TBMM’ye sunulan yasa değişikliği teklifi ile otopark gelirlerinin büyükşehir belediyelerine aktarılmasının engellenmesi gündemde. Yasa değişikliği teklifine tepki gösteren İBB Meclisi CHP Grup Sözcüsü Tarık Balyalı, İBB’nin otoparklardan elde ettiği gelirin yıllık 35-40 milyon lira arasında olduğuna dikkat çekti
Milletten yedikleri tokat akıllarını başına getirmemiş anlaşılan belediyelerde. Umarım millet gerekini yapar ilk genel seçimde.
Erdoğan'ın CHP'li belediyeleri topal ördek yaparız sözü hayata geçiyor! Otoparak gelirleri İBB'den alınacak. Bu neyin hırsı?
Bu tarz uygulamalar yuzunden akpartı buyuk sehırlerı kaybettı. Mısal alamadıgı beledıyelere gızlı ambargo yapıyorlar ancak sunu hesap edemiyorlar mısal oyle llceler varki kafa kafaya kaybettiler ama o ılcedekı kendı secmenıde ambargodan nasıbını aldı. Fınalde özellıkle sag secmen asla kolay kolay ucuz sıyası oyunları yemıyor her secım pımı çekılmıs el bombasını ıktıdarın kucagına verdı. Cıddı anlamda bu ülkede ıdeoljık degıl mantıklı oy atan %20 lık bır kıtle varkı secımlerın yönünü degıstıren kıtle budur. Oyzuden ak partının buyuk sehırlerdekı gelırlere göz dıkmesı kendı yıkımlarını hzılandırır ancak bu chp yide şaha kaldırmaz yanı ak partıden kacan oylar chp ye gıtmez chp de hala sıyasetı ögrenemedı
venezuela yaptı bunu rezil durumdalar şimdi çocuğuna süt içiremiyor kadınlar günde 2 saat elektrik var para olmadığından benzin bedava halen maduro başta kaybederse seçimleri iptal ediyor ve ülkenin toparlanması için hiçbir çabası yok rahat şerefsiz çünkü
Artık hangi paraya göz dikeceklerini şaşırdılar. Para nin adının geçtiği yerde "hani nerde kaç para?" Diye donup bakar oldular. Öyle bir paragozler öyle bir aç gözlüler. Yakında söyle bir oh çeksek bile polis durdurup derin nefes almanin bedeli 378 lira diyecek az kaldi...
Hayy yalanina bee. Recep Tayyip Erdoğan hic bir zaman CHP li belediyeleri topal ördek yapariz demedi. Baskan oldugu ama mecliste cogunlugu alamadigi icin topal ordek gibi kaldilar dedi. Topal ordek kavrami bunun icin kullanildi. Nede olsa KS size bu yalanlari yayma imkani veriyor. Uydurun yazin. Ayip be ayip
İlk genel seçimde sandıkta tokadı yine yiyecekler. Bir türlü akillanmadilar. Akp seçmeni ahlaklı olsa çoktan uyarmıştı kendi partisini. Ama zamanında fethullah efendilerine biat edenlerden bunu beklemek fazla iyimserlik olur.
AKP bu ülkenin içine etti ve hâlâ daha da etmeye devam ediyor. Mahvetti bu ülkeyi mahvettii! Bizim cahil milletimizde hâla ona kanıp ona oy atıp reis diye yüceltmeye devam ediyorlar. Hâlimize acıyorum vallaha...
Ya arkadaş yorumlara bakıyorumda üljenin neden bu durumda olduğunu bir kez daha anladım. Biri gelir yolları reis yaptı hazıra konma CHP der (halbuki yollar yap işlet devret modülüyle yapıldı ama arkadaşın haberi yok), biri gelir Ekrem İmamoğlu İstanbula hiçbişi yapmadı der fakat adam İstanbula neler neler yaptı. Ya Allah rızası için söyleyin reisiniz ne yapmışta onu u kadar yüceltiyorsunuz? ÜLKE BATIYOR ÜLKE ALOOOOO SİZ HÂLA ARAŞTIRMAYIN VE CAHİL KALMAYA DEVAM EDİN VALLAHA TEBRİK EDİYORUM YA SİZİ. Benim kızdığım şey cahillik adam araştırmadan etmeden direk AKP ye oy veriyor ben buna inanılmaz sinirleniyorum yoksa herkesin verdiği karara saygım sonsuz. Arkadaşlsr lütfen artık herşeyin farkına varın gözünüzü seveyim kurban oliyim ya her şey pahalılaştı 2 yıl sonra ülke memuruna maaş bile veremiyecek hâle gelecek arkadaşlar lütfen cahil kalmayalım gözünüzü seveyim.
