Öğretmen maaşları hazineye yüktür diyen milli eğitim bakanı Hakkında ne düşünüyorsunuz?

Akp nin yeni hedefi atamaların neredeyse 0 a indirildiği öğretim personelleri.. Yeni mezunlar atanamadıkları gibiii birde.. Milli eğitim bakanı öğretmen maaşlarının hazineye yük olduğunu ve yatırıma fırsat kalmadığını belirtti.. Bu arada tek başına bütçesi bilim ve sanayi bakanlığınında dahil olduğu 6 bakanlığı sollayan diyanetin bütçesi gayet tutarlı.. Kendileri altın yalak yaptırıp altın küvetler de duş alırken öğretmen maaşları göze batıyormus ve yatırıma yer kalmıyormus.. Bence tüm memur maaşları asgari ücrete insin. Ek ücretler baskanlara vekillere eklensin zaten geçinemediklerini sık sık dile getiriyorlar..300 bin TL maas skalası ancak tatmin ediyormus.. siz ne düşünüyorsunuz bu rezillikler Hakkında?
Öğretmen maaşları hazineye yüktür diyen milli eğitim bakanı Hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla