AKP İzmir Buca İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Ercan Kırdağ, Ayasofya’nın ibadete açılması kararının ardından Atatürk için “Taştan adam eriyor” ifadesini kullandı. Kırdağ daha sonra tweetini silerken, hesabını korumalı hale getirdi.Atatürk o kadar kuyruklarına basmış ki bunların, her şeyde onu anıyorlar.. O ebedi olarak bu topraklarda yaşayacak, siz ve sizin gibiler tarihin tozlu sayfalarında yerinizi alacaksınız!
AKP'li Ercan Kırdağ Atatürk hakkında, “Ayasofya açıldı, taştan adam eriyor.” Bu isme ne söylemek istersiniz?
Atatürk yalnız onların değil herkesin kuyruğuna bastı. Bir ev yıkıldı, gecekondu inşa etti ve bu gecekondu sürekli tadilat istiyor (bağzı salaklar vatan hainliği sanacak benim lafım sisteme). Bir sürü darbe oldu, birsürü kadın şiddeti oldu birsürü suçlu ceza almadı, neden? Kurulan gecekondunun temeli bozuk. Devlet geleneği yok. O yasa fransadan bu yasa isvicreden alındı her yerden yasa alındı (kültürümüze göre yapılmadı heryerden ayrı kanun). Devlet 1923 de kuruldu devletin dini İslami ama nedense laiklik 1937 de geldi. Bu kadar...
Bu bazılarının sezebileceği bir şey. Akabinde radikal laiklerin düşmanlık beslediğini söyleyebilirim. Karşı taraftan da aynı tepkiler geliyor tabi ki. Ilımlı olanlar ise çok ses etmediler. Fakat ben bu ülkede en azından şu an için her iki tarafın da birbirine düşmanlık beslemesini istemem. Bundan faydalanacak olan milletimiz değil Türk düşmanı olan batı olacaktır. Bu ülke vatan için bir olmak zorundadır laikliği savunanıyla, müslüman olanıyla.. Ayasofya'nın açılmasından ise tabi ki tüm müminler gibi bende çok memnunum.
Bu kişi taştan adam eriyor derken Atatürk demiş veya Atatürk'ü işaret eden bir sembol kullanmış ise Atatürk'ü Koruma Kanunu ile dava açılmalı ve hesap vermelidir. Ancak; ifadesinde atamız yok ve birileri yorumlarla konuyu oraya çekti ise o kişiler yargılanmalı.
50-60 yaşında ki Ak trollerden tarih dersi öğrenecek değiliz. Onlar Arapların yalakası olabilir. Ama biz Türk gençliğiyiz. Atatürk'e saygı duyarız. Taştan adammış Atatürk'ün heykellerini bir çok yere Chp yaptırdığı için Atatürk'ün ne suçu var? Şunlara bak yaa. Türk gençliği her şeyin farkında merak etmeyin. Taştan adam eriyormuş hadi len ordan. O erittiğini sandığınız ampulü g*tünüze sokacaz. Şöyle konularıda açıyorlar ya helal olsun yuhh. Bunu fetöyle yan yana resim çekinenler fetullahı öve öve bitiremeyenler diyor. Andımızı yasaklayan gerzekler diyor. İstiklal marşını kapatacak dereceye getiren hainler söylüyor. Bir tarih araştırın bee. Atatürk İngiliz ajanıymış. Nahhhh ingiliz ajanı. İngilizlerin Atatürk'e suikast düzenlemek istediğine dair belgeler var. Atatürk Lenin değildir Stalin değildir. Osmanlı'da ayaklanma başlatarak bu devleti kurmamıştır. Atatürk 4 ülkenin yıkmış olduğu kukla durumuna getirdiği ülke'de halkın lideri olarak bağımsızlık savaşı başlatmıştır. Abii şöyle muhabbetlerden çok sıkıldım.. Bunların çoğu ak troll. Bakk Atatürk'ü sevmeyebilirsin kafa yapınla uyuşmayabilir ama saygı duymalısın. Adam Türkçülüğü benimseyerek seni asimile olmaktan kurtardı. şu an ki haklara sahipsen o bağımsızlık mücadelesi sayesinde. O yenilikler sayesinde. Gerçekten bunun hakkında konuşmaktan