Akp iktidarındam buyana hangi CHP li iyi partili belediyeler iş yapabildik? Hep bir tokezletme. calismasi maninolma olayları olan halka oluyor yine kimseye değil yinetenlerde koltuk sevdası halkta sürünme sesleri...
Harika zaten bu şu an en önemli yapılması gereken iş İşsiz milyonlarca üniversiteli okullar mahkemeler her şey huzur içindeyiz aslında bu şu an en önemli bu olay öncelik yani🙏👌🏻✋✋
İBB başkanlığı el değiştirdiğinde ben demiştim. Bunlar belediyenin gelir kaynaklarını kırpacak kanun ve kararnameler çıkarıp belediyeleri işlemez hale getirmeye çalışacaklardır diye. Yanıltmıyorlar beni.
Millet her şeyi görüyor. 31 Mart ve 23 Haziran sonuçlarını okumakta zırluk çekenlere bu millet yerli ve milli şamar atmaya bayılır. 😂😂😂😂
Her şey çok güzel olacak
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Umarım İBB’ye aktarılması engellenir çünkü İmamoğlu geldi geleli yapılan hiç bir hizmet yok. İstanbul'da kurulu bir düzeni ele aldılar ama onu bile işletemiyorlar. Başkan rant elde etmenin derdinde her bir koldan ama İstanbullu sefil oluyorTıklım tıklım metrobüslerde. Herşeye zam yaptı. Verdiği hiç bir sözü tutmadı. Metropol bir şehrin Belediye Başkanlığını yapabilecek kapasitede olmadığını kanıtladı adam resmen. Hersey çok güzel olmadı bom bk oldu
@yanlizkurt8434 Aptallık, verdiği hiç bir sözü tutamayan, seçim öncesi kimse işinden olmayacak, hiç bir şeye zam gelmeyecek, her şey güzel olacak diyip, söylediklerinin aksini yapan bir adamı hala desteklemekle olur.
@YigitForYou keşke damadın 100 de 1 i kadar kafanız çalışsa. Adam yaptığı işin hakkını veriyor. Eğitimiyle herşeyiyle 1 numara, sizin tek derdiniz Erdoğan’ın damadı olması, bu yüzden karalıyosunuz adamı
Adam su faturasına indirim getirdi? Hem de acayip fazla bi şekilde. Ayrıca belediyedem fazla işçileri çıkardı, kreş sözü verdi yaptı, askıda fatura projesi yaptı, çocuklara süt sözü verdi yaptı, haliçi temizledi ve daha bir sürü şey yaptı. Vallaha geçmiş olsun diyorum ya senin Dünyadan haberin yok yemin ediyorum. Faturalara zam getirdi demişsinde indirim yaptı indirim sonra ufak bir zam geldi oda covid döneminde gayet normal. Askıda fatura projesini yaptı. Ha şunuda eklemek istiyorum İstanbulun bütün borçlarınıda kapattı. Ayrıca çiftçiyede destek oldu ellerinde kalan malları satın alıp halka dağıttı. Daha anlat anlat bitmez gözünü sevim azcık araştır ya lütfen cahil olma
Ney? KARDEŞİM SEN ŞAKA MISIN YA. EĞİTİM NASIL BİR NUMARA? OKULDAN BEZDİK LAN OKULDAN BEZDİKK EĞİTİM SİSTEMİ AFFEDERSİN AMA BOKK GİBİ BOOK. YURT DIŞINDAKİ EĞİTİM SİSTSMİ MİLYON KAT DAJA İYİ AYRICA DAMADI MI DESTEKLİYORSUN BİDE? YA BENİ DELİ ETME CAHİL İNSAN YA ÜLKEDEN HABERİ YOK Bİ BOK BİLDİĞİ YOK KOMUŞUYOR YA SİZİN YÜZÜNÜZDEN ÜLKE NE HALE GELDİ CAHİLLER
