrılınca ilk 3 ay ödesin diyelim sonra kadın kendini toparlamalı yok öyle dünya, 6 sene neymiş.10 Yorumla
+1 yıl6 yıl bile çok aslında, ayrıldığın insan üzerinden geçinmek acizlik...
30 Yorumla
+1 yılAnnem 30 yıl babamın kahrını çekti ve ayrıldı şu an tek geçim kaynagı nafaka o olmazsa ne olacak. Okuması yazması yok bir iş bilmiyor. Eleştirenler iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırsınlar
11 YorumlaO zaman her kadının evlense de evlenmese de çalışma hayatına atılması şart...
10 Yorumla- Gündem konusunda 772 cevap paylaştı.
+1 yıl6 aya düşsün terör bitsin. Kadın cinayetleri azalır
13 Yorumla- +1 yıl
@elsaalily alakası yok , onu ödemeyen adam zaten serefsizdir. Ben çocuğu bile olmadan istediği erkekle yatıp kalkan bilerek sigortasız çalışan nafaka alan insan görüyorum. Adam evlen benim paramı yiyip başkalarının altına yatma diyor. Haksız mı sence?
+1 yıl6 yılda çocukda varsa büyür. Kadın da kendini bu duruma hazırlar iş edinir, iş öğrenir ( bilmeyenler için söylüyorum). Biraz birikim yapar, daha ne olsun. Ömür boyu nafaka nedir ya.
10 YorumlaEşitlikten bahsederler nafakayı erkek öder :D niye ona sesleri çıkmıyordu?
41 Yorumla- +1 yıl
Şşşt feminizm
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyi olmuş. Ama düzenleme yapıp aldatanlar ömür boyu ödesin diye düzenlesinler kim aldattıysa. ya da eşinin okuma imknını elinden alıp eve tıkanlar için geçerli olmasın. Bu ülkede okuma imkanınelinden alınan çok kadın var ya babası ya kocası
20 Yorumla
+1 yılbir nafaka odeyen olarak oturup arastırdım.. boyle bır olay henuz yok.. taslagı hazırlayan akpde bıle fazla ragbet gormemıs tutulmamış.. bızler sanırım olene dek odemeye devam edecegız:)
01 Yorumla- +1 yıl
Sorması ayıp ama kaç para ödüyorsunuz
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden dine göre hareket edilmiyor neden? Mehir diye bir şey var başta konuşulup anlaşılacak ve olay çözülecek altı üstü bu ama millet rezil
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle erkekler varki kadının hayatını mahvediyor istisnai erkekler diyorum bak keza benimkisi öyle ve istiyorum ki ben ölene kdr versin nafaka ama içim sogumuyor işte
16 Yorumla- +1 yıl
Kaç verio
Cevap sahibi+1 yılToplam 700ama hiç verdiğini görmedim 😁üstelik kendisi 4000maas ve gideri yok
- +1 yıl
Çocuk var mı icra ver al
Cevap sahibi+1 yılÇocuk var çocuğunkini odese razıyım çünkü aylık zorunlu yani yaşamını sürdürebilmesi için rahatsız bir çocuk aylık gideri 800tl tüm hastane raporlarımiz ile basvurduysakta çıkan nafaka 400oldu sağolsun ozmn çalışmıyorum demişti
Cevap sahibi+1 yılBen yinede bu yasanın belli sartlara tabi tutulması gerektiğinden yanayım belki kadının çalışabilme durumu yok bunlar göz önüne alınmalı
- +1 yıl
İcra takibi başlat
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkekleri en azından haksız ve ömürlük nafakadan kurtulduklari için tebrik ederim.
Buda bişey30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNafaka bence kadına ödenmemeli. Çocuk varsa ona sadece
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİslamda bile sadece 1 yıl ödenir ki o da kadının işi gücü yoksa. Varsa veya girerse kesiliyor
Cevap sahibi+1 yıl6 yıl Nedir be
+1 yılSüper
yeni yapılan evlilikler için; aile içi felakete yol açacak durumlarının bi nebze de olsa önlenmesi adına güzel bi karar olmuş.
Ama söylemeliyim ki 6 yıldan da az olmalı20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSağlık durumu yerinde olan genç kadınlar çalışacak. Ya da zengin koca avına çıkacak.