bile sıkıldım. Neyse biz varız. Biz varken hiçbir Türklük değerine aşağılamada bulunamazlar. Ne Osmanlı'ya ne Atatürk'e ne Hunlara. Fatih'e de aşağılamada bulunamazlar Abdülhamid'e de. Bunların ki afedersin bir yerleri yandığı için böyle havlıyorlar. Havlayan köpek ısırmaz. Ama her liderin yanlışı vardır eleştirirsin. Abdülhamid'in onlarca yanlışı var sövmezsin şu hatayı yaptı şöyle yaptı dersin. Atatürk'ü güzelce eleştirirsin böyle bir millete bu hakları verdi yazıklar olsun diye eleştirirsin. Ama rahat yaşamak yerine böyle konuları açıyorlar ya. Atatürk imamları hocaları asmış. Astıklarının hiç biyografisine bakmıyorlar. Adamın dedesi 2. Mahmut zamanında Abdülhamit zamanında'da ayaklanma çıkarmış isyan çıkarmış Osmanlı asmış onları. Osmanlı'ya yenilikçi padişah fes ve pantolon getirdiğinde de Osmanlı halkı dinsizleşiyoruz demişti. Gevur icadı demişlerdi. Sonra herkes maşallah fesi İslam sembolü haline getirdi. Valla şuanda güzel yaşıyoruz her ne kadar şu zamanlarda yaşayamasakta. Atatürk'e laf atmak hakaret etmek eziklikten başka bir şey değil. Yarası olan gocunur ne diyeyim. Düzgünce eleştirirsin bu kadar. Adam elinde onca güç olmasına rağmen kendisine hakaret edenlere hakaret şiirleri yazanlara dokunmamıştır. Günümüzde ohooo direk. Silivri. İnternetten konuşmak kolay sen gazeteci olarak konuş bakalım noluyor. İsyan eden aşiretlerin din hocalarının elinden hep İngiliz cephanesi çıkmıştır bunu da bilin yani. şu an yabancılar k*çıyla gülüyor size. Aaaahhha s*laklar diye. Türk gençliği yıkılmaz. Hunları, Osmanlı'yı özümüzü unutmadan ama çağdaşlıktan da kopmadan Türklük değerleriyle Atatürk'ün izinden gideceğiz ne kadar çıldırsanızda burası Türkiye. Sizin gibi tarikatçilerin çöl diyarı değil.
Mustafa Kemal Atatürk öyle bir adam ki 94 sene önce ettiği lafla hala yaşıyor gibi bizi bu densizlerle yüz göz etmiyor zaten: "Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Ancak, Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır." Ayasofya Camii'nin kültürel konumunun Atatürk'ün şahsi/siyasi kimliğiyle değil uluslararası siyasi dengelere bağlı olarak dönem hükümet (ler) inin siyasi tutumuyla ilgisi olduğunu anlamak zor mu, acaba? Ayasofya ne kadar Bizans eseri olsa da bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı için öncelikli olarak Fatih Sultan Mehmet'in bu halka bıraktığı kültürel bir mirastır yani Atatürk ile pek de bir ilgisi yok ama Kırdağ'ın da oralı olduğu yok gibi sanki🤣 Saçma da olsa saldırması gerek çünkü. Üst üste konan taşların bir bir indirilmesi zamana karşı kaya gibi duran bir adamı eritebiliyorsa Ercan Kırdağ'ın gözünde önce Dolmabahçe Sarayı'nı, Anıtkabir'i Selanik, Şişli, Florya, Pera Palas'taki Taksim'deki ve Bandırma Vapuru'ndaki İzmir'deki, Trabzon'daki, Diyarbakır'daki Konya'daki, Samsun'daki ve Artvin'deki Sarayburnu'ndaki ve Conk Bayırı'ndaki ABD, Avustralya, Bangladeş, Belçika'daki Çekya'daki, Dominik Cumhuriyeti'ndeki Hindistan, Hollanda, İsrail ve İtalya'daki Japonya, Kazakistan, Kırgızistan, Küba Makedonya, Meksika, Pakistan, Peru vePolonya, Şili, Tunus, Türkmenistan'dakiVenezuela ve Yeni Zelanda'daki taşlarıbir bir yerinden oynatmaları gerekiyor ki bize göre Atatürk zihinlerde bir fikirdir.
