AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Parlamenter sistemler bedenlere maaş verip tecavüzü haklı kılan cübbeliler beslediler.!
Bir Kağıda Adalet Yaz Bir Köşede Yak.!
Ancak cehennem ağlayıp'ta gözyaşı'nı kendi silen annelerin kalbinin tam üstünde.!
Ahlâk bekçiliği yapayım derken insanlığından oluyorlar
Bizim burada olmasına hiç şaşırmadım. Abaza gibi bakıyorlar millete.
Yalova'yı kastettim her yer aynı mı bilmem.
Herkes kendinden sorumludur kimsenin böyle birşey cüret etmeye hakkı yoktur
2015 yılında akli dengesi yerinde değilse büyük ihtimalle o hala hastadır diye düşünüyorum eğer değilse o şort götüne girsin başka türlü anlamıyorlar
Prof özgür demirtaş demişti ki kapalıya da şortluya da saldırana ver 20 yıl hapis bak ne güzel oluyor ortalık
Mal edep diye birşey var ben bile bir yaşlının önünde öyle giyinmiyorum sadece sevdiğim erkekler görebilir bacaklarımı iyiki vurmuş ders olsun kıza sokaktaki insanların ne yapacağı belli değil
Sanırım 15 yaşındasın küçük kız daha yaşayacağın çok şey var büyü de gel bir kadın olarak kendi hakkını savunmayı ve bir birey olarak insanlara göre yaşamamamayı öğrenememişsin profiline girdim de gerçekten ağır bir ergenlik geçiriyorsun lütfen ailene söyle de seni bir psikoloğa götürsünler
Yazık kafana
Şu şort giyen kızlara ve tesettürlü kızlara saldırarak ne ahlak bekciliği nede medeni olunuyor. İnsanlar ya akılsız ya hazımsız.
Adalet nerde? Ben onu soruyorum nasıl serbest bırakılır böyle caniler insan bile denmez onlara
Adalet sistemi bozulmuş durumda. Saldırgan bir süre hapiste kalmalıydı. Yarın yine biri çıkıp kıyafetini beğenmediği birini dövebilir.
Eskiden Cin'de Ayak olan Tablolar bile yasakmis Acik Kadinlara Cin'de kötü gözle bakarlarmis hatta tas atarlarmis bu Din ile alakali bisey değil Avrupada Bekaret kemeri var mesela Erkekler savasa gidecekleri zaman kadinlara takarlarmis baskasi ile birlikte olmasinlar diye
Bu arada adamin yaptigi yanlis gidip yanina konusabilirdi yani bu konu hakkında böyle yapmasi tamamen yanlis
Konuşmak ne ya isteyen istediğini giyer istediği şekilde de gezer ve bu insanları ilgilendirmez
İster çarşaflı gezerim ister askılı, *şort* giyerim peki ya bundan *sanane lan sananeee*
Adalet nerde?
Aaa sarayda degilmi unutmuşum
60 yaşındaki moruğa bak sen. bu ülkeden tiksiniyorum
O 60 yaşındaki bunak adam gençliğinde kimbilir neler yapmıştır?
İnsanoğlu maymundan gelmedi ama maymuna doğru gidiyor. Gitgide hayvanlaşıyorlar. Allah akıl versin
Zihniydtk bozuk insan oldugu icin devam eder cezalarda yetersiz olursa bu olur
Bişi söylesek de bisi değişmiyor ki. Yobaz işte gücü karıya kıza yetiyo
Şunu bir idrak edemediler herkes ve isterse tesettüre girer isterse şortta kimene bundan
Aklı yerinde değilse akıl hastanesine alsınlar neden serbest bırakıyorlar? Başkasına da yapsın diye mi?
Kaçıncı yüzyıldayız biri söyleyebilir mi?