20 YorumlaDüzenleme filan olmaz. Her yıl böyle bir iddia ortaya atılır. Çalışmalar devam ediyor denilir. Ama bir bok olmaz.
00 YorumlaBence gayet normal bir şey. Asgari ücretle verilen nafaka açlıktan ölme sebebi gibidir herhalde bu ülkede.
00 Yorumla
+1 yılBence 6 yıl yine fazla. Çocuğu olmayanlardan nafaka tamamen kesilmeli bence, kimsenin kimseyi boş yere mağdur etmeye hakkı yok
30 Yorumlaİyi oldu bence. Ömür boyu nafaka nedir abilerimi düşünüyorum. Gidecekler erkeklerle fingirdeşecekler sonra da eski koca para verecek ha çocuk varsa sonuna kadar bakmalı erkek çocuğuna
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbuna feministler cvp vermeli. şimdiden ajitasyonlar başlamış. bunu diyen nasıl eşitlikten bahseder
10 Yorumlahukukçuya bak jfkwksfh ekleri yazmıyor 😀
21 Yorumla- +1 yıl
Resmi daire mi burası aman
Süresiz olması yanlıştı. Bunu kötüye kullanan çok kadın tanıdım. bu sebeple.
00 Yorumla
+1 yılKadınlar mağdur olacak. Nafaka bence gerekli
128 Yorumla- +1 yıl
@AgentKid benim garanti bir işim ve aylık 6 bin maaşım var bana zaten nafaka düşmez. sen herkesi aynı kefeye koyuyorsun. Liseden sonra okumayıp kısmeti çıkınca evlenenler var, okurken evlenip kocası istemiyor diye okulu bırakanlar var, bir bankada çalışırken kocası maaşını küçümsüyor çocuğuna bakarsın bakıcı maaşı senin maaşından fazla dediği için işi bırakmak zorunda kalan kadınlar var. Bir insan yıllarca habgi işte çalışsa yükselir geliri ve konumu artar. Ama yıllarca çalışmamış kişi de o kadar sıfırlanır. Belli bir yaştan sonra da iş bulamazsın mesleğini bile unutmuş olursun.
Parasız pulsuz çocuğunla ortada kalırsın. Çocukla nerde çalışacaksın ya da yaşın geçmiş halinle kimse işe almaz. Devlet bile 30 35 den sonra memur almıyor.
Bu kadın düzgün bir adamla evlenseydi hiç böyle dertleri olmazdı adamın kendi keyfi tercihi için kadının hayatı kayıyor yazıktır günahtır - +1 yıl
Her olaya göre değişir nafaka olayı
- +1 yıl
Çocuklara zaten nafaka ödeniyor, ihtiyaçları ve herşeyleri babası tarafından karşılanıyor. Dayım Profesör Doktor ve evlenip boşandı zaten çocuklarının her ihtiyacını yıllardır karşılıyor ama boşandığı kadın eğer hiç bir sağlık problemi yok ve kendi ayaklarının üstünde durabilicek güce sahipse kadına nafaka ödenmesi saçma.
- +1 yıl
@AgentKid nafaka dediğin adam kendi isteğiyle vermiyorsa hakim çocuk için 300 500 gibi komik rakamlar verebiliyor. Kadın için de benzer.
Adam vermediği için bebeğine süt ve mama alamayan kadınlar var, bağlanmış 300 lira nafakayı bile ödemiyor adamlar.
Ayrıca kadının hayatını kaydırdıktan sonra hadi bana eyvallah deyip gidemezsin - +1 yıl
@AgentKid işkembenizden fantazi uydurmayın zaten ortada bir hile varsa boşanma değil evlilik iptali oluyor nafaka tazminat ödenmez.
Ben bu yaşıma geldim nafaka için evlenen duymadım. Haa gidip dolandırıcı azeri rus bulgar kadınlarla evleniyosan o da senin enayiliğin - +1 yıl
Hahaha kendini avut anca, https://www.youtube.com/watch?v=NDmB7omFBBg&t=46s izlermisin şunu bi lütfen.
