Kadir Mısıroğlu'nun Şeriat 2050 yılında hakim olacak cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce doğruluk payı var mıdır?

Kadir Mısıroğlunun Şeriat 2050 yılında hakim olacak cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce doğruluk payı var mıdır?
Kadir Mısıroğlu'nun ''Siz gençler 2050'de Şeriat-ı Garra-i Muhammediye'nin hakimiyeti altında yaşayacaksınız Bu mevsim icabıdır ve kimse buna mani olamaz'' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce bunun bir doğruluk payı var mı?
Kadir Mısıroğlu'nun Şeriat 2050 yılında hakim olacak cümlesi hakkında ne düşünüyorsunuz Sizce doğruluk payı var mıdır?
Cevapla