Ne yapsak da geri kafalı bir kesim var genelleme yapmayı sevmem ama belli bir yaş üstünde bir daha çok görülüyor. Doğru eğitime şimdi başlansa ekmeğini 10 15 yıl sonra yemeye başarız yavaştan
Kulelerinde yaşayan dünyayla iletişimi olmayanların yok saydığı durumlar. Zaman çabuk geçiyor. Niyetiniz varsa bu tür mahkemelerin olduğu şehir taraflarındaysanız siz de orada olun. Ve genel olarak söyleyeceğim herkes kendini savunmayı öğrenmeli. Sözlü olarak fiziksel olarak. Fikirlerinde holiganlaşan insanlara karşı hukuk işlemiyorsa bile yalnızlaşmaktan kaçının.
Keşke herkes kuandaki gibi yaşasa dmeiyorum ama kuran ne diyor çarsaf sizin korumanızdır şimdi bu kiz çarsafa kapansin demiyorum ama pantolon giyse veya okadar kisa şort giymese bu olanlari yaşarmiydi? Amca hakli demiyorum o kizi kendi kizinin yerine koymaliydi belki şiddet yerine ogüt verebilirdi.
Mantığına göre cevap veriyorum. Bu ülkede sadece açıklar değil kapalılar da şiddet görüyo. Şiddet gören kapalı kadınlara sen de kapanma o zaman diyebilir misin? Değiştirilmesi gereken hastalıklı zihniyetlerdir giyilen kıyafetler değil
Kesinlikle ama sadece kuran uzerinden örnek vermek istedim.
5 dislike yemisim saolun gercekler zorunuza gitti demek:)) bukadar ateist varmiydi ya
Herkes müslüman değil ve müslüman olan da illa kapanacak diye bir şey yok sonuçta her koyun kendi bacağından asılır isteyen istediği gibi yaşar
Ben herkes kapansin demedim! Kimse kusura bakmasinda otobuse kilot gibi şortla girersen bir kadin olarak bende rahatsiz olurum ! Herkes edebine adabina sahip çiksin
Milletin giyiminden rahatsız olan arabistana gidebilir
Umarim bir kiz kocanin onunden kilot gibi sortla geçer ozaman anlarsin uza
Önünden külotla kız geçerse kafasını çevirecek terbiyeli bir adamla evleneceğim için bu durumdan rahatsız olacağımı sanmıyorum. Sizin kocanız her önünden geçeni süzüyorsa adınıza üzüldüm. Bir de gittikçe konuşmanızın seviyesi düştü o yüzden gidiyorum hoşçakalın
Daha 18 yaşindayim kocam vs yok ama erkek sonuçta herkesin edebine adabina dikkat etmesi gerekir diye dusunuyorum
Ben ferace giyen biriyim makyaj falanda yoktu durduk yere laf atildi sen erkekleri koruma brmce mesela ahlaksizlik giyim degil
Belki büyük olarak uyarabilirdi ama bile haddine değil ama en azından öyle yapabilirdi. Bir yaştan sonra ebeveynler bile fazla karışamazken böyle olması çok saçma.
Bunların hiç biri niye benim yakınımda olmuyor yoksa sırf ortalığı karıştırmak için yalan haber mi yapıyorlar
Ülkedeki bu sapık, sapkın, gerici, yobaz zihniyetten ne zaman kurtulacağız? Ne kadar yaşanmaz bir ülke haline geldik.
En namuslu laflar en namussuzların dilinde. 🙏🏻🙏🏻
Beğenmeyen hangi düşünceyle beğenmiyor anlamıyorum
Ankara 'dakileride biri dövsün psikoloji mi bozuluyorlar
şimdi mesela türban olayını çok karıştırdılar. ha aralarında bir fark kaldı o farklan çok güzel oldu. Meselam herkesin hayatına kimse karışamaz. Ha nasıl karışamaz. ben bu şekil giyinirim bu bayan şu şekil giyinir şu şu şekil giyinir. Ha hiç kimsenin kimseye karışma gibi bir hakkı yok. özgürlüğü bitirir. Ha baş örtü kurban olduğum ya rasulallah tan gelebilir amma lakin ki öyle değildir. Benim yorumum bu kadar. Hadi hayırlı işler.
(O dayının da allah belasını versin)
Onu alcan p sortu ona giydirip popona sopayla vurarak gezdirceksin
en büyük ahlaksız kendileridir... bir kadının birey olma farkındalığını algılayamayan mantar beyinlere ne söylesek az...