Bu onların g*t korkusu çünkü. Hanı derler ya bilemediğin eli opuceksin diye bunun gibi hain pislikler asla bileğini bukemeyecekleri bir insanin elini öpmeye bir tarafları yemedikleri için ancak böyle hakaret edebilir arkasından böyle konuşabilirler. Bunun gibi hadsizler anca osmanlı dönemine layikler sıkıyorsa o dönemde konuşun böyle de ozendiginiz, dönmeye çalıştığınız osmanlı devrinde olduğu gibi kelleleriniz suslesin ülkenin 4 bir yanını da o zaman bakıp bakıp gülelim bizde size.. önce bir adam olsunlar önce bir dukretmeyi bilsinler, atatürkün getirdiği harflerle, onun kurduğu cumhuriyette ona laf edebilecek kadar nankör ve bencilsiniz. Hepinizin muhtemel sonunu gözlerimle gormeden ölmek istemiyorum..
Bu ve bunun gibi cahil və yobaz insanların Atatürkün kurucusu olduğu ülkede ne işleri var merak etmiyor değilim açıkçası. Ayasofya açıldı hayırlı uğurlu olsun ibadet edilsin insanlar özgür olsun ama sürekli bir yerlere mesaj görderir gibi ahlaksızca tavır içerisinde olanların yarası ne acaba. Bide şu var ne kadar büyük adammış ki yıllar sonra bile çekemeyenler var. Yazık ya üzülüyorum kimlerin elinde ülke
Ben onları yok saydım mı? Öyle bir cümlem var mı bak bakalım. Asıl Atatürkü yok sayanlar bu ülkeyi terk etmeleri için üzerine para verir bu millet hani çok seviyorlar ya parayı 😉 Etmediğim kurmadığım cümlelerle itham etme bana bir laf var belki bilmezsin "Cahille girme münakaşaya, Ya Sinirini zıplatır Havaya , ya da yazık olur Adabına." Sadece paylaşmak istedim
80 yıldır Atatürk eriyor diyorlar erdiği yok asıl onlar git gide eriyor. Daha düne kadar ayasofya cami olsun istegi ne önce sultan ahmedi doldurun ondan sonra bunu söyleyin bin ayasofya kadar cami yaptık dediler şimdi bu ani kararın sebebi cahilleri susturmak olduğu çok belli.
Hiçbir zaman Atatürk gibi tarihe iz bırakacak işler yapamayacaklarini onlar da biliyorlar.. bunu bildiklerinden dolayı "meyve vermiş ağacı taşlıyorlar" işte.. ne kadar taşlarlarsa taşlasınlar yıkamazlar!! Atatürk'ün tırnağı bile olamazlar, kendi kendilerine konuşup dururlar anca..
