AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Onların hepsi öyle. Ali erbasin dediklerine ne diyor bu aktroller merak ediyorum yine neye inanıyorlar
en azından sözlerim çarpıtılıyor dememiş. yobazım demiş direk.
E dogru demis esit degiliz neyi savundugunuza bakin Allah kadin ve erkwgi yaratmistir nasil esit olabiliriz kiii
Banane ya oy veren kadınlar düşünsün değer verilmeyen kadınlar oy vermeye devam ediyor akpye
sayın kadınlar.. seçimlerde ya ona göre oy verin.. ya da şiddete uğruyoruz diye serzenişte bulunmayi bırakın.. durum çok net ortada.. hem bunlara oy verip hemde haklarimiz yeniyor eziliyoruz demeyin.. lutfen.. bye
İşte hep bunlar yüzünden bu kadın cinayetleri, tecavüzleri, tacizleri
Pipisinden başka hiçbir şeyi olmayanların söylemi işte. Çok da kulak asmamak lazım
Doğru söylemiş , Kadın kadındır erkekte erkek herkes nasıl yaratılmışsa o dur.
İyi de bunu Ahmet Hamdi Çamlı değil İslam söylüyor.
Tüm ibrani dinlerde var bu. Hem inançlıyım hem kadın erkek eşittir derseniz olmuyor.
Eşit değil sözünü çoğu kişi erkek kadından üstündür diye bir söz geçmemesine rağmen oraya kaydırmaya çalışıyor ve o şekilde yansıtmak istiyor. Adam burada fıtratın farklı olduğunu söylemiş.
Aynen öyle. Kadın erkek eşit haklara sahip olmalı hatta kadın sosyal hayatta bir adım önde olmalı ancak kadın erkek doğası gereği eşit varlıklar olamaz.
Cahillik böyle birşey... Allah insanlara merhamet ve selamet versin... ✖️
Ahmet git yerinde yat yavrum, hadi bak geç oldu bir yerin tutulacak
akepe kadın milletvekillerine sormak lazım ;
hamdi size emir verebiliyormu diye !
AKP milletvekilinin bunu demesi akpnin kadınlara değer vermediği dışlandığı anlamına gelmez
Evet kadınla erkek eşit değildir. Eşitlemeye çalışmak kadına haksızlıktır
Kimse karşı çıkmasın eşit değil her cinsin üstün olduğu özellikler var
Kadın erkek eşit değildir açık ve net kadın daha üstün tutuluyor tartışıcak var mı bu konuyu?
N’oluyo kardeşim ne bu tantana kadın erkek eşitliğini hala savunmak zorunda kalmamız ne acı ya
Akp ye oy veriyordum ama artık asla vermeyeceğim. Nefret uyandırdılar
çok doğru söylemiş ama bu gerçeği kadınların kabul etmesi zor. kabul edenler mutlu etmeyenler mutsuz diyor adam.
Toplumu yönetenler böyle toplumdan ne bekleyebiliriz ki
Doğru demiş.
Kadınlar işine göre eşitsiz, işine gelmeyince sen kimsin 😂😂😂
Fiziksel güç hariç eşittir
Kesin havvaninda ademin kaburga kemiginden yaratildigini saniyordur:/
Mmm terorun sebebi kadin erkek esitligi diye tutturmamizmis
İyide adam kadın erkek dememişki bütün insanlar birbirine eşit olamaz herkes farklıdır demiş askında kullanması gereken kelime eşit değil aynı olmalıymış
Kadın ve erkek islama göre eşit değildir zaten bunu ben demiyorum kuran diyor
geldikleri gibi gidecekler...
https://www.youtube.com/embed/EgvM1ptp2J4Türkiye'de bu adamın dediğini doğru bulan en az %50 kadın olduğunu iddia ediyorum.
eşit değildir. ama dünyadaki hakların hepsi her iki cinsede eşittir.
kızlar işine gelince eşitiz işine gelmeyince biz bayanız bize öncelik verin
Üstünlük yoktur farklılık vardır kadın erkeğe üstün erkek de kadına üstündür biri sevgide biri aşkta biri yemekte biri ağır işte hepsinin farklı bir dengesi var eşitlik yoktur üstünlük de yoktur
Aslında doğru konuşmuş.
Ne diyorsa altına imzamı atarım
Ailelerin bozulması tam bu yüzden
Kendi tabanida bunun gibi düşünüyor neden kızıyorsunuz adam gerçekten milletin vekili
Doğru söylemiş. Kadın ve erkeğin görevleri farklı ama bu biri diğerinden üstün demek değil.
hak ve özgürlükler olarak eşitlik olmalı ama kadınlar daha üstün yaratılmış varlıklar bence
Kapasitesi daha fazlasina yetmezdi zaten. Şaşırtmadı.