@Deniz_uysal_67 Atın yalanı inanan çıkar masılsa. Hiç bir şeye indirim gelmedi. Toplu taşımaya da suya da zam geldi. Metrobüs seferleri az millet tıklım tıklım. Senin dünyadan haberin yok. At gözlüklerini çıkar. Cahil olduğun bana cahil demenden belli
@Deniz_uysal_67 Yüzde 35 lik bir zam yapıldı. İBB meclisindeki Akp ve MHp lilerin itirazlarıyla 12’6 üzerinde bir zam Oranında anlaşıldı. Bu Temmuz ayı için geçerliydi. şu an 1 kasım da yüzde 20 lik bir zam daha geliyor suya. Hazırlıklı olun. Oda Tv bu zammı indirim gelmiş gibi gösterdi. www.yenisafak.com/.../istanbulda-suya-yuzde-126lik-zammi-oda-tv-indirim-olarak-duyurdu-3549601
Ya biliyorum zam geldiğini ama öncesinde hatırlatmak isterim ki %45 lik bir indirim geldi suya ayrîca ülke git gide zora gidiyor fiyatların artması ve zam gelmesi çok normal kafayı biraz çalıştırın gözünüzü seveyim ya ülje zor durumda şu an bu yüzden de xam gelmesi gayet normal ayrıca daha önce %45 lik indidim gelmişti suya azcık şu daksıyı çalıştırın ya lütfen
@yanlizkurt8434 kesinlikle kardeşim sna akatılıyorum ya vallaha senden Allah razı olsun ya konuş kardeşim. Ya üljede enflasyon geçen yıla göre arttı, köprü ulaşımına vs zam getirildi, meyve sebzeye zam geldi araba fiyatları uçtu veeee en önemli konu. ÖTV İNDİRİMİ YAPACAZ DEDİLER VE ZAM YAPTILAR görüş sahibi arkadaşım sence bu İBB nin yaptığı zamlar ülkenin gitgide kötüye gitmesiyle alakalı olabilir mi?
Lan verdiği sözü nasıl tutmadı? ADAM SÜT SÖZÜ VERDİ BEDAVA SÜT SÖZÜ TUTTU, JREŞ SÖZÜ VERDİ TUTTU, SUYA İNDİRİM GELDİ VE ASKIDA FATURA PROJESİ UYGULADI AYRICA ULAŞIMADA İNDİRİM GELDİ FAKAT ÜLKE DAHA DA KÖTÜYE GİTMEYE BAŞLADIĞI İÇİN ADAM MECBUR KALDI ZAM VS YAPMAYA ÜLKE GİTGİDE DAHA DA KÖTÜYE GİDİYOR.
@Deniz_uysal_67 Süt dağıtma sözünü tuttu haklısın. Askıda fatura diye bişey de çıkardı. Ne büyük marifetler! Bu iki küçücük olay haricinde adamın yaptığı hiç bir icraat yok yookk. Anlatamıyorum galiba ben, halbuki bikaç kanıtta gösterdim İmamoğlu’nun kendi ağzından. Seçim öncesi enflasyonu hesap edemiyor muydu sence Belediye Başkanlığına aday bir adam, demek ki neymiş Büyük bir kentin Belediye Başkanlığını yapmak öyle yaparım ederimle olmuyomuş. Seçilir seçilmez ilk iş Belediyedeki 11000 işçiyi çıkardı. Kendi yandaşlarını doldurdu. Hani kimse işinden olmayacaktı!! Belediyede israf yapılıyo dedi show yaptı güya işçi ne yiyosa ben de onu yiyorum dedi ama beyefendi düzenlediği yemeklerde kişi başına 6500 liralık menü hazırlattı. Bir önceki Belediyenin boştan yere Belediyeye araç kiraladığını söyledi hatta meydana toplayıp yine showunu yaptı ama akabinde 900 araç için hemde bir önceki belediyenin kiraladığı fiyatın 3 katına araçları kiraladı. Sorarım şimdi sana bu perhiz! Bu ne lahana turşusu?
@gecekusum3434 Vatan haini olup, vatan için yaptıkları hiç bir icraat olmayan insanların peşinden gidip destekleyecek kadar inek olacağıma, koyun olmayı yeğlerim ok.