Taştan olan şeylerin önemi yok bizim için. Mustafa Kemal Atatürk bir taş değil. Bir düşüncedir. İstedikleri kadar taşları eritip heykelleri yikabilirler. Düşünceler ölene dek bizim ve çocuklarımızın hayatta yaptığımız şeylerde var olarak tır. Bu kaz kafalılar anlamaz o yüzden bağıra bağıra söylemek gerekir. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK BİR DÜŞÜNCEDİR. Gelecege Dair Atilan Büyük Bir Adim. Kadın haklarına yüz adım daha atmaktır. Hayvanları korumak. Doğayı sevmektir. Bir ağaç kesildiği için oturup hüngür hüngür ağlamaktır. Karıncaların ölmemesi için günlerce düşünüp zararsız bir yol aramaktır. Ağacın zarar görmemesi için bir evi 6 metre kaydirmaktir 1932 de. Türkiye Cumhuriyeti devletinin yerine Osmanlı isteyenlere ölümcül bir vuruştur Mustafa Kemal Atatürk.
"atatürk uluslararası anlayış, işbirliği ve barış yolunda çaba göstermiş üstün kişi, unesco’nun yetki alanlarında yenilikler gerçekleştirmiş bir inkılapçı, sömürgecilik ve yayılmacılığa karşı savaşan ilk önderlerden biri, insan haklarına saygılı, insanları ortak anlayışa ve devletleri dünya barışına teşvik eden, bütün yaşamı boyunca insanlar arasında renk, din, ırk ayırımı gözetmeyen, eşi olmayan devlet adamı ve türkiye cumhuriyeti’nin kurucusudur. ". Unesconun atatürk tanımı... bu şekilde yoksayanlar siz yok olacaksınız... İstanbul işgal altında ve itilaf devletlerinin bayrakları dalgalanıyorken Geldikleri gibi giderler diyen adam için söylenen söz, şu ülkede nankör bir kesim var tarihini unutan allah sonumuzu hayır etsin...
E iyi güzel de Sayın Cumhurbaşkanı daha öncesinde Ayasofya'yı ibadete açtırmak isteyenler için gayet olumsuz konuşuyordu. Siyasi dinamikler değiştikçe siyasilerin değişik söylemleri olmasına alışkınım ama kraldan çok kralcılık yapanlara katlanamıyorum.
Bu arada: 1- Daha dikkatli bakılırsa ufkumuzdaki Güneş'in doğduğu değil battığı görülecektir. Ama sorun değil. Batan Güneş tekrar doğar. 2- Beyefendinin dediğine bir noktada katılıyorum taştan adam diye kast ettiği Atatürk gerçekten de "Adam" dır. Taş değil "Fikir"dir ve doğan Güneş de olsa olsa O'nun gölgesinin yeniden bu toprakların üzerine sirayet etmesini sağlayacaktır.
@LivingTribunall Ayasofya'nın açılmasını İslam'ın zaferi gibi görüyorlar. Ülke'de içki serbest, zina serbest, devlet eliyle bahis, iddaa oynatılıyor. Sorarlarsa İslam'ın zaferi :D Gülün kardeşim yapacak bir şey kalmadı ben gülüyorum siz de gülün. Öteki tarafta büyük bir şok bizi bekliyor nasılsa :D
@Jholan Bunlar Müslümanlığı Kur-an'ı Kerim'den ve hadislerden değil de Faiz helaldır ve 9 yaşında ki çocuk gebe kalabilir diyen Diyanet'ten öğrenirse olacağı bu :)
Taştan denen adam Cumhuriyeti kurmuş. Taştan dedikleri adam sayesinde İngilizlerin elinden kurtulmuş bu eser. Taştan adam dedikleri sayesinde ülkenin turistik geliri olmuş, Müslümanlarla Hristiyanlar arasında ortak bir simge olmuş. Barışın sembolü olmuş. Atatürk sayesinde bugün orayı cami olarak açabiliyorlar ama bunlar nankörler.
yok abi yok o kadar aslan boşuna bu mallar için kan döktü. haketmiyo bu millet valla. illa biri gelsin anamı silksin diye yalvarıyor bunun gibiler. bırakacaktı atam, kendini heba etmeyecekti. yunanlılar, ingilizler, fransızlar bunların analarını silecekti. sonra da bakalım bu döneme geldiğimizde "tayyibin götünün kılıyım" diyolar mı? bunlara rahatlık battı rahatlık..