- +1 yıl
@AgentKid peki sana bişey söyliycem, benim bir arkadaşım evlendi görücü usulü tanıştırdılar kız güzeldi adam öğretmen. Kızı bir haftalıkken öldüresiye dövmüş hastanelik etmiş, kız evden kaçıp canını zor kurtarmış. Ortalık ayağa kalktı, meğer adam szofrenmiş ve bunu kızdan saklamış o ve ailesi. Kız şimdi boşandı ve dul kaldı. Kızın evlenmeden önce birsürü kısmeti vardı şimdi dul diye kimse istemiyor. Nolacak bu kızın vebali?
Diğer tanıdığım kadın okuyordu üniversitede ailesi evliliğe zorladı, uzaktan akrabası zengin bir mühendis çocukla evlendirdiler ve kız hamile kaldı okulu bırakmak zorunda kaldı. 4 çocuk doğurup büyüttü ve adam zengin oldu. Sonra kendine dost tuttu dostuna ev açtı millete imam nikahlı karım diye tanıştırdı karısı duydu. Şimdi bu kadın napsın? Söyle? Yaşı geçmiş kimse bu kadını işe almıyor okumamış lise mezunu. Söyle nafaka almak bu kadının hakkı değil mi? Herşey metresin ve sadakatsiz adamın mı hakkı? - +1 yıl
Bak kimsin bilmiyorum ama Ailesi evliliğe zorladı diye birşey olamaz, istemezsen evlenmezsin olur biter bunun polisi var şikayet edebilirsin çok mu zor yani, hadi diyelim polise şikayet falan edemedin evliliğe zorluyorlar diye yahu 30-35 yaşında kadınları işe almıyorlarsa 30-35 yaşındaki erkekleri çok mu alıyolar işe çıkıp bi sanayiye falan gittinmi sen hiç? 30 yaş üstünü duyunca direk şutluyorlar zaten sanayiden. Ayrıca hamile kalmadan önce korunabilirlerdi ama bu '' Her çocuk kendi rızkı ile doğar'' inanışından mütevellit toplumsal bir sorundur o yüzden birşey demiyorum ona.
- +1 yıl
@AgentKid bak canım birçok kişi okumak istediği halde ailesinin isteği veya koca adayının isteği ile okumuyor. Benim üniversite terk arkadaşım var kocası doktor. Kadın para içinde yüzüyor pişman değil mutlu. Ama kocası şimdi onu terketse o aç kalır. Anlatamıyorum galiba.
Zorla evlenmesine gerek yok adam ben sana bakarım bir ömür boyunca her ihtiyacını karşılarım evlenelim çalışma diyor. Çocukları olmuş kişi nasıl çalışacak? Öğretmen kadınlar bile kocası zenginse istifa ediyor kocası fazlasıyla veriyor parayı, bakıcıya bırakma sen bak diyor.
Ayrıca erkek ile kadını bir mi tutuyorsun? Dul erkek ile dul kadın arasında sence bir fark yok mu toplumda?
50 yaşında hayatı boyunca çalışmamış adam ne iş yapabilir hamallık ve ayak işi dışında? Kim uzun süre çalışmazsa o sıfırlanır körelir kalifiye bir eleman değilsen iş yok - +1 yıl
@AgentKid sen olaya tek taraflı bakıyorsun. Annen veya kızkardeşin bu durumda Olsa böyle demezdin. İkiyüzlüsün ve vicdansızın
- +1 yıl
Annemin veya kız kardeşimin başına aynı olay gelse zaten beni ilgilendirmez o Annem ile babam arasında veya kız kardeşim ile eşi arasında olan bir durumdur, nafaka alır almaz anneme ben bakarım o sorun değil ama kız kardeşim gider çalışır eli ayağı tutuyorsa. Ama şuda var annem avukat ve hiç bir zaman babamın parasına muhtaç olmadı.
- +1 yıl
@AgentKid yani çocukları oldu diye işini bırakan kızkardeşin 50yaşında ortada kalsa nafaka alamasa senin için sorun yok öyle mi? Yuhhh
- +1 yıl
@AgentKid ya sen niye anlamamak için mahsus direniyorsun bu kadar?
Çocukların lise çağına geldiğinde zaten yaşlanmış oluyorsun kocan da o zaman terkediyor seni. İşsiz okumamış 45 50 yaşına gelmiş kadın napabilir? Nasıl bir vicdan var sende ya yuhhh. Adama vermiş ömrünü o kadın - +1 yıl
@AgentKid lan beyinsiz eşşekk!