Ney daha da fazla mı araç kiraladı?🤣🤣🤣🤣aksine jiralamayı durdu ayrıca AKP hükümetindeyken çeşit çeşit derneklere para gidiodu Cübbeli Ahmet hocaya vs. bunlar kesildi sonra cübbeli Ahmet hoca ChP Ye Oy VeRmEk HaRaMdIr diye saçma salak şeyler demeye başladı. Ya gözünü seveyim araştır ya GÖZÜNÜ SEVEYİM CAHİL KALMA LÜTFEN
Eğer biri bir partiyi destekliyo diye vatan hayini oluyorsa asıl vatan hayini sensin. YA ÜLKENİN DUURMUNA BAKIN REİSİNİZ ONA BUNA ZAM GETİRİYOR OTA BOKA ERHİ KOYUYOR ONA BUNA ZAM GELİYOR AMA İBB EN UFAK Bİ ZAM YAPINCA CHP VATAN HAYİNİDİR CAHİLSİN İŞTE CAHİL! ÜLKE 1 SENE ÖNCEYE GÖRE İNANILMAZ DÜŞÜŞE GEÇTİ ENFLASYON DELİ GİBİ ARTTI, OTA BOKA ZAM GELDİ, SEÇİM ZAMANI OY TOPLAMAK İÇİN HER SEÇİMDE ORDAN DOĞALGAZ ÇIKARDIK BURDAN PETROL ÇIKARDIK DİYİP DUURYORLAR AAAA NE TESADÜF BİDE SEÇİM ZAMANI YAKLAŞIRKEN OLUYOR BUNLAR? ÖTV İNDİRİMİ YAPACAZ DİYİP ÖTV ZAMMI YAPMALARI? RUSYADAN ALDIKLARI S400 LERİN ATEŞLEME ALETLERİ BİLE OLMAMASI?(SADECE FÜZELER VAR şu an ELİMİZDE) AAAAA NE TESADÜF FÜZELERİN HEDEFİNİ KİLİTLEME ANAHTARLARINDAN BİRİDE AMERİKADA?
Yüzüğünü görüp büzügünüzü teslim ettiğiniz reisin şu an 2 milyar dolarlık sarayda yaşayıp trilyonluk klozete siciyor senin payına düşense askıda ekmek eee noldu hani hepiniz aynı gemideydiniz hani komşusu açken tok yatan bizden değildir deyip elinde kuran dilinde yalan Reisine vatanı parsel parsel satanmi vatan haini fatih Sultan Mehmet Han İstanbulu feth ettiğinde İstanbulun tek taşını toprağını satana lanet olsun bedduasını etmişti biraz beyninin loplarini çalıştır bence diycem de koyunda lop yok zaten o yüzden sana sabaha kadar anlatsam anlamazsın
İBB de çalışan biri olarak diyorum, işten çıkarılan çoğu kişi ise iade edildi, yeni girnlerdd teşkilatlar dan değil, kariyer sayfasından cv gönderenler arasından partiye bakılmaksızın seçildi, ayrıca İmamoğlu gelirse işi bırakirim diyen onca dönek şimdi İmamoğlunu yalamya , ve akpye aovmeye başladı. İcraat yaptık diye Sow yapılmıyor iş yapılıyor. Ve eğer bazı işler ilerlemiyorsa, mecliste hükümet kanadı , sırf İmamoğlu bazı şeyler yaptı denmesin diye bilinçli olarak çalıştırılmıyor hberiniz olsun 😉
@gecekusum3434 Ne kadar saçma sapan düşündüğünüz ortada Saraylarda oturup, altın klozete bilmem ne yapıyomuş. Sizin beyin loblarınız çalışıyo olsa idi, o Sarayı Kendi tapusuna yaptırmadığını ve seçilmeyip yerine başkası geldiğinde, sarayı da sırtına yüklenip götürmeyeceğini biliyo olmanız lazımdı. Türkiye Cumhuriyeti’ni temsilen bir saray yaptırmış Ve yurt dışından gelen her siyasi bu sarayda ağırlanıyor. Gururlanacağınıza deli saçması cümleler kuruyosunuz. Şaşmamak elde değil
Ya Allahını seviyosan boş boş konuşma ya o saraya çok gerek vardı sanki o sarayı yaptırıp ülkeyi zarara sokacağına fabrikalar yaptırsaydı ya asıl senin beyin lobların yok azcık saksıyı çalıştırırsan o ülkenin başına geçtiğinden beri ülkenin bok yoluna doğru gittiğini anlayabilirsin
@gecekusum3434 Ayrıca sanki çok gerek var o saraya hem nerde yazıyomuş Allah aşkına sırf birilerini uğurlamak ve Türkiyeye güzellik katmak için olduğu🤣Nerde demiş Tayyip?