Ifade hoş olmamış ama insanların artık Ataturke tapmaktan vaz geçmeleri gerekiyor Ataurkcu iseler ona yaraşır bir hayat yaşamalı onun hedefleri doğrultusunda kendilerini kanıtlaması lazım nerde ayyaş namussuz arsız varsa Atatürk maskesi ardına saklanıyor çok ucuz ve acınılası. Ayasofya'ya gelecek olursak olması gereken oldu çok şükür
Ayasofya açıldı demesi kafiydi uzatmaya gerek yoktu
10
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Atatürk olmasa bu ülkemi olurduki şu an BU EZANLARIN OKUNMASI ATATÜRK SAYESİNDEDİR , ATATÜRK DİNSİZ DİYEN CAHİLLER ARAŞTIRIN BAKAYIM DİYANET İŞLERİNİ KİM KURDU ARAŞTIRIN BAKIYIM ATATÜRKÜN DİNE KATKILARINI + atatürke bu nefretiniz ne yunanları denize dökdü diyemi sevmiyorsunuz? ingilizleri ülkeden geldikleri gibi gönderdigi içinmi sevmiyorsunuz? Atatürk'ü sevmiyorsanız ya yunansınızdır ya ingiliz ya da arapsınızdır
(osmanlıcılar osmanlı yıkıldı, Atatürk cumhuriyeti kurdu kadınlara dünya kadar hak verdi osmanlıda 1 adam 4 kadınla evleniyordu 4. kadın olmaya çokmu meraklısınız?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O Deyyus, fesli Kadir, "keşke kurtuluş savaşını kazanmasaydık, Yunan eğemenliğinde yaşasaydık derken" ona destek veren zat değilmiydi?
Ben partizan biri değilim önce bunu bir bilerek benimle tartışmaya çalış. Ben parti tutmam Türk devletini ve Türk milletini tutar savunurum. Bu adamın ne konuştuğu zerre kadar umrumda değil. Ben sonuca bakarım. Atamın fetih emaneti olan Ayasofya açıldı mı? Yalanlar ortaya çıkmaya başladı mı? Gerisi beni alakadar etmez. Doğrular gün yüzüne çıktıktan sonra kimin çıkardığının ehemmiyeti yoktur 😉
Atamız Fatih Sultan Mehmed Han'ın, İstanbulu fethedip, Ayasofyayı camiye çevirdikten sonra, Ayasofya camiisini bozacak kişiye ithafen söylediklerini oku, öğren. Ondan sonra , vatanına milletine ecdadına nasıl sahip çıkılması gerektigini anlarsın..
Şuna cevap vermeye bile tenezzül etme. Bunlar sadece çamur atar laf dalaşı yapar kendilerince haklı çıkmaya çalışırlar. ‘ Tartışma ‘ teriminin ne olduğunu bilmeyen, kulaktan dolma olan, okullarda okutulan yalanlarla dolu beyinleri bir kanıt sunamayacakları ezberleri papağan gibi tekrarlayıp dururlar.
