AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Küfretmek isteniyorum. Ne olduğu belli işte o yaratığın.
Normal değildir bence bu kadın. Aklı başında insan yapamaz böyle bir şeyi, yapmamalı en azından
pireler hayvanlardan insanlara geçmezler diye biliyorum onlar daha sıcak bahaneye bak
Sadece toz piresi geçiyor
Yağmurlu günde bir bardak suya muhtaç kalırsın umarım.
Bazıları da kötü işte bir şey yapmaya gerek yok onlar sadece kötülükle besleniyor
Sosyal medyada yayılıp ceza alması lazım anca böyle akıllanır
Bir işe yaradığınız yok, bari gölge etmeyin!
Vicdansızlar.
Çevre kirliliği olmasın diye yapıyormuş bir de o gitsin insanların attığı çöplerini toplasın.
Menopozlu k*ncik deniyor bunlara, çünkü sokaktaki kedilerden bile aciz görürler bunlar kendilerini.
Kendisi yemiştir o mamaları baksana manda gibi olmuş..
İnsanlıktan nasibini almamış belli ki. Sebebi her ne olursa olsun böyle bir saygısızlık yapması onun kalitesinin ne kadar alt seviyede olduğunu belli ediyor.
Nasıl insanlar var ya yazıklar olsun böyle insanlara
Pis oldugunu dusunerektenmi atti ne yapti bir insan durduk yere bu kadar kötü nasil olabilir yauw
Akli dengesi bozuk kişi işte , fazla takmaya degmez
Böyle insanlara karşı şiddet yanlısıyım arkadaş şeytan diyo al eline sopayı bu tiplerin ağzını burnunu kır. Zıkkım olsun yediyi yemekler onunda boğazında kalır umarım. Allah ın cezaları ile yaramadıkları gibi birde engek oluyorlar
böylelerine aynı bu hareketler sergilenmeli ne zannediyorlar ya kendilerini
Karakter yoksunu, ciğeri beş para etmez insan örneğinin biri de bu vicdansız. Hayvanlar için bırakılan mama dolu kapların neyinden rahatsız oldun? Bir insan bu kadar aşağılık olamaz. O hayvanlar kadar bile değerinin olmadığı kesin.
Bu spor yapıyoruz diyen avcılar kuş ördek vuracağına bunu vursun bu kadının ekolojiye gram faydası yok.
şiddete karşıyım..
ama bu kadının erkek olmasını çok isterdim..
ve sıkıyorsa, buyursun gelsin benim cafelerimdeki kapları da kaldırsın..
Hayvan Hakları yasasını yürürlüğe koymayan cumhur ittifakının halt yemesi diyorum buna
Dünyaları yiyen camışın diğer hayvanların beslenmesine olan tepkisini görüyoruz.
Öyle insanlar hakkında bişeyler düşünmem bu bana zarar verir. Ama 3 5 saniyemi ayırdım ve umarım en kısa zamanda ölür diye düşündüm
Ay allahın cezası kadın ne istiyormuş anlamıyorum ki. Pis diye beslemezsin anlarım da mama kabını çöpe atacak kadar nefret nereden geliyor? Yok mu bu hastalığın bir adı tedavisi
Mamaları çöpe atan kadın, inşallah açlıktan ölür tez zamanda.
buna3 gün ymek vermicen bak bakaılım bir daha yapıyor mu
tek taraflı bakıyorsunuz olaya, bakın anlıyorum mamaları çöpe atması kötü bir şey ama bu kadını da rahatsız eden bir durum olmuş. biz yoldan geçerken durup dururken bize havlamaya başlayıp saldırmaya çalışan köpekler var, peki neden o köpekleri de linç etmiyorsunuz? hani hepimiz bu dünyada yaşayan canlılardık? - yoksa biz ölümsüz insanlar mıyız- gerçekten bazı insanların insan düşmanlığını anlamıyorum. empati sıfır her zamanki gibi..
Ya beynini kullan ya da toynaklarini da al git
@NujenZanistvan özür dilerim abi (ya da amca)
Sululuk yapma istersen
@NujenZanistvan **feleğin şaşar
O nasıl olacak bebeğim?
Yahu niye kızıyorsunuz bu kadına belliki yenilecek bir şey sanmış hepsini toplamış, yemiş biraz tadını beğenmeyince çöpe atmış :)
Akli dengesini yitirmiş olduğunu düşünüyorum, ne desem az
Muhtaç olur insallah o da bir kap yemeğe o zaman anlar
Kuru ekmeğe muhtaç olmasını öyle kalpten diliyorum ki
Bende
@bombosdunya3690 biz görmesekte o hayvanlardan daha yalnız daha muhtaç olsun sevgisiz iğrenç yaratık.
İğrenç pislik kadın iğreniyorum böyle insanlardan insan olmaktan utanıyorum bunlar yüzünden yazık
Bir tarafına kaçmış herhalde çıldırıyorum bu mahlukları görünce
Iyi yapmis tepki gosteren kadin ama eminim anlamamistir cope atan manyak
Kadın hiç aç kalmamış açlığı ne bilsin... g... t ne battı her hal kaplar
Şu ülkede bir tane akıllı yok ulan bütün salaklar biZim ülkede
Hayvanların çiftleşme zamanında hayvanların önüne atılmalı bence
Empati yapabilen bir beyin aranıyor kadına nakil edelim :)
Bunu sağlam ipe bağlayıp zorla yedirmek lazım o attığı mamaları
O mamaları ona yediririm çöpten alıp da böylesi bir denk gelse keşke.
Bu modeller arıza vermesi normal kroniktir tabi koca yok kocayida öldürmüş tür bu manyak
bir şey diyeceğim şimdi dava edilmekten korkuyorum.
Bazı insanlar mutsuzluktan kötülükten beslenir..
Ne düşünebilirim ki...
Böyle insanların kalpleri nasıl bu kadar katı ve acımasız oluyo aklım mantığım almıyo
Lafın erkek önemli değil karakter meselesi belli ki karakter yok
Beyinsiz olduğunu düşünüyorum bunun beynini kuşa taksalar kuş ters uçar.
Taş kalpli, Allah belasını versin.
İyi sken olsa hayvanlara sarmazdı
Şerefsiz herif 😠😠😠😠
Kadını boğasım geldi şu an
Ona ne zararı varmış acaba
Doyduysa demek ki ziyan etmiş.
o kaplar onun tek tek g*tüne girsin
İnsanlıktan nasibini almamış.
Alt komşum da bana böyle yaptı pişman ettim
Naptın
O. rospunun vücut bulmuş hali
cezasını bulur umarım
Bazı insanlar kötülük yapmaktan zevk alıyor
Kendisini çöpe atmak istiyorum
Rabbim akıl fikir versin.
Bazı kadınlar gerçekten çok merhametsiz
Şikayet edilmeli bu kadın.
Bu insan mı şimdi?