@gecekusum3434 şu an atıyosun. Ben Akp ye üye felan değilim. Benim eniştem Chp li mesela ama eniştem, ben ve ablam 1 buçuk yıl önce girdik ve gezdik. Randevuyla girebiliyosun bu bir, ikincisi girmesek ne olmuş bütün TC vatandaşı saraya dolsun o zaman. Oranın bir misyonu, görevi var. Durmadan gidip misafircilik oynanacak yer mi Allah aşkına! Biraz mantıklı olmanı rica ediyorum
Osmanlı'nın batışı da lale devri zamaninda , millet açken sırf yabancı ülkelere zengin görünmek için saraylar yaptırdığı içindir. Uzatmaya gerek yok. Zırt pırt mesaj geliyor. Kimse yazmasın ya da cesateti varsa özelden tartışın. iyi geceler
@Deniz_uysal_67 Siyasi gündemle alakalı hiç bir fikrin yok. Cahil olan sensin. Git çocuğum kumda oyna sen! Kulaktan duyma, iftiralarla konuşuyosun. Kanıt göster bana tutarlı ol!
@yanlizkurt8434 İade edildikleri için mi günlerce İBB önünde protesto edip, haklarını aramaya çalıştılar. İmamoğlu sağır ve dilsizi oynadı, umursamadı bile hiçbirini
Bak ben ordaydim onları bilinçli olarak akplilet ekmeğini suyunu verdi yemek verdi , servisle miting yaptırdılar. İki seçim arası işe girenler işten çıkarılıp bir sene sonra hepsi ise iade edildi. Gündemi a haberden izlersen hiçbir şeyden haberin olmaz. Haa bu arada ekmek 2 TL oldu , halk ekmeğe yapılan 25 kuruş zamma laf ederken acba buna da bir sözünüz olur mu 😉
@yanlizkurt8434 Ya sizin gibi insanlar umarım daha da çoğalır ya ne güzel herşeyin farkındasınız Allah sizden razı olsun vallaha bizim ülkemiiz kurtaracak olanlar sizsiniz
Ananı babanı savunmazsin bu kadar vergi adı altında gotunuzdeki dona kadar alıyor herif sen ve senin gibiler kıçınizda donunuz olmaz yol yaptı diye ovunursunuz haberin var mı bugün bütçeyi kaç paraya çıkarttı ve yasak getirdi paranın nereye harcandığını sorgulamak yasak ama sizede kızmıyorum koyun sürüsüne kurt saldırır telef ederya sizde öylesiniz aslında ölüyorsunuz ama siz uykunuz geldi sanıyorsunuz çünkü yıllardır uyutuluyorsunuz makarnacilar sizi
@yanlizkurt8434 sen de bir zahmet Sadece fox ve halk tv izleme ama ben onları da izliyorum yalan haberleri ve yapılan kara propogandaların farkına varmak adına. Enflasyonu konuşabiliriz. Hayat pahalılığı herkesin ortak derdi ama konumuz İmamoğlu’nun seçim öncesi atıp tutup, göreve gelince hiç bir icraattan haberinin olmayışı. Siyaset atıp tutmakla olmuyomış demek ki, verilen sözler tutulmuyosa halk o koltuktan indirmesini de bilir ama yazık İstanbul 10 sene geriye gidecek sayesinde.