@MUSTAFAZKN EvelAllah...;) Yalnız bu yorumlarımız, hazmedemeyen görüş sahibi tarafından kaldırılabilir, nitekim az önce verecek cevap bulamadigi icin, yazdigim yorumu kaldirdi😝
insanların yüzüne karşı cahil demek yanlış ama. bunu yapmak için onun seviyesine düşmek zorunda kalıyosun. gerek yok hiç buna. seviyeni bozma. neye inanmak istiyorlarsa inansınlar. zaten gidecekler... boşveeeer
Cumhurbaşkanının eşine cocuklarına varıncaya kadar ağza alınmayan her küfürü ve hakareti edenler bugün çıkmış utanmadan arlanmadan taştan adam dedi diye kin nefret kusuyor, adam küfür etmedi, hakaret etmedi bazı atatürkçüyüm diye geçinenler gibi, bu ülke sizin tek elinizde değil ve sizler atatürkü sevebilirsiniz ama herkezinde sevmesini bekleyemezsiniz, dayatmayla zorbalıkla hiçbirşey anlayamazsınız, seven sever sevmeyen sevmez saygı duymalısınız vesselam
Ha işte bende ona anlam veremiyorum. Bunlar gibi birinden bizzat bir şey duydum. Adam Türk tarihini Osmanlı’dan ibaret biliyor. Neymiş efendim Osmanlı sağa sola saldırmış milletin topraklarını çalmış şimdi de onlar bizden acısını çıkarıyorlarmış. Bre gafil o ecdad o toprağı almasaydı sen bu gün nerede yaşıyor olacaktın, hangi bayrağın altında hangi devletin bağrında? Bunların sözde ataları kurtarmış ya hani, o topraklar olmasaydı nasıl kahramanlık masalları yazacaklardı? Bunların aklına gerçekten akıl sır ermiyor.
Bunlar atatürkle doğdukları için ondan evvelinden haberleri yok, hani diyorlar ya atatürk olmasaydı yunan oldurunuz, fatih sultan mehmet, kanuni sultan süleyman, veya yavuz sultan selim olmasaydı atatürk hiç olmazdı, aslında bunlarda biliyor gerçekleri ama maçları atatürk değil, amaçları bu ülkenin müslüman olması, her köşe başında birahane açılsa hiçbiri eleşirmez ama sözkonusu cami olunca ağızlarından salye aka aka konuşurlar, aciz ve zavallı bir kesim rüyadalar sanki
@MUSTAFAZKN puhahsh herkesin yoruma zıplayan cahil bana ne maydanoz oluyorsun diyor mayolu fotoğraf koyan biri cumhuriyete Atatürke karşı ya olduğun gibi ol ya göründüğü gibi ol diye boşuna dememiş mevlana sen amca böylr boş boş konuşursun Osmanlı torunları bile Atatürkçü sen neyin laga lugasını yapıyorsun 😀
Aşırı derecede saçmalamamışsın kim fatihe yavuz Sultan Selime karşı öyle bir yorum nerde gördünüz tarih bir bütündür birini tutup diğerini atamazsın bunu yapan cahilin tekidir zaten
Geç bunları hocam daha geriye git MÖ 220 ye Teoman Han, bilinen ilk Türk hükümdar, ilk düzenli Türk ordusunu kuran Hakan. Daha da öncesinde bilinmeyenler. Bunlar bozuk plak gibi takılıp kalmışlar 80 yıllık uykunun içinde kendi geçmişlerinden bir haberler.
Atatürk 'ün selam vermeyeceği bir başkanın, İzmir buca ilçe yönetim kurulundaki bir saksakcisinin da Atatürk sağ olsaydı, bir parkta bekçi bile olamayacağı gerçeğini bir kez daha görmüş olduk. Çünkü atatürk olsaydi, şu anki ülke başkanı da bir müdür bile olamazdı.
Yanlis anlamayinda. Bazen hakkaten konusmak icin bos konuşuyorsunuz. Neden böyle güzel bir durum hoşunuza gitmek yerine x birisinin soyledigi bir sozu provakatif amacla paylasip duyar kasiyorsunuz. Hadi yabancilarin zoruna gidiyor asirlik bir mecra bir ibadethane tekrar afaal hale geliyor diye. Anlamiyorum size giren cikan ne? Ne bu öfke?
Kim müzeye çevirmişse elbet yanlış yapmıştır. Müzeen camiye çevrildi hayırlı olsun deriz. Lakin yukarıdaki sözler doğru mu bilemiyoruz, öyle cümleler kurmaktan da kaçınırız. Çünkü böyle cümleler de hatalıdır, yanlıştır, hiç de doğru değildir. Doğru ise ayıplıyorum!!!