Eşit değil zaten ama kaynak gösterdiği şey ciddiye alınacak bir kaynak değil.
Evet eşit değiliz
hak hukuk adelet konusunda eşitiz
Böyle bir ulkede artık sasirmiyorum kadina deger vermeyen bir ulke siyasisini onunu bununu birakın adam olmayan bir ülke
Kadına değer veren tek ülke burası Avrupa'da o kadar kadın cinayetleri var haber yapmaya bile gerek duymuyolar... Araştır bak bakalım netten bakiyosunuz herşeye ya istatikleri aç kadın haklarını oku el isnafff
@_Boncuğum_ kadina deger veren mi se. Hangi kafayi yaşiyosun avrupayi ovdügümü düşünerek bide avrupayla karsilastirman cabası hicbir ulkeyi savunmadim kendi ulkemi hic savunmam bu konuda gundemi takuo etmiyosun herhalde hergün yuzlerce kadin dovuluyo polise ihbar ettiklerinde o erkk musveddleri servest birakiliyo aksamina kadinin ölüm haberi duyuluyo adam kiza tecavuz ediyi servest kaliyo tabi senin gözun bunlari gormuyodur kadina deger veriyomusmus bırakin bu isleri
Bide el insaf demis dbndjdn saka gibisiniz be
Zaten konu hep kadın olunca erken egemenliği üst seviyede bu düşünce ne kadar saçma ya
güzel saçmalamış. biz bir de bunlara devlet hazinesinden vekil maaşı verdiriyoruz öyle mi?
Bence hiç bir insan eşit olamaz. Kadın veya erkek farketmez. Herkes ikinci sınıf muamele görebilir.
Eşit değil doğru.. eşit olsaydık hep biz ölmezdik boş yere..
Nam i deger yeliz i en sevmedigim siyasetcilerde bas siralara almakta haksiz degildim. havlasin dursun it herif
beğenmesende bir milletvekiline it herif diyemezsin
Ben de eşit olmadıklarını düşünüyorum. Fırsat eşitliğini savunabilirsiniz ama tamemen eşitlik söz konusu değildir olamaz!
Bu arada Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa
ampül ışık verdi ise aydınlatmıştır, estağfurullah yaa :D
Sizde bunun gibi adamları milletvekili yapıyorsunuz işte alsana akp.
alsana bir cahil daha bü ülkeyi islamcilik yapacakalr
Ak parti değil, Atatürk kadınıyım ben. 😉
hdpli vekil kadina tecavüz etti
iyi partili belediye baskani soforunun karisini kullandi
Akp'li Şirin Ünal'ı da yazsaydın 😃 hani Nadira'yı katleden
@Primamon sorun şu x şunu yaptı y bunu z onu şunu anlamak istemiyor kimse herşeyi yapan insan dil din ırk zart zurt ne önemi var insanlar insanlığını kaybetmiş misal şu an sen ön yargıyla duvarı delersin
O zaman muhalifleri yazmayacaksın sadece. Kötülükse herkese kötülük.
@Primamon zaten soran akpliyi yazmış okursan anlarsın
Kadın erkek eşit değildir. Adalette eşitlik olmalıdır ztn hiç bir özellik kadın erkeğe eşit dedirtmez..
Adaletin temelinde eşitlik yatar.
Genelde eğitimli ve bu konu üzerine düşünmüş kişiler böyle söylüyor.
Kadın erkek eşit değil derseniz erkek kadını ezmeye çalışır en iyisi yasalarda eşitlik olması sözde değil
Toprak ağalarını aşiret liderlerini milletvekili yapınca böyle şeyler oluyor tabi.
Kadın naif ve naziktir erkekten üstündür eşit değiliz
İyice saçmaladılar. Ümidim yok ülkeden.
İste bu zihniyete en çok oy veren de kadınlar ironiye bakın
Dinlemeyim bu insanları vaktinize ve beyninize yazık lan zaten türkçe mi yazmış arapça mi o bile beirsiz
Klasik Akp açıklamaları. Kimsenin dert etmesine gerek yok en yakın seçimde tahminen 2021 gibi def olup gidecekler
Kendi fikri sen yanlış yapsan eşini çocuğunu , akrabanı , sülaleni topa mı tutacaz kendi fikri saçmalamış
Zihniyet ve akıl yoksunluğu sıkıntısı baş göstermiş tedavisi yok