Adam iş hayatına hiç ara vermemiş okumuş kariyer yapmış kıdem almış oluyor o yaşta. Onca yıl çocuklarına bakmış ev hanımlığı yapmış kadınla o adamı bir mi tutuyon? Senin adalet anlayışına tüküreyim! Kadını sömür hayatını mahvet sonra bırak git çalış de yuhh sizin erkekliğinize - +1 yıl
@AgentKid milyonda bir kafası çalışan şansı yaver giden kadını mı örnek veriyorsun?
Okumuş 40 yıldır iş hayatında çalışan adamla okumamış 40 yıllık ev hanımını aynı kefeye koyup hadi eşitsiniz diyen sen var ya çok zalim birisin Allah kimseyi senin eline düşürmesin vicdan diye bişey yok sende - +1 yıl
Ben evlensem çocuğum olsa boşandığım zaman sadece çocuğuma nafaka öderim çocuğumuda yanıma alırım zaten maddi durumum iyi, kadın tarafı beni ilgilendirmez boşandıktan sonra gitsin çalışsın yahu ben nasıl evlenicem böyle yeniden sınırsız nafaka nedir ya yıl olmuş 2020 uğraştığımız şeylere bak gelişmiş ülkelerde yok böyle bir saçmalık.
- +1 yıl
@AgentKid tek derdiniz bir kadının hayatını mahvettikten sonra bedel ödemeyip diğer kadınla hayatına aynen devam etmek. İlk kadının ne suçu vardı? Yaşlanmak mı suçu?
- +1 yıl
@AgentKid sen kadını aldatınca, dövünce kötü muamele edince, benimle kendi isteğiyle evlendi zorla evlenmedi benim bi suçum yok mu diyeceksin? Kıt beyinli yaa
Gizli Üye(30-35)+1 yılİş güç sahibi olamayan, maddi durumu kötü olan kadınlar mağdur olur çocuk olmasa bile. Keza benim abimde veriyor kadının ruhsal hastalığı olduğu için
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl6 sene bile çok fazla. Bu durumu kullanan insanlar var çünkü.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben tam anlamadım 6 yıl nafaka ödenecek sonrası yok mu
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBenim annem ve babam ayrılalı 1 yıl oldu mesela boşanmış insanlar içinde geçerli mi bu
+1 yılBence sadece çocuğa nafaka olmalı
30 YorumlaGündem konusunda 713 cevap paylaştı. Super karar yerinde olur
20 Yorumla
+1 yılNafaka hic olmamali bana gore 6 yilda cok fazla🙄
20 Yorumla
+1 yılBundan bir tarafına güvenen evlenir bir tarafına güvenen boşanır. Evlenir boşanır tazminat alir nafaka alirim kafasında olanlar düşünsün
00 Yorumla6 yıl yeterli bence daha ne olsun
20 YorumlaÇoçuk yoksa nafaka gereksiz
10 Yorumla
+1 yılÖmür boyu nafaka cok saçma
10 YorumlaÇok doğru bir karar olduğunu düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılEn doğrusu daha doğru bir hareket olamazdı.
10 Yorumla
+1 yılMantıklı bir düzenleme
30 Yorumla
+1 yılHic yokdan iyidir, bence eski esenafaka verilmeli.. sadece cocuga verilmeli
00 YorumlaKotu ne güzel 6 ay evli kalıp ömür boyu hayatımı yaşardım
05 Yorumla- +1 yıl
@sinem73x sen dikilmezsin arkadaşım
- +1 yıl
İşte bu yüzden hep tırstım evlilikten 😂
+1 yılçok güzel olur 6 ay bile fazla 2 yıl olsa keşke
20 Yorumla
+1 yılAnlamadım ki
11 Yorumla- +1 yıl
Nafaka ödemesi 6 yilla sınırlanacak ömurluk değil artık
+1 yıl6 yıl bile fazla
30 YorumlaSüreyi fazla buluyorum 1 veya iki sene olmalı
40 Yorumla- Gündem konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılboşandın biti ömür boyu bakmak zorundamısın
12 Yorumla- +1 yıl
erkek başka biri evlenince nafaka devam ediyordu ancak kadın başkası evlenirse düşüyordu nafaka
- +1 yıl
çocuk olunca başka devam eder
- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer