İstanbul Büyükşehir Belediyesi, faturasını ödeyemeyenler için “Askıda Fatura” uygulaması başlattı! Ne düşünüyorsun?

“Askıda ekmek var” uygulaması hepimizin bildiği eski bir uygulamadır. Askıya ekmek bırakılır ve ihtiyaç sahipleri alırdı. Benzer uygulama İBB tarafından hayata geçirildi.

Faturasını ödemekte zorlananlar, faturalarını yüklüyor. Bu faturaları ödemek isteyenler de internet sitesi üzerinden ödeme yapabiliyor. Uygulama üzerinden 7 saatte ihtiyaç sahibi 16 bin 100 ailenin 2 milyon 73 bin 580 liralık faturası ödendi.Ne düşünüyorsun? Bu uygulama tüm Türkiye’ye yayılsa harika olmaz mı?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, faturasını ödeyemeyenler için “Askıda Fatura” uygulaması başlattı! Ne düşünüyorsun?
#AskıdaFatura
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, faturasını ödeyemeyenler için “Askıda Fatura” uygulaması başlattı! Ne düşünüyorsun?
Cevapla