İstanbul Esenler'de balık halinde gerçekleşen olayda H. Ö.'ye elle tacizde bulunan M. Z vatandaşlar tarafından linç edilmek istendi. Polislerin vatandaşı güçlükle sakinleştirdiği olayda M. Z. kendisini çağımızın hastalığı pandik atak hastası olduğunu ileri sürerek savundu. Siz ne düşünüyorsunuz?
Tacizci kendini Pandik Atak hastası olduğunu ileri sürerek savundu. Siz ne düşünüyorsunuz?
Fahişe nemfomani, hırsız kleptomani, sübyancı pedofili, yalancı mitomani... Bilinen mevcut rahatsızlıklar olabilir ama yediği her eylemi bir hastalık ile bağdaşlaştırıp kulp takmak ve bu eylemi meşru gibi göstermeye çalışmakta başka türlü bir rahatsızlık olsa gerek
Yaratıcılığı "Pan (D) ik atak" hastalığını literatüre kazandırması mı? Zaten ancak bir harflik zekası olabilirdi. Buna zeka demekte artık ne derece doğru tartışılır