Kesinlikle Hayır Uymadılar,, Türkiye Sosyal Kurallarına Uymadı Devlet ne yaptı peki bazı katı kuralları ilk aylar uyguladı sonucunu aldık vakalar binlerin altına düştü haziran geldiğinde erkenden gevşedik sokak kısıtlamalarını tamamen kaldırdık karantinaya uymadık ekonomi batar endişesi ile otelleri kafeleri lokantaları avmleri açtık şimdi yeniden felaket kapımızda birde onu geçtim okulları üniversiteleri açmaya kalkıyoruz, şu an vakalar sınıra dayandı belki birkaç gün içinde 2000 leri görmemiz kaçınılmaz sonbaharda ise 2 dalga gelmeden vakalar 5 bin olacak Devlet bir an önce En sıkı tedbirleri getirmelidir - sokak kısıtmaları ger gelmeli-kafeler avmler, oteller lokantalar kapatılmalıdır, şehirler arası seyahat kısıtmaları ger getirilmeli her hafta sonu 2 veya 4 gün sokak kısıtlamaları geri gelmeli okul ve üniversiteler 2021-2022 eğitim yılına kadar uzaktan eğitime alışmalı ancak bu şekilde virüsü yeneriz sokak kısıtlamaları zorla yapılmalı uymayana hapis cezası verilmeli Siz ne kadar evde kalsanız kurallara uysanızda enin de sonunda siz de bu hastalığa yakalanacaksınız Sosyal uyum olmadığı sürece
Vakalar i̇yice arttı! Peki Türkiye bu zamana kadar sosyal mesafe kurallarına uydu mu?
Yurtdisindan gelen tatilcilerden kimse bahsetmiyor.. bayramda İstanbul 'da bunalan kisilerin Türkiye'nin diger bir kösesine kadar seyahat etmesine de birsey denmiyor... durum ortada.. sosyal mesafe veya maske olayi değil bu.. halkimiz duyarsız ve bencil.
bayramda kapı kapı gezip sonrasında tatile giden arkadaş --- kimse dikkat etmiyor ya nolacka halimiz. düğünden düğüne koşan avm fatihi arkadaş--- halkımız çok cahil kimse dikkat etmiyor. sürekli gezmede tozmada olan sık sık arkadaşlarıyla toplanan arkadaş---bak bak insanlar hep geziyor. 6 aydır evden işe giden hiç bir toplu ortama girmeyen ben--hayırlısı olsun.
aynen her türlü sosyal mesafeye uyan evinden aylarca çıkmayan bir yaşlımız korona virüsden dolayı hayatını kaybetti bu manisa da oldu dedemiz hiç evden çıkmamış ama hayatını kaybediyor ne kadar da uysa da kurallara nafile
mesala bugün bizim eve bile misafir gelmeye kalktı, yeğenler doğum günü partisi yapacakmış bide onlar çıktı izmirden gelecekler mahalle de nişan var yok arkadaş insanlar laf dinlemiyor ben devlet zorla sokak kısıtlaması yapsın dediğim de biz malmıyız diyorlar devletinde suçu var yapacak kısıtlamaları bizim gibi halka zorla da olsa yapacak