Kulaktan duyma iftiralar mı🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ALLAH'IMMM YÜCE RABBİM DELİRMEK ÜZEREYİM YA YA GÖZÜNÜ SEVEYİM ŞU YUKARDAKİ MESAJLARI TEKRAR TEKRAR OKU LÜTFEN BEN NERDEYSE HERGÜN SİYASETLE İLGİLİ Bİ DÜNYA ARAŞTIRMA YAPIYORUM
İyi uykulr sana bayan gizli üye 😉😃😃 tartışmanın sonu yok. Hele hele bir kadınla siyaset ve futbol konuşmanın akla ziyan yani var. Sabah işe gidecem yormayın beni olur mu saygılar sunarım 😉
Aslında seninki kuyruk acısı İstanbulu kaybetmenin sıkıntısı bak sana şimdi bir soru imamoglundan önce ki İstanbulun iki belediye başkanının adını söyle bana bilemezsin çünkü akp onlar kadir topbaş belediye başkanı olmadan önce saray muhlebisinin sahibiydi bir tane şubesi varken bugün 35 git önce bunu sorgula ondan sonra gel senle imamoglunu konuşalım
@gecekusum3434 saçmalar saçmalar... Vergi hiç bir ülkede yok sanki ilk Akp icat etti! Devlet halka yaptığı yatırımı ya da hizmeti halktan aldığı vergilerle yapar. Sen vergi görmemişsin Yurt dışına çık ve gör devletin aldığı vergiler ne kadarmış. Biraz dünyadan haberiniz olsun. Ayrıca üslubunu bozan birinin ne mal olduğu bellidir. Çirkefliğini bulaştırma bana
@yanlizkurt8434 Neyse kral sanada iyi geceler bana dediklerini görüyor musun 🤣Yok neymiş efendim cahilmişim hiç araştırmıyormuşum hiç araştırmasam bu kadar bilgiyi nasıl edinecem ben🤣Ayrıca bana biri bişi dese o bilgini doğruluğunu gider araştırırım
YA RABBİ SABIIIR LAN REİSİNİZ BİR OTOMOBİL FİRMASININ ÜRRTTİĞİ ARABADAN ÖTV İLE ONDAN KAT KAT DAHA PARA KAZANIYO HEM DE ÜRETMEDRN 🤣🤣🤣BENİ GÜLDÜRME NOLUR YA SANKİ YURT DIŞINDA YAŞAMIŞTA
@gecekusum3434 heeeh bide o olay var çiftçiye geldi bildiğin ananı da al git dedi lan adam. Çiftçi halbuki adama yalvarıyordu yakarıyordu bize yardımcı olun diye. Atatürkr ayyaş demesi peki? Neyse ben yatıyorum hd iyi geceler yarın konuşuruz
@yanlizkurt8434 Saygılar benden... Siz yordunuz beni aslında🙄üç kişiye laf yetiştirmeye çalıştım ama yoruldum🙃Herkes fikrinde hürdür. Medeni insanlar gibi her ortamda fikirlerimizi özgürce paylaşabilmeliyiz ama olayı kişiselleştirip, hakaret boyutuna vardırmadan. İyi geceler diliyorum.
Bu millet bir ders falan vermez kimseye. Hepsi un, makarna yemekten mal olmuş 🤠 Daha da beter olsunlar zaten ama sizlere acıyorum böyle olunca da. Halk mal işte, siz de yanında yanıyorsunuz.
Adaletin olmadığı bir yerde, devlet çeteden başka bir şey değildir. Çeteden tek farkı, yaptıklarına kanun kılıfını giydirmesidir olay bundan ibarettir!
Bu millete zulüm etmekten başka hiçbirşey yapmadılar yapmıyorlar..
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tükiye'de yönetim sistemi artık şu şekilde. 1 tane ağa var o da rte. Onun millet vekilleri ve bakanları bu ülkede kâhya. 80 milyon da maraba var. bundan sonra gelecek olan ya berat ya da selçuk bayraktar olacak.
Ney? Reismi yaptı?🤣🤣🤣🤣🤣🤣Lan adam kendisi diyor biz yap işlet devret modülüyle yaptık diye onun ne olduğunun farkında değilsin galiba. Ahhh ahhh millet araştırmiyorki.
O adam sarayda otururken ülkenin durumuna bak. Neyse kararına saygı duymam gerektiğini düşünüyorum ama reisiniz ülkeyi mahvetmekten başka bişi yapmıyor bence
bi sktr ol git ya. Belediye park gelirlerinden mahrum kalınca onu otobüsten çıkaracak sen de salak gibi İBB İmamoğlu diye bağıracaksın. Ben senin kocanı dövüp her gün cebindeki parayı alsam bir gün çalışıp eve ekmek alman gerekmez mi? Hadi başka bir örnek vereyim sana ben belediye başkanı olarak bir halk ekmek fabrikası kurdum. Seçimde kaybedince fabrika benim mi oluyor? :D Neyse biraz beynini açmıştır.
O söz zaten hayattaydı erdoğan söylediği günden beri ibb nin icraatlarını engellediler böyle işler anca bizim gibi gerici ülkelerde olur adam açık açık söyledi arkadaş milletin gözünün içine baka baka her şeyi yapıyorlar millette çıt yok
Ben biliyorum söyliyim mi atanamamış İBB başkanı Tevfik Götsu'tu afedersin Göksu'yu yönlendiriyorlar ama adam o kadar silik ki kendini rezil etmekten başka bir şey yapmıyor