Bu şahısı şimdi korurlar kesin tutuklamazlar niye? Çünkü Adalet sadece kraliyet ailesine çalışıyor. Bir gün bunlar gittiğinde hepsinin yargılandığını Allah nasip eder inşallah.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
güzel söz silmeseymiş hala dirilerin aklı yetmiyor demek ki ülkeyi ölüler yönetiyor hala ne ilerici bir millet olduk böyle 100 yıl öncesine demir çaktık ilerleyemiyoruz tapıyor muyuz acaba Allah da kim o bize karışamaz ama o adamın gittiği yerden gideriz emiri buyruğumuzdur bir nevi taparız bazı eksik akıllılar tapmayı sadece secde etme namaz kılma olarak düşünürler oruç tutmak da ibadettir sadaka vermek de içki içmemek de ibadettir kul hakkına girmemek de
Senin ifadelerin de bir o kadar yanlış... kuyruğuna basmak, anirmak filan hakaret... Atatürk u tastan adam yapanlar da Kemalistler, o yüzden once onlara kizmali.. Atatürk'ün yaptigu bir şeyi elestirmeye bu kadar tepki vermek ise hoş değil, hatta yanlış... Ben bu adamin sozlerini çok garip bulmadim... bir insanın surekli heykellerini dikenler bundan alınabilir.. Atatürk'e en büyük kötülüğü onu surekli kullanip heykelini dikenler yapmıştır bence
ATATÜRK kadar başlarına taş düşşün bu zihniyettekilerin ulan yunan tohumu olcaktınız ATATÜRKolmasaydı gerçi bunu söyleyen birinin ne tohumu olduğuda belli değil ya
@Gizli_ÜYee411 birbirimize saygımızı kaybetmeyelim de, ülkemiz için hayırlısı neyse o olsun be. Mühim olan hangi partiyi tuttuğumuz değil, ülkemizin menfaatini düşünmektir. Kalın sağlıcakla 🙂
@Gizli_ÜYee411 öyle elbette. Sonuçta nasıl isek, öyle yönetiliriz. Ben ders çalışmaya dönmem lazım. Başka zaman yine konuşabiliriz elbette. Allah'a emanet olun..
Cahillerle muhatap olmuyom kanka karşısında görse altına eder kendi erirdi
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk evet vefat etti ama aklı hür fikri hür Atatürk ün evlatları onu ilelebet yaşatmaya devam edeceğiz.. cahil yasakçı zihniyet sonsuza dek korkacak bizden.. çünkü bizler nesiller boyu hiç bitmeyeceğiz.. bye
@gizli_uyee411 Dostum bak farkında mısın? İkimiz de Türk'üz.. İkimiz de Müslümanız.. Ve şu an ikimizin de Atası olan Fatih Sultan Mehmed Han'ın, "Kim aslını bozarsa..." diye âh ederek bize emanet ettiği Ayasofya Camii'si, yeniden Camii oldu.. Biz Müslümanların ibadet yeri oldu.. Neden ayrı saflarda tartışıyoruz biz şu an?
Cahille girme münakaşaya demişler. Ya imanindan ya aklından olursun. Bildiğim biri ve cahilin önde gideni. Kendini akıllı sanıyor. İki kıyafet giyip iki cümle kurdum diye. 😀 gül geç yapıyorum. Çok sallamiyorum bunun gibilerinin söylediklerini...
Bu kadar kolay cami olabiliyorsa eğer daha önceden sizler değilmiydiniz cami yaparsak bunu halk kaldıramaz Avrupadan tepki alırız diyen anlaşılan erken seçim olacak bugün kesinleşti...
Ayasofya kararı geç kalınmış bir karar, Atatürk'e karşı söylenen yakıştırma da yanlış bir laf. Seninde derdin Atatürk'ü istismar ederek Ayasofya kararını eleştirmek
En İyi Cevaplar