Ceza almalıydı. Hem şiddet var, hem yaşam tarzına müdahale.
Objektif bakabilecegim bir konumda degilim askitom.
Onu darp edeceğine güzel şekilde söyleseymiş ne olursa olsun darp etmek hiç doğru birşey degil
Güzel şekilde söylemeye de hakkı yok. Ona ne kız ne giydiyse giydi.
O amca benim karsima ciksaydida elini g. tune soksaydim onun
biz öylesi şerefsizlerin kuytularda ne halt yediğini çok iyi biliyoruz
Komşumuz başörtüsü taktığı için saldırıya uğradı.
Ne düşünüyorsunuz?
Bu kızın yaşadığından hiçbir farkı yok komşunuzun da yaşadığının. Kadın için çok üzücü bir durum bu. İster açık olsun ister kapalı. Saygı duymayı bilmiyorlar kendileri gibi düşünmeyenlere.
O adama yazıklar olsun kız da dikkat etsin biraz tabi bu ona bu muameleyi göstermesine izin vermez veremez!
Kendisi daha abaza dır varsan baksan.
Hepinizin mk. Kaçıncı yüzyıl da yaşıyoruz?
Kendini şu ahlak bekçi görenler yok mu sizene yaaaaa millet istediğini giyer de giymezde 😤😤😤😤
At hapse 5 sene çıkamasın içerden çıkınca yapabiliyomu daha
Potansiyel sapık bunun gibiler yüzünden ülkede ahlak kalmadı sonra da insanların kıyafetlerini bahane ediyorlar asıl böyle konuşanlara vereceksin cezayı
Harbiden allah belanizi versin..!
Geçen bende şort giymiştim günlük şort kadın geldi sen utanmıyor musun böyle giyinmeye deyip rezil etti beni
Bunun ahlak bekçiliği ile alakası yok bir şuursuz yapmış cezası verilir. 3 yaşında kızını müşteri ilişkiler ine engel oluyor diye ellerinle bogup öldüren kadına bakın siz
Şu yobazlara bir virüs bulaşmadı gitti
Dolu geziceksin bu devir de
Şort giydiği için olduğu belli mi? Hayır şiddetin asla ama asla bahanesi olmaz ama bu aralar o kadar çok ki böyle olaylar bana artık iftira işin içine giriyor gibi geliyor
Aynen şort giydigi için degil abartıyor lar saptırıyorlar. Kız adamın parasını çalar dolandırır üstüne küfür eder adam olmaması gerekir ama darp edince haber şort giydi diye dövüldü diye algı yalan ile yapılır Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır
Ulen şeytan diyor kendini eğit şehrin azizi ol nerede böyle yobaz var ise bu dünyadan özgür kıl..
Ee bundan bir kac ay oncede kapali kizin basortusunu cekip acan kadin icinde sizofren vs. Dendi ve kimse ses cikartmadi? Sortluya ayri kapaliya auri tepkii 👏👏👏👏
Kafanız tersten çalışıyor vallahi. Yok baş örtülü yok şortlu, her iki tarafta insan.. İnsanları ayırmanıza hayran kaldım.
Hemen kapalı muhabbeti nereden çıktı insanları ayıranlar tepki göstermez ama ayïrmamaya çalışanlar onada aynı şekilde tepki gösterip saygı duyar
Insaanlari ayiran ben degil sizsiniz yazdigimi tekrar okuyun
Çomaristan'da sıradan bir gun.
Hayret genelde öküz gibi bakıyorlar 60yaşında bile olsa..
şimdi burda ki kızlar erkeklere genelleme yapıp kötülerler.
Siktirsi bacım yaşlı bunak gitsin önce bir görünü yıkasın herkez özgür istediğini yapar ya yok mu biri bu canilere hat bildirsinnn
Gitsin de çocuklarına namus bekcılıgı yapsın
O tutum kendilerine olunca kuyrukları tutuşuyor zaten...
Ya bırakın giysinler size ne. bizim işimize geliyor. g*tleri dışarıda kızlar)))
Onları sorma sekılcılık bızı bıtrıyr